Oletko tarkastanut paikanpäällä vai mistä moinen analyysi? Kuvasta ei ainakaan näe runkoaisojen suoruutta.
Ja ei tuossa mielestäni mistään suunnasta sellaista iskua ole tullut mikä niitä olisi päässyt vääntämään.
Oletko tarkastanut paikanpäällä vai mistä moinen analyysi? Kuvasta ei ainakaan näe runkoaisojen suoruutta.
Ja ei tuossa mielestäni mistään suunnasta sellaista iskua ole tullut mikä niitä olisi päässyt vääntämään.
Kävin paikanpäällä katsomassa. Olin tarjoamassa tästä jotain, mutta jätän väliin.
Konepelti ei mahdu enää kiinni vaan ottaa lokareihin kiinni. Silmämääräisesti tarkasteltuna aisat ei ok, "tulipelti" revennyt irti reunoistaan kummaltakin puolelta vääntymisen johdosta. Kuskin eturengas 5-10cm taaempana kuin kuuluu.
Ei siis omaa lehmää ojassa. Ajattelin vain jakaa mielipiteeni tästä, ettei tule kenellekään yllätyksiä pitkän ajomatkan jälkeen tms.
Kävin paikanpäällä katsomassa. Olin tarjoamassa tästä jotain, mutta jätän väliin.
Konepelti ei mahdu enää kiinni vaan ottaa lokareihin kiinni. Silmämääräisesti tarkasteltuna aisat ei ok, "tulipelti" revennyt irti reunoistaan kummaltakin puolelta vääntymisen johdosta. Kuskin eturengas 5-10cm taaempana kuin kuuluu.
Ei siis omaa lehmää ojassa. Ajattelin vain jakaa mielipiteeni tästä, ettei tule kenellekään yllätyksiä pitkän ajomatkan jälkeen tms.
Ok, ihan hyvää tietoa. No on se sitten aika kovaa kolahtanut kantoon.
talvi kun on ja monia vituttaa bemarin onneton eteneminen niin tässä olisi 4,11 välitteinen lukkoperä: https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=191163&lang=fi mun entinen menopeli parin vuoden takaa, kone oli pirteä ja ehjä ainakin multa lähtiessä, tiedä sitten minne matkalle on nuo 19" etuvanteet jäänyt, olivat aidot e46 m3 bbs:t.
talvi kun on ja monia vituttaa bemarin onneton eteneminen niin tässä olisi 4,11 välitteinen lukkoperä: https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=191163&lang=fi mun entinen menopeli parin vuoden takaa, kone oli pirteä ja ehjä ainakin multa lähtiessä, tiedä sitten minne matkalle on nuo 19" etuvanteet jäänyt, olivat aidot e46 m3 bbs:t.
talvi kun on ja monia vituttaa bemarin onneton eteneminen niin tässä olisi 4,11 välitteinen lukkoperä: https://www.avk.fi/sivut/detail.asp?id=191163&lang=fi mun entinen menopeli parin vuoden takaa, kone oli pirteä ja ehjä ainakin multa lähtiessä, tiedä sitten minne matkalle on nuo 19" etuvanteet jäänyt, olivat aidot e46 m3 bbs:t.
Oisko sulla vielä kuvia tuosta missä ois alla noi vanteet? Äkkiseltään ei 19" ees näytäkkään niin karseen isolta E35:sessa mitä luulis.
4.11 välitteinen, eikö ollut aika julmetun lyhyt käyttöautoon?
Oisko sulla vielä kuvia tuosta missä ois alla noi vanteet? Äkkiseltään ei 19" ees näytäkkään niin karseen isolta E35:sessa mitä luulis.
4.11 välitteinen, eikö ollut aika julmetun lyhyt käyttöautoon?
kuvat on emännän läppärillä ja se otti ja hajosi.. hiton hienosti 19" sopi e36! takana tossa on vielä noi vanteet ja eiköhän ne etuvanteetkin jotain kautta löytäisi, eteen meni heittämällä muistaakseni mutta takaa tuli vanne reilut 20mm yli siivenkaaren niin piti mankeloida aika rajusti ja piti paklata kaaret ja maalata koko kyljet uudestaan, hieno se kyllä sitten oli.
tuo 4.11 lukkoperä oli valkattu lisävarusteena tuohon autoon, ja pirun rivakasti tuo liikkui 2 litraiseksi ja oli sporttisempi ajella, ihan paras varmasti juuri talvikäyttöön, kesällä vähän kierrokset kovat motarinopeuksissa kyllä mutta ei häiritsevässä määrin.
Comment