Originally posted by Laku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Parkkisakko topic
Collapse
X
-
Originally posted by Laku View PostEn jaksa uskoa, että KKO näitä ottaa ratkaistavakseen. Yhdentekeviä roskajuttuja.
Minulla on käyttikset Duallockilla kiinni. Ne irti ja takakonttiin, kun on pelko rosvofirman kuvaussessiosta?
Toinen on tietenkin se, että voit ajaa autollasi toisen seinän läpi mutta et joudu maksamaan mitään, jos ei ole erinomaista laatua oleva valvontakameraotos, jossa olet ajanut autoasi. Mutta jos samassa osoitteessa pysäköit väärin, niin sitten sama käräjäoikeus vaatii kertomusta siitä, miksi et olisi pysäköinyt "sopimusehtojen vastaisesti". Epäsuhta on olennainen.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by kimmon View PostSinulla on tuulilasin alalaidassa vin näkyvillä niin kuin melkein kaikissa autoissa. Peitä se myös.? Aika harva "Parkkipate" tuota tietää...
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
ja sit ne varmaan keksii rengaslukon....
akkukäyttöinen rälläkkä takakonttiin mukaan.
Minä olen siirtynyt asioimaan muualle jos pate alkaa valvomaan ko. kiinteistöä.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
[QUOTE=poke;4383354]ja sit ne varmaan keksii rengaslukon....
Minä olen siirtynyt asioimaan muualle jos pate alkaa valvomaan ko. kiinteistöä.[/QUOTE
Tämä. Eiköhän se paten tilannut firma asiakkaiden hävitessä osaa laskea 1+ 1. ]W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
-
[QUOTE=Timelord;4383468]Originally posted by poke View Postja sit ne varmaan keksii rengaslukon....
Minä olen siirtynyt asioimaan muualle jos pate alkaa valvomaan ko. kiinteistöä.[/QUOTE
Tämä. Eiköhän se paten tilannut firma asiakkaiden hävitessä osaa laskea 1+ 1. ]
Parkkipatea ei otettu edes vertailuun nelisen vuotta sitten johtuen jatkuvista lehtijutuista, joissa sisältö oli lähinnä kokonaisasiakaskokemusta todennäköisesti heikentävä. Kyllä lehtikirjoittelulla on näköjään vaikutusta yksityisestikin, jos kiinteistöllä näkyy "Parkkipate" tai siihen viittaava logo, sitä on jo lähtökohtaisesti varuillaan ja jos voi valita, ei palaa.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Mahtaako Parkkipate noudattaa KRIL:n päätöstä:
Näillä mennään:
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View PostSamaa olin laittamassa. Omistaja ei pystynyt todistamaan olevansa syytön. En voi ymmärtää oikeuskäytäntöä tässä kohtaa.
Näillä mennään:
Comment
-
-
Nyt nakki nasahti omalla kohdalla, kun tuossa pihan parkkipaikalla on parkkipaten pysäköintivalvonta, itse en pysäköinyt autoa sinä iltana, oltiin kavereiden kanssa ajelemassa ja itse juopottelin, he pudottivat minut kaverille jatkaa iltaa ja muistutin että muistakaa laittaa lappu ikkunalle, niin eivät sitä näköjään muistaneet laittaa, niin reklamoida noin vai olla reklamoimatta. Syy miksi lappu ei ole ikkunassa, koska lapussa lukee osoite, kun en halua mainostaa että missä auto sijaitsee, niin se otetaan pois koelaudalta, kun auto lähtee liikkeelle parkki alueelta, auto on vuoden jo seisonut parkkipaikalla, myös maksan parkkipaikasta vuokraaLast edited by MikeDry; 24-03-2024, 00:58.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Comment