Originally posted by Agz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
wanted.topikki ex kulkineista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TAJN88 View Postjuu sit kohtuu varmasti samasta autosta puhutaan aiempi kenelt ostin ton ni sano et naisella oli ennen sitä oon täs vaan miettiny sen aikaa ku auto mulla on ollu et miten noi muutama isompi kolhu ja oven vääntyminen on tapahtunu ku ei se aiempi omistaja mitää tienny
Comment
-
-
Originally posted by Agz View PostNo sellasia siinä ei kyl ollu silloin ku se mun kaverilla oli?! Joku tässä nyt selvästi kusee...
Comment
-
-
Originally posted by TAJN88 View Posten tiä mut sellaset oli ku auton sain mites jos vielä sama auto kyseessä niin muistaks 20cm pitusta painautumaa kuskin puolen helmas tai takaluukun ja puskurin välissä olevaa painautumaa?
Comment
-
-
Löytyiskö edellisiä omistajia uudesta hankinnasta eli e36 325 '94 Coupe, rekkari JGV-983
Jotain tietoja aikaisemmista liikkeistä tai historiaa kaipailisin. Tampereelta auton hain ja oli ilmeisesti ollut noin vuoden entisellä omistajalla. Sen verran salapoliisityötä tehnyt, että ilmeisesti Jyväskylän seudulla ollut (ainakin pari huoltoa teetetty siellä) ja uitettu sitä aikaisemmin ruotsista.. Kaikki tieto tervetullutta, kuten "ollut kaverin kummin kaimalla silloin ja silloin"Nyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by Agz View PostMuistaakseni takaluukun ja puskimen väliin oli osunu pakittaessa joku tolppa... Ite en ihan sisäistäny sitä, millainen tolppa on kyseessä kun se osuu vaan sinne väliin... Helmasta ei oo tietoa...
Comment
-
-
Originally posted by TAJN88 View Postperkl on se sit sama auto täytyny kuitenki aika ovela tolppa ollu ku just siihen kohtaan osunu eikä mihinkää muualle :think
Comment
-
-
Onko edellisiä omistajia tiedossa näille
jat-794 E34 520IA tummanpunanen
yfe-958 E34 525i valkonen
Olisi kiva tietää autojen vaiheista jos vain joku tunnistaa entisikseen
Tuo valkoinen on pyörinyt tiettävästi kouvolassa ennen minulle tuloa ja tuo punanen on ilmeisesti viimeksi nastolassa ollut, tietääksen jossain vaiheessa kouvolassakin ollut.
Comment
-
Comment