on jäänyt M10 turbo koneen jämiä, ja käyttökelpoisia osia nurkkiin, ja ei oikein ideaa mitä hauskaa niistä voisi tehdä, onko kukaan istuttanut niitä esim. laatikko ladaan menestyksellä? tai muita hyviä ehdotuksia otetaan vastaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 käyttömahdollisuudet
Collapse
X
-
Originally posted by Vilikki View Postoma visioni...
e36 compactin kori, mielellään 325ti malli
turvakaaret
kiva alusta
kupit
alpinweiss
m10 remmiahtimella
lukkoperä
bbs ch
semisliksit
nukkaa ja hiilaria
Topikin aloittajalle: Ostat jonkun tusina E30:n, ruuvaat siihen kiinni ja myyntiin?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Helvetin pa*ka ja ruosteinen e21, siihen isolla ähkyllä
Voitat BP2013 burniksen jo ulkoisella olemuksella jos lisäksi suhahtaa kunnolla ja äänet on kovat
Edit: Ähky = Vähän puristusta, v*tusti bensaa, v*tusti ilmaa ja kipinä oikealla hetkellä pesäänNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Kytket 2 niitä mekaanisesti yhteen ja teet niille yhteisen jäähdytysjärjestelmän.
Toisen jätät käyntikuntoiseksi ja toisesta otat pakokeinut pois kokonaan ja laitat tulpanreikiin tiiviit putkiliitokset, jotka johdat painesäiliöön.
Sitten rakennat järjestelmän joka käynnistää ja sammuttaa käyntikuntoisen moottorin kun paine laskee/nousee säädetyn rajan ohi.
Ja vot, M10 kompressori on valmis.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostToisen jätät käyntikuntoiseksi ja toisesta otat pakokeinut pois kokonaan ja laitat tulpanreikiin tiiviit putkiliitokset, jotka johdat painesäiliöön.
Sitten rakennat järjestelmän joka käynnistää ja sammuttaa käyntikuntoisen moottorin kun paine laskee/nousee säädetyn rajan ohi.
Ja vot, M10 kompressori on valmis.Last edited by bmw323it; 01-08-2012, 00:01.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostEi taida toimia? Jos pakoventtiilit on kokoajan kiinni, niin toki pako- ja puristustahdeilla työntää tulpanreiästä ulos, mutta imu- ja työtahdeilla tulpanreikä on edelleen auki, joten imee ilmat takaisin. Jonkun takaiskuventtiilin taitaa tulpanreikään kaivata. Silloinkin taitaa kaksi tahtia jäädä turhaksi , koska työtahdin aikana sekä imu- että takaiskuventtiili ovat kiinni, joten mäntä vetää sylinteriin alinpaineen, joka taas pakotahdin aikana vetää mäntää yläkuolokohtaa kohti. Toimii siis kompurana vain imu- ja puristustahtien aikana.Olli.
Comment
-
-
Mites jos jättäisi sen käymään kolmella tai kahdella pytyllä ja ei-käyvä(t) sylinteri(t) syöttäsi sitten kompuran säiliötä? Ei tarttisi kahta kattilaa..
Onhan noita kompressoreita moottoreista tehty mutta millälailla yleensä?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment