Meinaatko oikeasti että pilaantuu tuosta niin että se on "korjattava" asia? Uudelleenverhoilu?
Olen kauan sitten joutunut fiksaamaan auton missä luki rengaskoko takapenkissä.
Tuttavalla oli nastakuvio molemminpuolin istuinosaa.
Ja muistan muitakin samantyylisiä penkille vain ei siinä mitään-tarinoita.
Minun mielestä,vaikka enhän tiedä mitään autoista ja yleensäkään maailmanmenosta,suuri vaiva olisi pahvia tai edes jotain laittaa väliin. Itsellä on rengaskassit (edit:ei saa sekoittaa pusseihin) joita käytän.
Mut rönsyilee. AVKn myytäväthän on jonkun jo käsistään pois saamia,niin sinne vain,se menee lunariin.
Linjan toisessa päässä ne menee taas webbiin kuvilla myyntiin ja joku niitä vakavikseen katselee ja ainakin minä,koetan pokata sen helpon hyvän nätin.
Onhan se totta,rahalla saa. Mitäpä sitä edes lunaripelejä kattookaan,taidan lähteä kahville Wetterille kysymään M-sportatun päivän hintaa.
Se takapenkille renkaiden heittämisestä ja rengaspesusta yleensäkään. Jatkakaa.
Last edited by Elfving; 20-10-2016, 16:27.
Reason: pussit
Kaverin entinen tuo. Joku oli tosiaan töytäissyt ihan huolella parkissa keulaan ja moottori hajalle.
:think Eihän tuossa ihmeitä näy ulkoisesti. Miten tuossa on saatu moottori rikottua?
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment