on ollut topikkeja missä menee minun ent xxx-xx rek xxx-xxx niin alettaisko keräileen tänne noita.
onkos kellään näköhavaintoja mun ent.e36 325i sedan bga-479
No toholammin ns.keskustasta oon bongannu sen kiertämästä pillurinkiä...sinnehän sen taisit myydä...
Vieläköhän -83 320i HRB-320 on taipaleella..ollut joskus minullakin lukuisten muiden omistajien lisäksi..
Onkos havaintoo E30 sedan 320i. Jotkut sano et väriltään on vihree ja jotkut harmaa... Rekisteri tunnus BZX-608. Myin sen alkutalvesta Ouluun... kuvassa olevat vanteet ei mennyt auton mukana
Onkos havaintoo E30 sedan 320i. Jotkut sano et väriltään on vihree ja jotkut harmaa... Rekisteri tunnus BZX-608. Myin sen alkutalvesta Ouluun... kuvassa olevat vanteet ei mennyt auton mukana
Harmaalta se siinä koulun pihassa ainakin näytti...
Missähän menee nykyään ensimmäinen bemarini? Vuosimalliltaan tämä kaunokainen on -84, siis E30 ja 316. Oli itselläni ennen Touringia vuodet 99-03, erityistuntomerkkinä uskomaton kunto tuon ikäiselle! Perheeseen hankittu uutena vuonna -84, jonka jälkeen perhetutulla vähäisessä ajossa vuoteen -99 asti. Muuten laite oli maaliskuussa -03 myyntihetkellä täysin kuvan mukainen.
Rekisteritunnus HSR-777
Tampereelle myin, silloin tämä keski-ikäinen mies ainakin asui Pispalassa. Viimeinen näköhavainto itselläni Tampereella viime kesänä Pirkkalan ohittavalla tiellä.
Kuntohan on luja edelleen..tosin noi vanteet pyörii muualla ja lipat on poistettu kun se on hienompi ilman ;-) Se on mun tallissa ja myytävänä erittäin halvalla. Pankaa privaa ketä kiinnostaa T:Tomppa
Kuntohan on luja edelleen..tosin noi vanteet pyörii muualla ja lipat on poistettu kun se on hienompi ilman ;-) Se on mun tallissa ja myytävänä erittäin halvalla. Pankaa privaa ketä kiinnostaa T:Tomppa
Missäs tuo mun vanha MGU-658 mahtaa pyöriä (?), Kotkassa päin taisi joskus vuosi sitten olla Aken mukaan. Se oli hyvin pidetty ja eikä yhtään revitetty , tuli sillä ajettua ennen vuosituhannen vaihdetta 36-200tkm:n välinen matka.
Comment