Pösön voisin ostaa jos takavetoisia tekisivät.
Mielestäni hinta-laatu suhde on parasta mitä autoissa on. Tähän päälle hyvä ajettavuus, ohjaustuntuma, pienellä laitolla saa auton helposti hieman vakaammaksikin.
Ainut huono mikä noissa on niin kunnolliset moottorit puuttuu lähestulkoon kokonaan.
Perheessä ollut useampikin ja kaikki paitsi yksi on ollut luotettavimpia autoja ikinä.
Mun havaintojen mukaan pösöissä myös keskimääräistä reilusti vähemmän ruostettaakaan.
Bemareissa viehättää juurikin ajettavuus, moottorit, takaveto...ja nyt kun harrastajiin tutustunut niin ne vielä enemmän, ja oikeestaa syy se on sekin pysyä merkissä
Mä en kyllä kykenisi ranskalaista autoa ostamaan oli vetotapa sitten mikä tahansa. Sukulaiset näitä harrastaa ja tuntuu että nistä hajoaa millon mikäkin(voi toki olla maanantaikappaleita). Omasta mielestäni Toyota tuntuu kaikkein luotettavimmalta autolta....
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
voisinpa hyvinkin ostaa mutta esitetäänpäs kysymys että kuinka moni ostaisi bmw:n jos se olisikin etuveto.:think vaikka nämä bemarit aina välillä paskoja ovatkin niin on niissä kyllä mielestäni monta muutakin maukasta asiaa kuin pelkkä takavetoisuus
Mä en kyllä kykenisi ranskalaista autoa ostamaan oli vetotapa sitten mikä tahansa. Sukulaiset näitä harrastaa ja tuntuu että nistä hajoaa millon mikäkin(voi toki olla maanantaikappaleita). Omasta mielestäni Toyota tuntuu kaikkein luotettavimmalta autolta....
Toyota varmaan kaikkein luotettavin, mut samalla kaikkein tylsin ja ankein, eikä mitään omaperäisyyttä. Matkustusmukavuuskaan ei mikään häävi ole ja vielä ankeampaa on istua ratin takana
Toyotaa en ikinä ottais vaikka olis mikä.. Erikoismallit tietty erikseen, mut nää normi corolla carinat ni eiei...
+ajettavuus(alusta), varustelutaso, mukavuus ja yleinen toimivuus ettei ole talvella pakastin sisältä ja mittaristossa enemmän värivaloja kuin coca-cola joulukuusessa, kun auto ei ymmärrä että on enemmän ku -5°C pakkasta
Edes MB ei ole päässyt omalla listallani tähän, lähinnä tuo ajettavuus kohta tökkii siinä...
Ei tökkis jos ois varaa nykyiseen tai parin vuoden takaiseen C-sarjaan, tyyliin C63 AMG :P ainakin joka paikassa kehuttuja ajettavia brutaaliin luisutteluun.
Ei tökkis jos ois varaa nykyiseen tai parin vuoden takaiseen C-sarjaan, tyyliin C63 AMG :P ainakin joka paikassa kehuttuja ajettavia brutaaliin luisutteluun.
Sori mutta tökkii, en oo tykänny varsinkaan näistä uudemmista.
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
Mä en kyllä kykenisi ranskalaista autoa ostamaan oli vetotapa sitten mikä tahansa. Sukulaiset näitä harrastaa ja tuntuu että nistä hajoaa millon mikäkin(voi toki olla maanantaikappaleita). Omasta mielestäni Toyota tuntuu kaikkein luotettavimmalta autolta....
Tähän täytyy yhtyä, ranskalaista autoa en kyllä ihan äkkiä ostaisi. Kaveripiirissä juuri samanlaisia kokemuksia, että käytännössä aina saa käydä korjaamon kautta, ennen kuin edes harkitsee minnekään pidemmälle lähtevänsä.
En ole koskaan ollut mikään kauhean merkkiuskollinen ihminen, mutta kun nämä Bemarit ovat toistaiseksi olleet paras kompromissi, niin niissä on pysytty. Onhan sitä tullut ajeltua A- ja S8 Audeillakin, mutta ne olivat kalliimpia ylläpitää ja tietoutta, sekä osia oli paljon hankalampi saada. Ehkä yksi suurimpia syitä pysyä BMW:ssä, on tämä foorumi. Koitapa löytää kunnolla tietoutta moneen muuhun merkkiin tuolta netin syövereistä, niin kummasti tuntuu olevan hankalaa. Esim. välillä kun olen yrittänyt löytää vastauksia tuohon käyttis Nissaniin, niin tietoa ei joko löydy tai sitä ei kerrota.
Itse olen tykästynyt takavetoisiin autoihin, vaikka en niillä koskaan leikikään. Silti vain se ajotuntuma on omanlaisensa ja se viehättää. Toki talveksi kelpaisi varsin hyvin nelivetokin. Etuvedolla liikutaan yleensä vain tilanteen vaatimasta pakosta tai taloussyistä.
Ranskalaiset on kyllä saaneet rytökasojen ohella aikaan ihan hyvän määrän myös mahtavia ajajan autoja, Renault Sport-mallit, Peugeotin 205 GTI, Citroen Xantia V6 Activa...
Auton kriteerit mulla on takavetoisuus, riittävästi tehoa, manuaali, ajettavuus ja ulkonäkö. Jos Audilla olis esim. takavetosia RS6:sia niin ajaisin sellasella. Jos kaikki automerkit valmistais takavetosia niin ajaisin sellasella jossa nää kriteerit täyttyy, ja valmistusmaa ei ole Ranska.
Jos BMW tekis vain etuvetosia niin en sitten en ajais BMW:llä.
käyttöauto: E92 335i -07
kesäauto: Opel Manta A -72
kilpa-auto: Toyota Soarer "Supersoaker" -94 650hp 850nm
En, ei se pelkkä vetotapa esim hondaa bemariksi muuta
Itse voisin huolia nelivedon seuraavaksi vetotavaksi jolloin merkkikin vaihtuu subaru impreza tai mitsu evo
Voihan sitä itsekin vastata esittämäänsä kysymykseen..
Voisin ostaa minkä vaan auton joka vetää takaa (ja vain takaa) , omaa hyvän ajofiiliksen ja on mun rahapussille sopiva.
Ranskalaiset on kyllä saaneet rytökasojen ohella aikaan ihan hyvän määrän myös mahtavia ajajan autoja, Renault Sport-mallit, Peugeotin 205 GTI, Citroen Xantia V6 Activa...
Olen ihmetellyt parin vehkeen ratissa miten hauskan etuvetoisen ajettavan patonginpaistajat on onnistuneet tekemään. Sitten taas kun joutuu avaamaan pellin ni voikin todeta että ranskalaiset ja italialaiset vois pitäytyä hajuvesien ja kortonkien tekemisessä.
Jos ei itse tarttisi ruuvata ja ylimääräistä olisi, niin olisi mulla yksi Clio Cup kaupunkipyöritystä varten
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment