Kellää tietoo missä menee mun entinen rek. AOM-323... e21 323i???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
wanted.topikki ex kulkineista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jepsJAE-330 on pyöriny tääl espoos päin... tapiolassa ja granis näkyny mont kertaa... Keula vähän uudes uskos vissiin ku jotain skootterii päin törmäs silBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahuohoh, ai se on täällä päin tätänykyä, ois kyllä kiva nähdä missä kunnossa se on tänäpäivänä. Itse olin aikoinaan 2 omistaja sille autolle.Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä
Comment
-
-
Originally posted by jepsJuu.. cricken kans toi yks päivä bongattiin Kuskin kans juteltiin siin vähän ni oli jostain ostanu 500e:llaBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Väärinkäyttöä
Käytän väärin tätäki topiccia, haen ex-omistajaa omalle penarilleni enkä jaksa uutta topiccia vääntää, forumi varmaa muutenki pullottaa niistä jo :P
Keltainen, testarossa-helmoilla, Borbet A-aluilla, ylimaalattu+tekniikka vaihdettu -97 Tampereella, sisustassa MOMO matot, vaihdekepin nuppi+pussi, ratti. Jos joku tunnistaa ittensä nii vois ilmottautua, huvittaa vähä enemmä tietää tuostakin.Baijerilainen mutteriwiritelmä
Team GOATSE
Comment
-
-
Ja missähän päin menee valkoinen E30 325 tekniikanvaihto EHH-jotain..
Ihan mielenkiinnosta tietäisi tietää :?:Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
1502
Löysin tossa eilen valokuvan jostain 80-luvulta, jossa komeili isän myrkynvihree 1502. Pitihän se sitten kattoo kännykällä onko auto vielä hengissä jossainpäin Suomee. Onhan se, mutta onko joku jopa nähny tässä viimevuosina? =)
Rekisteritunnus on HEJ-502.
Aattelinpahan vaan kysästä kun ei tollasia oo pahemmin enää näkyny.BMW 330e Touring -21
Ex: BMW 530d Touring -08 - BMW 320d Touring -08 - BMW 320i Touring -04 - BMW 328i Cabriolet -96 - BMW 320i Touring -01 - BMW 528iA Touring -99 - BMW 520i -87 - BMW 318i -88 - BMW 518i -86 - BMW 320i Coupe -94
Comment
-
-
Originally posted by Aukes!Tätä ei varmaan löydy enään mistään, mutta paras auto mitä mulla on koskaan ollut ja luultavasti parempaa ei koskaan enään tule. Rek. AUK-111 sininen orkkis 325 bemari, ikävä ois kovasti. Mun eka pemari sniff...Toinen ois tämä mällätty e36 320/325Ci -92 SFS-445 riegerin korisarjalla ja hopeisena. Joku siitä multa täällä on kysellytkin mutta onkohan se saatu jo kuntoon? Entäs mun entinen musta 335? Tiedän että ostaja oli clubilaisia, mutta kehtaako tunnustaa Rek.no OYH-630E31 850 -91
EX: E36 325i -93 Coupé
EX: E30 318i - 89
Comment
-
-
Originally posted by JTT76Tossa olis pari meikäläisen vanhaa kulkinetta,kukaan bongaillu tai vaikkapa omistajat kirjottelis täällä?
http://koti.mbnet.fi/jtt76/Aut_2403.jpgR Trafic -04
Projekti E30
Comment
-
Comment