Tuontimiinassa oli jo saksasta tullessa reilu viikko takaperin. Eipä tuohon jaksanut talvipyöriä etsiä kun ei foorumilta löytynyt..
Vähän liukkaat nuo Pilot Sportit on lumella.
En kyl tällasta kamikazetopikkia ymmärrä ollenkaan, onko tää joku "mää olen kovin jätkä"-kisa jossa joka kevät rankataan foorumin kovimmat kollit jotka vaihtaa suvigummit umpihangessa
Tämän siitä saa kun on kesäksi ne 19" ja talveksi 15" pöläripeltivanteet, kauhee hätä sit vaihtaa. Hommataan kunnon talvipyörät niin ei tartte hötkyillä ja pahimmassa tapauksessa teilata joku pikkulapsi suojatiellä kun ei Plingplongi pidä jääpinnalla.
Eli ei ole, eikä tule ennenkuin on kesäkelit. Ja pavut keittoon
En kyl tällasta kamikazetopikkia ymmärrä ollenkaan, onko tää joku "mää olen kovin jätkä"-kisa jossa joka kevät rankataan foorumin kovimmat kollit jotka vaihtaa suvigummit umpihangessa
Tämän siitä saa kun on kesäksi ne 19" ja talveksi 15" pöläripeltivanteet, kauhee hätä sit vaihtaa. Hommataan kunnon talvipyörät niin ei tartte hötkyillä ja pahimmassa tapauksessa teilata joku pikkulapsi suojatiellä kun ei Plingplongi pidä jääpinnalla.
Eli ei ole, eikä tule ennenkuin on kesäkelit. Ja pavut keittoon
Samoilla linjoilla.
Tosin mulla on 15" orggis alut talveksi, eikä silti ole kiirettä saada kesäsiä alle, ennenku kelit lupaa sen.
Eipä täällä vielä toviin mitään kesägummeja voi laittaa jos aikoo pihasta pois päästä... toivottavasti pääsis kohta hakemaan cabrion etelästä kotiin, siinähän ei mitään talvikumeja olekaan joten se pitää pystyä ajamaan läpi suomen kotiin :think
Torstaina tuli hätäpäissään laitettua kesäpyörät ja pudotettua auto, saa nähdä joutuuko vielä nöyrtymään ja vaihtamaan talvipyörät takasin jos oikeen alkaa pakastaa tota märkää asphalttia
Comment