No huh..onpas hienot..sopii tuohon seiskaan..
Nää individual seiskat vanhemmat ja isolla koneella on varmaankin aika luotettavia pelejä. Ja pitäis löytyä herrasmaista menoa..
Ei aina tarvitse olla uusi auto kun tämäntasoisen saa edullisesti.
No huh..onpas hienot..sopii tuohon seiskaan..
Nää individual seiskat vanhemmat ja isolla koneella on varmaankin aika luotettavia pelejä. Ja pitäis löytyä herrasmaista menoa..
Ei aina tarvitse olla uusi auto kun tämäntasoisen saa edullisesti.
Halpoja hankkia, mutta kalliita ylläpitää.
Jos rahan meno ei ahdista, niin kyydit on taatusti laadukkaat.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Jos rahan meno ahdistaa niin eikö toyota 1.6 bensa olis oikea valinta?
Kyydin takiahan merkki on valittu.
Toyota ei ole vaihtoehto, paitsi ehkä hilux talvi-/työlaitteeksi...
Kyllähän noita seiskoja aina välillä tulee katseltua, mutta eipä ole ainakaan vielä tullut hankittua.
V12 himottaisi, mutta e66 750iA olisi myös ok.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Olisko joku oikeasti käymässä Mannheimin seutuvilla lähiaikoina, jotta vois käydä vilkasemassa autoa?
Miksi raahaisit tuollaisen Saksasta, kun halvemmalla saat Suomesta? Auto + tuontikulut (tonni jos itse haet, kaksi jos joku muu) ja verot + rekisteröintikulut 3000-4000e
Miksi raahaisit tuollaisen Saksasta, kun halvemmalla saat Suomesta? Auto + tuontikulut (tonni jos itse haet, kaksi jos joku muu) ja verot + rekisteröintikulut 3000-4000e
Koska yksikään noista tai muistakaan tämänhetkisistä nettiauton yksilöistä ei ole sellanen kun etsin. Tuosta listan ekasta, joka on sisustaa lukuunottamatta juuri sellainen kun haluaisin, kävin jo neuvotteluja, mutta tarkemmin tuon yksilön historian selvitettyäni totesin että ei kiitos.
Tiedossa on että Saksassa hinnat on nuissa melko korkealla vieläkin, mutta justiin sopivaa pakettia ei tunnu muualta löytyvän. Tuo aiemmin linkkaamani nahkahousun 330 on just eikä melekeen ainakin paperilla ja kuvissa. Liian nirso on liian nirso
Huvikseni katsellut erilaisten automaattivaihteisten "kauppakassien" tarjontaa Suomessa ja Saksassa. Saksassa näyttäis että 1-sarjalaisissa moottorin vaihto 118i/d->120i/d ei juuri hintaan vaikuta, joten ensinmainittuja ei kannattane kattoa. Faceliftissä 2007 taas kai päästöt tippui reilusti.
Ihmeen edullisestikin lähtee vähän ajettuja facelift E81(/E87) kuten vaikka tässä merkkiliikeestä:
No se vähän riippuu. 118d:n vertailuhinta on 120d:tä edullisempi ja päästöt pienemmät. Ohjelmoituna näyttäisivät antavan saman verran ulos. Eikös silloin juuri se 118 ole parempi vaihtoehto?
Comment