on jäänyt M10 turbo koneen jämiä, ja käyttökelpoisia osia nurkkiin, ja ei oikein ideaa mitä hauskaa niistä voisi tehdä, onko kukaan istuttanut niitä esim. laatikko ladaan menestyksellä? tai muita hyviä ehdotuksia otetaan vastaan
e36 compactin kori, mielellään 325ti malli
turvakaaret
kiva alusta
kupit
alpinweiss
m10 remmiahtimella
lukkoperä
bbs ch
semisliksit
nukkaa ja hiilaria
9000rpm ja 2300cc. Vois toimia
Topikin aloittajalle: Ostat jonkun tusina E30:n, ruuvaat siihen kiinni ja myyntiin?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Helvetin pa*ka ja ruosteinen e21, siihen isolla ähkyllä
Voitat BP2013 burniksen jo ulkoisella olemuksella jos lisäksi suhahtaa kunnolla ja äänet on kovat
Edit: Ähky = Vähän puristusta, v*tusti bensaa, v*tusti ilmaa ja kipinä oikealla hetkellä pesään
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Toisen jätät käyntikuntoiseksi ja toisesta otat pakokeinut pois kokonaan ja laitat tulpanreikiin tiiviit putkiliitokset, jotka johdat painesäiliöön.
Sitten rakennat järjestelmän joka käynnistää ja sammuttaa käyntikuntoisen moottorin kun paine laskee/nousee säädetyn rajan ohi.
Ja vot, M10 kompressori on valmis.
Ei taida toimia? Jos pakoventtiilit on kokoajan kiinni, niin toki pako- ja puristustahdeilla työntää tulpanreiästä ulos, mutta imu- ja työtahdeilla tulpanreikä on edelleen auki, joten imee ilmat takaisin. Jonkun takaiskuventtiilin taitaa tulpanreikään kaivata. Silloinkin taitaa kaksi tahtia jäädä turhaksi , koska työtahdin aikana sekä imu- että takaiskuventtiili ovat kiinni, joten mäntä vetää sylinteriin alinpaineen, joka taas pakotahdin aikana vetää mäntää yläkuolokohtaa kohti. Toimii siis kompurana vain imu- ja puristustahtien aikana.
Ei taida toimia? Jos pakoventtiilit on kokoajan kiinni, niin toki pako- ja puristustahdeilla työntää tulpanreiästä ulos, mutta imu- ja työtahdeilla tulpanreikä on edelleen auki, joten imee ilmat takaisin. Jonkun takaiskuventtiilin taitaa tulpanreikään kaivata. Silloinkin taitaa kaksi tahtia jäädä turhaksi , koska työtahdin aikana sekä imu- että takaiskuventtiili ovat kiinni, joten mäntä vetää sylinteriin alinpaineen, joka taas pakotahdin aikana vetää mäntää yläkuolokohtaa kohti. Toimii siis kompurana vain imu- ja puristustahtien aikana.
Mites jos jättäisi sen käymään kolmella tai kahdella pytyllä ja ei-käyvä(t) sylinteri(t) syöttäsi sitten kompuran säiliötä? Ei tarttisi kahta kattilaa..
Onhan noita kompressoreita moottoreista tehty mutta millälailla yleensä?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment