Originally posted by riesa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
wanted.topikki ex kulkineista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by lkanasuo View Poston vähän toi mun ex muuttunu uudella omistajalla...
mulla:
nykyään:
että kyllä näitä löytyy hinta on vielä sellainen että luulee kai oikeesti ton olevan "sik oossomia"
Olitko millä tummentanu noi etuvavot/vilkut??Last edited by riuska; 03-05-2011, 18:56.F30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
-
Mun ex UVI-232 Bmw E39 528i musta hamann lippaa tummaa lasii ym.. oli jossain oulun suunnalla mun jälkeen mutta taisin nähdä tuosta viikko sitten vilauksen kehä 3 :lla, oliskohan tullut pk-seudulle jollekkin :think
Sitten kysellään viel mun ex coupestani e36 coupe UGM-516 joka oli gti lehdessä -04 esittelyssäkin, espoossa oli jollain tytöllä mun jälkeeni mutta missä menee nyt?
AGG-794 punainen e36 sedan joka vilahti myös getarissa, mis oot?
Comment
-
-
Originally posted by peksi900 View Posttuossa kunnossa oli minulla syksyllä 2008 ja toisessa kuvassa taitaa olla vanteet jotka on tuossa sun kuvassa alla
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostMun ex UVI-232 Bmw E39 528i musta hamann lippaa tummaa lasii ym.. oli jossain oulun suunnalla mun jälkeen mutta taisin nähdä tuosta viikko sitten vilauksen kehä 3 :lla, oliskohan tullut pk-seudulle jollekkin :thinkF87&E28
Comment
-
-
Originally posted by JHo View PostMinulla oli ko. auto 2009-2010. Mun mielestä se auto on täällä oulussa päin jollain. Oli muuten eilen tuolla yka miitissä, tais olla joku kuvaki siitä tuolla :think
Hmm..en kyl mitään kuvaa siitä löytänyt kun noita yka miitin kuvia katselin.
Comment
-
-
Originally posted by mikkis View PostAha oli sit vissiin vaan käymässä täällä pk-seudulla, hienolta näytti kyllä edelleenkin mitä nyt pikaseen näin
Hmm..en kyl mitään kuvaa siitä löytänyt kun noita yka miitin kuvia katselin.F01 730d semivoll
e30 325 turbo m-tech2
Comment
-
-
Originally posted by penari View Post
Comment
-
-
Originally posted by mulletti View Post
ei taida omistaja ihan tietää mikä peli on alla
tekis mieli hommata sikahalvalla tuo itelle takas ja kunnostaa samaan kuntoon missä se oli ku multa/iikalta lähti keskisuomeenBMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
Comment