Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tuontiauto tappaa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

    #91
    Tarkistelkaas nyt taas vähän mitä huudatte.
    Turha provoilu ja henk.koht vittuilu aiheuttaa jossain vaiheessa taas päiden putoamista.


    Vaikka tämä Hra. Lammi ei tunnu kaikilla käyvän muutenkaan, johtuneeko sitten siitä että naapurin lapsilla oli kalliimmat lelut vaiko lie tiputettu pää edellä pentuna lattialle useasti, niin ihmeellisen paljon taas kerran nousee älämölöä kun herra vähän laukoo randomgeneratorista juttua.

    Comment

    • pazq
      BTCF Member
      • Jan 2008
      • 3158
      • 47200

      #92
      Eihän siinä, vissiin myytävä penari ja ostettava "tojota - nii ei muna enää sojota!" Vois säilyä kauemmin hengissä. Ja tämäkin keskustelu johtunee luultavasti siitä kaikki ettei BMW ole tehnyt (vielä) etuvetoista mallia, ja todella moni tykkää ajella takavetoisella autolla ja se bmw-ajamisen iloa pitää aika lailla kutinsa. --> Suhteellisen suosittu auto, toki joskus alkaa leikittämään mutta se ei välttämättä katso sitä auton merkkiä/mallia. Toki myönnän että jos olisi esim M3 vs toyota yaris verso niin voitte vaan arvata kummalla tulisi ajettua villimmin?!? Pojat on poikia ja tytöt tekee lisää. Sen tietää että jokainen kuka tahtoo leikkiä autolla niin se hommaa sen takavetoisen eikä mitään fiat pandaa! Kyllä sieltä joku viistokeula taunus tai muu vastaava "vanha ruppana ritsa" pihasta löytyy siihen villitykseen...ei minulla muuta, älkää jatkako

      Comment

      • dieseljussi
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2010
        • 592
        • Suomi

        #93
        Originally posted by WSE1 View Post
        Mikään automerkki ei tee riskikuljettajista riskikuljettajia vaan syyt ovat varmasti muualla. Jos riskikuljettajatyypillä on mieltymysta tietynlaiseen automerkkiin ei se poista sitä tosiasiaa että hän on riskikuljettajatyyppiä millä tahansa ajoneuvolla niin kauan kuin joko ikä tai tarpeeksi vakava tilanne muuttaa asenteita.
        Ei tarvitse mennä kuin jonkun tukun varastoon, niin aina löytyy joku, joka onnistuu kaatamaan sähkökäyttöisen keräilytrukin.

        Comment

        • smeagul
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2010
          • 334
          • Salo

          #94
          Originally posted by 9313juha View Post
          Älkää olko noin helvetin herkkähipiäisiä taas: " ÄITIIII SETÄ HAUKKUU MUN AUTOA - YÄÄÄÄH!"
          "BYÄÄÄÄÄÄÄH! - Pojat btcf:lla on eri mieltä kanssani vaikka minä satun tietämään kaikesta enemmän kuin muut ja minun väittämäni ovat kiistattomia faktoja. Olenhan sentään 321juha"

          Originally posted by 9313juha View Post
          Lempparibändini. Myin aikoinaan isoja Getrageja bändin autoharrastajalle.
          Täytyy kyllä sanoa, että ei yllätä yhtään, että tälläinen alapäähuumoria ja -sanoitusta viljelevä yhtye vetoaa teikäläisen kaltaiseen jantteriin. Näillähän on aika paljon myös alkoholiin ja sen käyttöön liittyviä sanoituksia. Toivottasti ei vaa kukaa lapsi oo kuullu, ku oot kuunnellu näitten biisejä, ettei vaa saa vaikutteita! (Viitaten MM-threadiin ja sun kukkahattu asenteisii...)

          Sä voit mun puolesta liittyä Anteron kanssa siihen kyyräletkaan ja ajakaa nii kauas, ettei yhel tankillisel pääse takas.
          My BMW is using what your hybrid is saving

          E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
          ex E34 520i 24V -91

          Originally posted by Rockford
          Kiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.

          Comment

          • 9313juha
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 1272
            • Ratissa vuodesta 1968

            #95
            Originally posted by smeagul View Post
            "BYÄÄÄÄÄÄÄH! - Pojat btcf:lla on eri mieltä kanssani vaikka minä satun tietämään kaikesta enemmän kuin muut ja minun väittämäni ovat kiistattomia faktoja. Olenhan sentään 321juha".
            Minua ei eriävät mielipiteet ja niiden esiintuominen haittaa kunhan perustelut löytyvät. Sinua tuntuu kovasti haittaavan ja perustelut mielipiteisiisi sinulta useimmiten unohtuvat. Lisäksi liität asioita aivan irrationaalisesti toisiinsa.

            Originally posted by smeagul View Post
            "
            Täytyy kyllä sanoa, että ei yllätä yhtään, että tälläinen alapäähuumoria ja -sanoitusta viljelevä yhtye vetoaa teikäläisen kaltaiseen jantteriin. Näillähän on aika paljon myös alkoholiin ja sen käyttöön liittyviä sanoituksia..
            Kuka täällä se kukkahattu olikaan? Kuten sanottu sinä liität asioita aivan miten sattuu toisiinsa. Minä en puhunut mistään lapsista siellä mihin viittasit. Minä vain sanoin, että edustushommissa ei voi olla räkäposkella ja sinä olit sitä mieltä, ettei mitään virhettä ollut tapahtunut. Kirjoittelumme jälkeen tapahtunutta: Juopot saivat rangaistuksensa vaikka sinun mielestä mitään ei ollut tapahtunut. Kuten sinulle silloin kirjoitin, opettaa työelämä aikoinaan sen asian sinullekin. Tämän enempää ei tarvitse tätä thredia vanhoilla viittauksilla sotkea.

            En oikein pidä siitä, ettet toistuvasti kykene ymmärtämään lukemaasi ja sen perusteella ja vaillinaisten johtopäätöstesi perusteella koitat laittaa sanoja suuhuni ja luulet tietäväsi minusta ja asenteistani enemmän kuin sinulle on kerrottu.
            Last edited by 9313juha; 14-06-2011, 14:14.
            "Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä

            Comment

            • TFV
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2006
              • 3080
              • Nurmijärvi

              #96
              Juha on vetänyt kapaloissaan vuonna -68 rattikelkan liian lujaa puuhun
              E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

              Comment

              • Kraak
                Bimmer Rookie
                • Aug 2010
                • 74
                • Finland

                #97

                Comment

                • Masander
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2010
                  • 1394
                  • Dingolfing

                  #98
                  Originally posted by smeagul View Post
                  "BYÄÄÄÄÄÄÄH! - Pojat btcf:lla on eri mieltä kanssani vaikka minä satun tietämään kaikesta enemmän kuin muut ja minun väittämäni ovat kiistattomia faktoja. Olenhan sentään 321juha"



                  Täytyy kyllä sanoa, että ei yllätä yhtään, että tälläinen alapäähuumoria ja -sanoitusta viljelevä yhtye vetoaa teikäläisen kaltaiseen jantteriin. Näillähän on aika paljon myös alkoholiin ja sen käyttöön liittyviä sanoituksia. Toivottasti ei vaa kukaa lapsi oo kuullu, ku oot kuunnellu näitten biisejä, ettei vaa saa vaikutteita! (Viitaten MM-threadiin ja sun kukkahattu asenteisii...)

                  Sä voit mun puolesta liittyä Anteron kanssa siihen kyyräletkaan ja ajakaa nii kauas, ettei yhel tankillisel pääse takas.
                  olin ite just sanomassa jotai toho yhtyeeseen liittyen mut sä kerkesit ensin..
                  sigpic

                  Comment

                  • MentalNight
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2010
                    • 352
                    • Rollo

                    #99
                    http://www.youtube.com/watch?v=5vwAieMLZJo&feature=player_detailpage#t=32 8s


                    Voi vittu mikä antero
                    Elämä potkii.
                    _______________________________
                    -E39 528iA '97
                    -E34 518i '91

                    Comment

                    • Hammu
                      Moderator
                      • Nov 2006
                      • 3971
                      • Nurmijärvi

                      Voi vittu mikä topic.
                      Tää aihe on nyt ilmeisesti käyty läpi kun tästä tuli juha vs muut.

                      HAJAANTUKAA, PERKELE!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎