Announcement

Collapse
No announcement yet.

Copartilta bongailtu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///Taipale
    Bimmer Rookie
    • Oct 2013
    • 55
    • Lohja

Vakuutuspetoksen todistaminen vakuutusyhtiöltä on kuitenkin jokseenkin hankalampaa kuin petoksen tekeminen. Kun sekin on vain taivaan tosi seikka, että vakuutusyhtiön jekuttamista näissä auto asioissa vaan tapahtuu yllättävän paljon. Yhtiöt ovat sen itse todenneet. Ja kun kyse on max 5000€ autoista, niin vakuutusyhtöt eivät jaksa tehdä asialle muuta, kuin voivotella ja nostaa vakuutusmaksujen hintoja.

Ja kuten itse tarkoitn äsken; EPÄILEN VAHVASTI.
    E91 325i Touring Titansilber
    E46 325i Coupe Hellrot Ex.
    E36 325i Coupe (Jäärata) Ex.

Comment

• VeePee-
      Bimmer Rookie
      • Oct 2010
      • 39
      • Oulu

Tietoa tästä?

Comment

• MikeDry
        BTCF Member
        • May 2006
        • 6205
        • Helsinki

Siinä olisi e30 ix

https://www.avk.fi/ajoneuvot/bmw/300...dan-325iax-4x4
        Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
        Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

Comment

• E39Fin
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2013
          • 1761
          • HKI/Orimattila

Originally posted by Sädde View Post
          Saako tämänkuntoisen uhrata talvilintaksi?
          Jaguar XF Sportbrake R-sport.
          E39 523iA Oxfordgreen

Comment

• MikeDry
            BTCF Member
            • May 2006
            • 6205
            • Helsinki

Siitä vaan, tekisi mieli ostaa kyllä, mutta ei

Comment

• Homer
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2005
              • 3653
              • Springfield-Jyväskylä

Siitä vaan, tekisi mieli ostaa kyllä, mutta ei
              Mitäs vikaa tuossa on? Varkaus lukee juu mutta suurempia vikoja ei kuvista löydy eikä tekstistä. Meinasin tuosta tarjoilla,jos ei hinta sit karkaa pilviin.

Comment

• MikeDry
                BTCF Member
                • May 2006
                • 6205
                • Helsinki

Toi on mun vanha, multa vietiin.

Ei siinä mitään vikaa ole tai sitä ei tiedä miten on raiskattu.
                Kun multa lähti, niin vuoden leima, ainoa vika vetarin suoja kumi rikki, pakkivalot oli palaneet, katsurin mielestä helmoja piti hitsata, mutta ne ei osaa päättä onko ne ne ilmareijät. Siellä on jakohihna uusittu, vesipumppu, apulaite hihnat, tuplat, vaihdelaatikko öljyt+suodatin, moottoriöljyt+suodatin on varmaan 2000km ajettu, jarrupalat. Kun multa lähti, niin ainoat viat oli jostain syystä maalit ei tykännyt toisistaan tämä tuossa kuskin puolella molemmat ovet.
                Ja sitä normaalia ruostetta korissa, mutta teknisesti hyvä, myös sisusta oli minusta priima kuntoine, penkit ryhdissä, ei ollut tuollein halki, kuin nyt kuvassa, taka penkit on virheettömässä kunnossa, en teidä tuo kankaan alla missä kunnossa, myö hattu hyllyllä pitäisi olla kajarit vielä, mene ja tiedä.
                Tuo apparin puolen oven lukko oli rikki jo silloin kun itse ostin, ne meni sellaisella yleisavaimella sisään, en tiedä onko virtalukko ehjä

Viat mitä siihen tuli, etupuskurissa lista halki, sama takapuskurissa ja se on irti toiselta puoleta siitä korin kiinnikkeestä, ole kumminkaan kolaroitu.
                Sama koelauta oli ehjä, sieltä myös puuttuu se ratinaluspaneeli.
                Ja takakontissa oli 40-60 litraa bensaa kanistereissa, jotka oli pitkin poikin, myös alkoholia ja vaikka mitä, niin se dunkkasi todella pitkää ja voimakkaasti, varmaan haisee vieläkin. Oiskohan siinä kaikki.

Kyllä jos olisi paikka missä laitella, niin voisi koittaa ostaa takaisin, mutta mulla on toiset kuviot mielessä

Comment

• Homer
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2005
                  • 3653
                  • Springfield-Jyväskylä

Toi on mun vanha, multa vietiin.

Ei siinä mitään vikaa ole tai sitä ei tiedä miten on raiskattu.
                  Kun multa lähti, niin vuoden leima, ainoa vika vetarin suoja kumi rikki, pakkivalot oli palaneet, katsurin mielestä helmoja piti hitsata, mutta ne ei osaa päättä onko ne ne ilmareijät. Siellä on jakohihna uusittu, vesipumppu, apulaite hihnat, tuplat, vaihdelaatikko öljyt+suodatin, moottoriöljyt+suodatin on varmaan 2000km ajettu, jarrupalat. Kun multa lähti, niin ainoat viat oli jostain syystä maalit ei tykännyt toisistaan tämä tuossa kuskin puolella molemmat ovet.
                  Ja sitä normaalia ruostetta korissa, mutta teknisesti hyvä, myös sisusta oli minusta priima kuntoine, penkit ryhdissä, ei ollut tuollein halki, kuin nyt kuvassa, taka penkit on virheettömässä kunnossa, en teidä tuo kankaan alla missä kunnossa, myö hattu hyllyllä pitäisi olla kajarit vielä, mene ja tiedä.
                  Tuo apparin puolen oven lukko oli rikki jo silloin kun itse ostin, ne meni sellaisella yleisavaimella sisään, en tiedä onko virtalukko ehjä

Viat mitä siihen tuli, etupuskurissa lista halki, sama takapuskurissa ja se on irti toiselta puoleta siitä korin kiinnikkeestä, ole kumminkaan kolaroitu.
                  Sama koelauta oli ehjä, sieltä myös puuttuu se ratinaluspaneeli.
                  Ja takakontissa oli 40-60 litraa bensaa kanistereissa, jotka oli pitkin poikin, myös alkoholia ja vaikka mitä, niin se dunkkasi todella pitkää ja voimakkaasti, varmaan haisee vieläkin. Oiskohan siinä kaikki.

Kyllä jos olisi paikka missä laitella, niin voisi koittaa ostaa takaisin, mutta mulla on toiset kuviot mielessä
                  Kiitos kattavasta kuvauksesta.Tuon perusteella mielenkiinto ei ainakaan lopahtanut.Ainut mikä eniten jännittää on vaihdelaatikko,jos on ehditty ajella rallia ja paskoo se.Ratinaluspahvi ja muita puutteita löytyisi itseltä vielä tallistakin. Olen vaan melko varma että muutama muukin voi tuon haluta ja hinta nousee liikaa.

Comment

• -Markus-
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2005
                    • 1463
                    • Ihan Savossa

Monella kyllä kiinnostus lopahtaa tuossa tomaatin kohdalla, luulisin.

Ford Mondeo Mk3 STW
                    VW E-Golf 2015
                    BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

Comment

• MikeDry
                      BTCF Member
                      • May 2006
                      • 6205
                      • Helsinki

Originally posted by Homer View Post
                      Kiitos kattavasta kuvauksesta.Tuon perusteella mielenkiinto ei ainakaan lopahtanut.Ainut mikä eniten jännittää on vaihdelaatikko,jos on ehditty ajella rallia ja paskoo se.Ratinaluspahvi ja muita puutteita löytyisi itseltä vielä tallistakin. Olen vaan melko varma että muutama muukin voi tuon haluta ja hinta nousee liikaa.
                      Ole hyvä, itse olin todella tyytyväinen auton toimintaa, tuo laatikko toimi kesällä ja tavella tosi hyvi, kun tuon auton ostin, niin olit itsekkin vähän että miten automaatti toimii, mutta se toimi mulle ja mun kokemuksella tosi hyvin, kaikki vaihteet toimi ja vaihto oli silloin pehmeää, mutta tietysti pitää muistaa että tuo auto alkaa olemaan vanha.
                      Mutta siitä kyllä hyvä toimiva talvi kiesi, todella mukava ajaa talvella, vielä jos sen saa noin halvalla

Comment

• Homer
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2005
                        • 3653
                        • Springfield-Jyväskylä

Ole hyvä, itse olin todella tyytyväinen auton toimintaa, tuo laatikko toimi kesällä ja tavella tosi hyvi, kun tuon auton ostin, niin olit itsekkin vähän että miten automaatti toimii, mutta se toimi mulle ja mun kokemuksella tosi hyvin, kaikki vaihteet toimi ja vaihto oli silloin pehmeää, mutta tietysti pitää muistaa että tuo auto alkaa olemaan vanha.
                        Mutta siitä kyllä hyvä toimiva talvi kiesi, todella mukava ajaa talvella, vielä jos sen saa noin halvalla
                        Juu en epäilekkään etteikö sinulla ois toiminu,mutta mietippä jos varkaat on yrittäny donitsia pakkovaihteilla pyöritellä niin hyvinkin voi laatikon tai etuperän ym. särkeä ja silloin hinnalla on merkitystä. Enkä mä tiedä hannoisinko silti talvella tuolla ajella jos uuden elämän sille harrasteauton muodossa koittaisin antaa.Kesä ja talviauto periaatteessa jo löytyy mutta harrasteautoo ei.Tuon kanssahan sitä tekemistä harrasteautona sais menemään.:think

Comment

• E39Fin
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2013
                          • 1761
                          • HKI/Orimattila

Ei kait noi niin heikkoa tekoa ole? Tietty kuivalla asfaltilla tulee aika reilu vääntö voimansiirtoon.
                          Ei tuo toisaalta vielä sellaisissa hinnoissa ole etteikö vois riskiä ottaa.
                          Jaguar XF Sportbrake R-sport.
                          E39 523iA Oxfordgreen

Comment

• MikeDry
                            BTCF Member
                            • May 2006
                            • 6205
                            • Helsinki

Originally posted by Homer View Post
                            Juu en epäilekkään etteikö sinulla ois toiminu,mutta mietippä jos varkaat on yrittäny donitsia pakkovaihteilla pyöritellä niin hyvinkin voi laatikon tai etuperän ym. särkeä ja silloin hinnalla on merkitystä. Enkä mä tiedä hannoisinko silti talvella tuolla ajella jos uuden elämän sille harrasteauton muodossa koittaisin antaa.Kesä ja talviauto periaatteessa jo löytyy mutta harrasteautoo ei.Tuon kanssahan sitä tekemistä harrasteautona sais menemään.:think
                            Juuri se oli yksi syy, kun ei tiedä onko rallattu menee ykkösellä motarilla, takaa ajossa se ei ole ollut tai mitä sillä no tehty.
                            Mutta pienellä vaivalla tosi arvokas auto, kun esim vertaat euroopan markkinoita

Originally posted by E39Fin View Post
                            Ei kait noi niin heikkoa tekoa ole? Tietty kuivalla asfaltilla tulee aika reilu vääntö voimansiirtoon.
                            Ei tuo toisaalta vielä sellaisissa hinnoissa ole etteikö vois riskiä ottaa.
                            No tuota olen kuullut kahta tarinaa että joo ja ei, eli siis se etuperä on aika heikko, mutta jos ei nyt ihan kuivalla asfaltilla vedä, mutta ei se välttämättä siinä mene ja tuossa on vähän vaikeampi saada rikki, kun on automaatti, on pehmeämp, ainoastaan tulee mieleen, että vetarit voisi mennä rikki jos tapissa pitää rattia ja polkee.

Itse en tuolla ajanut sen jälkeen, koska oli se riski että syttyy palamaan.
                            En osaa sanoa mihin asti tuosta kannataisi maksaa,

Comment

• 327 2*t+ic
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2004
                              • 209

Tälläinen ilmestyi tänään. Saa nähdä kuinka ylös nousee, pyyntiä ainakin on reilusti

Comment

• Robi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2002
                                • 7606
                                • Vantaa

Originally posted by 327 2*t+ic View Post
                                Tälläinen ilmestyi tänään. Saa nähdä kuinka ylös nousee, pyyntiä ainakin on reilusti

https://www.avk.fi/ajoneuvot/bmw/500...2/bmw-500-535d
                                Onpa hurja pyynti. Työmaata riittää melkoisesti ja palo ollut alustan puolella niin menee tukivarsia, koneen johtosarjat. Mahdollisesti laatikko kun johdot oikarissa niin saattaa rikkoa ohjainlaitteen yms.
                                Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
                                Tiedustelut priva tai 0452210069

Current
                                E61 530d
                                E39 530d
                                E39 520iA
                                E46 330xd
                                E28 528i

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰