Jees, eli kaasari on oletettavasti pitemmän päälle siinä määrin huonompi vaihtoehto, ettei sitä tulisi edes harkita.
Entä onko teillä kokemusta näistä 80/90-luvun automaattilootista, ovatko kestäviä/halpoja korjattavia verrattuna saman ajan manuaaleihin? Ja paljonko enemmän automaatti suurinpiirtein kuluttaa verrattuna manuaaliin?
PS: Olen valmis urhaamaan kyllä jonkun verran kulutuksessa verrattuna manuaaliin, on se automaatti kuitenkin niin paljon "helpompi" ajettava, ja kun puhutaan kuitenkin neloskoneisista laitteista niin eipä se kiihtyvyys päätä huimaa manuaalinakaan ni samapa se sitten sen puoleen...
Edit: Entäpä E21, mielipiteitä niistä? Muistaakseni niiden 2-litraiset olivat neloskoneita, onko kokemusta niistä?
Entä onko teillä kokemusta näistä 80/90-luvun automaattilootista, ovatko kestäviä/halpoja korjattavia verrattuna saman ajan manuaaleihin? Ja paljonko enemmän automaatti suurinpiirtein kuluttaa verrattuna manuaaliin?
PS: Olen valmis urhaamaan kyllä jonkun verran kulutuksessa verrattuna manuaaliin, on se automaatti kuitenkin niin paljon "helpompi" ajettava, ja kun puhutaan kuitenkin neloskoneisista laitteista niin eipä se kiihtyvyys päätä huimaa manuaalinakaan ni samapa se sitten sen puoleen...

Edit: Entäpä E21, mielipiteitä niistä? Muistaakseni niiden 2-litraiset olivat neloskoneita, onko kokemusta niistä?
Comment