Originally posted by zener
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitä autostasi hajosi tänään?
Collapse
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi myöskään E38:ssä haittaa. Ihan tyhjäkäynnillä voi lämmintä tulla nihkeästi mutta heti kun kierrokset ovat yli 1000rpm homma pelaa.
Comment
-
-
Lohkolämmitin sano ittesä irti tai sit se eijoo toiminu missään vaiheessaNykyisin: e30 318i 2d -84 m50b28 Turbo ikuisuus projekti
e30 316 2d -85 Alpinweiss ///Mikä kiire projekti
e30 316 2d -87 Ral 6003 m50b25 "kaunokki"
300 exc -05
Myydään tavaraa Ostetaan tavaraa
EX: e30 316i 2d -89 Zinnoberrot, e30 320i m20b25 2d -89 Schwartz, e36 328i taxi -95 Cosmosschwarz, e36 325i coupe -94 Moreagrun, e36 328i toukka -95 Montrealblau, e32 735iA -91 Granitsilber metallic, e36 325i taxi -90 Lagunengruen
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJoo, no ei se varmaan siinä vika oo. Termostaatti täytyy varmaan vaihella ainaki.
Comment
-
-
Akku päätti hyytyä. No piti jo viime talvena ostaa uus, mut se taas venähti. Nyt on sitte uus.nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto
Sotkamo connection
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostMulla sama entisessä 528:ssa, tuntu että se oli ominaisuus, ilmaus ok ja kaikki vesipuolen kuluvat osat uutta mutta niin se aina lämpeni puhallusilma kun vähän kierroksia laitto. Tosin pysy se lämpimänä tyhjäkäynnilläkin mutta huomas kyllä eron. Sama homma nykysessä 328:ssa mutta esiintyy vain tuulilasin suuttimissa, kierroksia niin johan lämpenee, itseen päin olevista suuttimista kyllä puskee kokoajan tulikuumaa.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostEikös tämän aiheuttanut jumittuneet vesiventtiilit.
Kun on syyläri vaihdettava, niin tarkotus laittaa sitten pumppu, termari ja koteloki uusiksi samalla ilmauksella. Katsotaan tuleeko muutosta.
Comment
-
-
Kyllä mulla on jokainen auto puhaltanut tyhjäkäynnillä vähän viileämpää kuin kierroksilla.
Joskus mittasinkin, niin n.-15 pakkasella E36 puhalsi tyhjäkäynnillä n.10 astetta viileämpää kuin reilulla tuhannella kierroksella.
Vesiventtiilikin oli uusi, samoin pumppu ja termostaatti.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
e39 528i -98 jäähdytinjärjestelmän nesteiden lisäys+ilmaus meni osin vitu*ksi, seurauksena ilmausruuvi poikki (kanta kädessä, loput kierteissä) tilapäinen patentti toimi n.30km ja 6 taukojäähdyttelyä jotta lämmöt normaaliksi, kävi max just siinä punaisen rajalla hetken, silti pieni pelko kannentiivisteen palosta.
Muuten etuovien lukot jäässä, takaovesta sisään-ulos.
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostKyllä mulla on jokainen auto puhaltanut tyhjäkäynnillä vähän viileämpää kuin kierroksilla.
Joskus mittasinkin, niin n.-15 pakkasella E36 puhalsi tyhjäkäynnillä n.10 astetta viileämpää kuin reilulla tuhannella kierroksella.
Vesiventtiilikin oli uusi, samoin pumppu ja termostaatti.
Tarkemmin kun ajattelee niin joka bemari mitä on ollu niin pikkasen puhallus viilenee tyhjiksellä, kumminkin niitä on ollu 6.
Comment
-
Comment