Originally posted by Janza182
wanted.topikki ex kulkineista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kenelläkään havaintoa mun ekasta bemarista?
Tuusulaan meni aikanaan...
E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
Itsekkin kyseiseen autoon etupään niveliä jokusen uusin... Hyvä että pelaa ja on "elossa" 8)Originally posted by VilleTuli Varkauden kautta Pieksämäelle, jossa majaillut jo useamman vuoden! Muutamia niveliä alkuunsa vaihduttu, muuten tainnu toimia ihan hyvin!Originally posted by Janza182Onkos kellään hajuu tosta 525i:stä joka tuolla mun sigussa majailee? BKO-936 rekkari..
Comment
-
Originally posted by /PETE/Kenelläkään havaintoa mun ekasta bemarista?
Tuusulaan meni aikanaan...

Joskus nähny täällä jyväskylän suunnalla, jäi tuo rekisteri jotenkin mielee :oops: Kukaan nähny Audi A4 MIG-351 tää hävittäjä oli aikamoinen :(=)Autoton..
ex BMW F10, BMW e92 325d, Audi a4q s-line+,BMW 320d*supadisel*,e91 325i "No fat chicks car will scrape"
Comment
-
Re: wanted.topikki ex kulkineista
Originally posted by Artoainakin pahasti saman näköinen auto oli ylivieskan kärkkäisen pihalla ennen lumien tuloa.. toisessa helmassa tais lukee eurotuning.fi tms.Originally posted by mattionkos kellään näköhavaintoja mun ent.e36 325i sedan bga-479
kyllä se sitten oli kyseinen pirssi.alkaa olemaan kuulemma rokatunnäkönen.
Comment
-
:P Joo, sama setti on kiinni edelleen. Käytännössä ei siis oo mitenkään muuttunu. Hyvältä näyttää, jokos sitä on ikävä :?: :wink:Originally posted by TpoMöin sen joskus kesällä!Oliks siinä tämmöset vanteet kuin tässä kuvassa?Annoin ne bemarin mukana
Onhan se kieltämättä hieno auto ja siinä on kaikkea kivaa palikkaa kiinni 8)
Comment
-
Viddu ku on hyvän värinen auto. :palvo:Originally posted by E36-coupeMissähän päin tämä nykyään liikkuu? TUP-771 meni muutamia vuosia sitten Kajaaniin...Tuli aika rottelosta tuokin tehtyä :roll: Vieläkö lie vanteet tallella..."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto

BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
Hyvinhän tuo Calypsorot metallic (252) istui tuohon autoon..Kyllä mie joku päivä rakentelen samanvärisen E30:n kasaan :wink:. Mulla on jostain kumman syystä joku fetissi noihin metallin punaisiin bemareihinOriginally posted by XhawkViddu ku on hyvän värinen auto. :palvo:Originally posted by E36-coupeMissähän päin tämä nykyään liikkuu? TUP-771 meni muutamia vuosia sitten Kajaaniin...Tuli aika rottelosta tuokin tehtyä :roll: Vieläkö lie vanteet tallella...
:lol:
*545i E60 -05*
Comment
-
Olikohan noin 1½ vuotta sitten, kun näin Joensuussa..pisti vaan tuo rekkari silmään Tekniikan Vaihto Härdelli :wink: :lol: :lol:Originally posted by LauriMissä lie e30 316 (2.5) - 84 tvh-690.... viinijärvelle meni reilu 2 vuotta sitten :? :?:*545i E60 -05*
Comment
-
Kyllä on Pyhäjärvelläkin näkynyt vielä tämän vuoden puolella :roll:Originally posted by E36-coupeOlikohan noin 1½ vuotta sitten, kun näin Joensuussa..pisti vaan tuo rekkari silmään Tekniikan Vaihto Härdelli :wink: :lol: :lol:Originally posted by LauriMissä lie e30 316 (2.5) - 84 tvh-690.... viinijärvelle meni reilu 2 vuotta sitten :? :?:
Kauheessa kunnossa oli, ei voi muuta sanoo :lol:BMW 320 cab 1991
Comment
Comment