Äkkiseltään tulisi mieleen, että 328 compactia vastaavan jarrut ja alustan. Muutenhan tuo iskutilavuuden muutos menee +25% sääntöön, mutta onkos compactia tehty 2.8L?
______________________ Nykyinen: Model 3
BMW:t vuodesta 2009: i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Äkkiseltään tulisi mieleen, että 328 compactia vastaavan jarrut ja alustan. Muutenhan tuo iskutilavuuden muutos menee +25% sääntöön, mutta onkos compactia tehty 2.8L?
Suurin moottori Compactissa on tehtaalta lähtiessä 2,5 litrainen. Mutta jos tuota autoa ei ole muutettu papereihin asti 3,0 litraiseksi, niin ulospäinhän tuo konehuone näyttää suhteellisen vakiolta.
Kyseessä siis TÄMÄ auto. Iskutilavuushan tuossa ei ole ongelma, mutta tehot menee E36 Compactin tapauksessa vähän yli sallitun +20%..
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Suurin moottori Compactissa on tehtaalta lähtiessä 2,5 litrainen. Mutta jos tuota autoa ei ole muutettu papereihin asti 3,0 litraiseksi, niin ulospäinhän tuo konehuone näyttää suhteellisen vakiolta.
Kyseessä siis TÄMÄ auto. Iskutilavuushan tuossa ei ole ongelma, mutta tehot menee E36 Compactin tapauksessa vähän yli sallitun +20%..
Joo pientä paperishowta vois tietää. 323ti:ssä on samankokoiset takajarrut kun 3.0 z3:ssa. Ja etujarrut taas samat kun 328:ssa. eli jos noihin voi(si) verrata niin pitäs mahtua prosenttien sisään.
Ja ulospäin joku nokkelin voi hokata, että compactissa ei ole ollut tuplavanosta vakiona (saati sit M54:sta).
Hyvä että oot luopunnu ajatuksesta alfaroomeo e46sesta.
Katoin kylmiä tosiasioita nii ei sitä oo järkee ostaa.
Painaa saman verran ku sedan paitsi että 330i menis heittämällä ohi.
Eli ei kovin järkevä rakentelukohde varsinki ku alfaroomea on ihan omilla osilla eikä omista lainkaan e46 sielua.
323ti on siitä mielenkiintone että painoa olisi vähemmän sedaniin verrattuna ja alusta on suoraan z3:sta. Eli tyyninki puolella olisi mielenkiintoista iskee z3m alustaa alle. Keulahan on a-pilariin asti suoraan e36 joten motorsportti/m3 keula menis heittämällä.
Perheelliselle järkevä olis 07-09 130i mutta budjetti ei anna periks ellei myy tuota f10 etiäppäin.
Eipä ole kovin ammattitaitoinen myyjä. Ensinnäkin vanteet ovat BBS LM:t, jotka ovat 2-osaiset ja eivät todellakaan magnesiumia. Auto on ilmeisesti yksityiskokoelmista ja tehty katukäyttöön ja rakenneltu vuoden 1999 tienoilla.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment