Miten joku voi ajaa umpikorisella autolla kesällä... Valaiskaa mua ja muita asiasta hämmentyneitä..
-Timo
Avossa turhaa painoa, vähemmän suorituskykyä, kiihtyy huonommin, kori löysempi, vuotava katto, huonompi ääni- ja lämmöneristys, katto kiinni auto näyttää kakalta, suora auringonpaiste, kuumuus ja ohikulkijatkin huomaa kuinka lihava oikeasti oletkaan.
Turhaa painoa, vähemmän suorituskykyä, kiihtyy huonommin, kori löysempi, vuotava katto, huonompi ääni- ja lämmöneristys, katto kiinni auto näyttää kakalta, suora auringonpaiste, kuumuus ja ohikulkijatkin huomaa kuinka lihava oikeasti oletkaan.
Itseä miellyttää 3-sarjalaisen ulkomuoto enemmän, kuin 5-sarjan, tokihan se ahtaampi on, mutta enpä mitään valaita ota edes kyytiin
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
onhan tää aika fifty fifty, ku e39:n jälkeen osti e46:sen..
molemmat facelifti ikäisiä ja manuaaleja, e39 oli ostohetkellä 133tkm mittarissa, tässä e46 on 155tkm. koneena e39 2.5 bensa, e46 2.0 turbodiesel.
e39 oli maantiellä aivan jumalainen, töyssyt ja tien epätasaisuudet ei juuri tuntuneet kyydissä. tilaa oli enemmäin kuin tarpeeksi ihmisille, mutta kiinteät takapenkit joku valopää päättänyt keksiä niin eihän sillä saanut kuljetettua juuri mitään järkevästi tehoa oli tarpeeksi (omiin tarpeisiin), mutta lompakon päälle alkoi käydä se kulutus, ja korjaamokeikat (yli 3000e vuodessa) varusteita ei ollut lähes mitään, ja perus kangaslättänä penkeillä
olihan se tyylikäs "herrasmies" auto, tosin maalipinta aika karussa kunnossa ja muutenkin ulkonäkömuutoksia olisi ollut rajusti jotta olis omaa silmää miellyttänyt enemmän. jäi tekemättä kun oli pakko saada paremmin varusteltu ja taloudellisempi auto alle.
e46 on tuolla 2.0 diesel koneella ehkä vielä turhan laiska, mutta lastutuksen myötä varmaan sekin puoli kunnossa. ulkonäkö sporttinen, ja niin on ajettavuuskin ( m-sport sisustalla ja etupuskurilla). jokainen kivi ja kuoppa kyllä tuntuu perseessä ja ratissa, mutta ei anneta sen häiritä, ainakin tulee ajamisen fiilistä ketterä auto farmariksi, varusteita on paljon, tilaakin on ihan tarpeeksi (itse ei onneksi joudu takapenkillä istumaan ) ja tavaraa mahtuu kyytin paljon, ja helposti. ja taloudellinen tuo on kuin mikä! työ/käyttöautona toimii siis loistavasti. katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos ei ala mitään hajoamiskierrettä niinkuin e39:n kanssa kävi nii tämä auto tulee varmaan olemaan vuosia perseen alla, ellei sitten satu jotai yllätysrikastumista tai muuta vastaavaa
300srj Parempi kilohinta ja pitää paremmin hintansa ja muutenkin ne 500srj autot on pappa-autoja.
Ei nuo femmat miltään pappamalleilta näytä kun heittää kunnon kiekot alle.. Ite ainakin tykkään massiivisesta kopasta. Ja noissa 3sarjalaisissa kun takapenkitkin on niin stna ahtaat.. Iso auto aina turvallisempikin.
Vitonen käyttiksenä itellä. Tosin kolmonenkin ajaisi saman asian.. Kunhan merkki vain on Bmw. Muuten sitten onkin aika sama. Mutta harrasteena sitten ei kolmosta ikinä, paitsi e30 tai e21.. Ja tietenkin M3:set.
E30, on mulle AINOA oikea auto, joten se tulee taas harraste leluksi.... Käyttis, no me kun leidin kanssa liikutaan kahdestaan, mahdollisesti dogi mukanan, niin riittää e46 toukka aivan mainioisti. Jos joku haluaaa kyytiin, niin ei sen ongelma ole onko siellä tilaa takana vai ei.
Ei tässä muuta voi sanoa. Avausviesti lähinnä herättää säälintunnetta enemmän kuin kasvattaa hernettä nenässä. "Ostin mun ekan VeeKasin ja se on maaliman kovin auto".
se nykyinen käyttöpeli, ei liity mitenkään tähän topicciin....
mut jos noin pahasti menee rypäle perseeseen tätä lueskellessa, ni kehotan siirtämään ne näköelimet jonkin mieleisemmän topicin pariin
Comment