Originally posted by Spiddu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Joko on kesärenkaat alla?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En kyl tällasta kamikazetopikkia ymmärrä ollenkaan, onko tää joku "mää olen kovin jätkä"-kisa jossa joka kevät rankataan foorumin kovimmat kollit jotka vaihtaa suvigummit umpihangessa
Tämän siitä saa kun on kesäksi ne 19" ja talveksi 15" pöläripeltivanteet, kauhee hätä sit vaihtaa. Hommataan kunnon talvipyörät niin ei tartte hötkyillä ja pahimmassa tapauksessa teilata joku pikkulapsi suojatiellä kun ei Plingplongi pidä jääpinnalla.
Eli ei ole, eikä tule ennenkuin on kesäkelit. Ja pavut keittoon
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostEn kyl tällasta kamikazetopikkia ymmärrä ollenkaan, onko tää joku "mää olen kovin jätkä"-kisa jossa joka kevät rankataan foorumin kovimmat kollit jotka vaihtaa suvigummit umpihangessa
Tämän siitä saa kun on kesäksi ne 19" ja talveksi 15" pöläripeltivanteet, kauhee hätä sit vaihtaa. Hommataan kunnon talvipyörät niin ei tartte hötkyillä ja pahimmassa tapauksessa teilata joku pikkulapsi suojatiellä kun ei Plingplongi pidä jääpinnalla.
Eli ei ole, eikä tule ennenkuin on kesäkelit. Ja pavut keittoon
Tosin mulla on 15" orggis alut talveksi, eikä silti ole kiirettä saada kesäsiä alle, ennenku kelit lupaa sen.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostSamoilla linjoilla.
Tosin mulla on 15" orggis alut talveksi, eikä silti ole kiirettä saada kesäsiä alle, ennenku kelit lupaa sen.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment