Onko tuo sitten erityisen halpa? Toki tekniikka+sisusta maksaa jonkin verran purkuautossa.
Mutta johan tuohon menee toinen 4t€, että saa edes järkikuntoisen. Kun siihen 8t€ pintaan saa jo välillä ok kuntoisia 3.6 malleja reippaasti pienemmillä kilometreillä, niin itse en ainakaan näe tuossa mitään halpaa.
Sen verran olen E34 malleja katsellut että jos pintapellit näyttää jo noin happamilta, niin helmojen, ovien alalistojen, lokareiden alla ja pohjassa piilee 99% varmuudella aikamoinen yllätys. Ei halpaa korjata+maalata.
Tekniikka varmaan kohta puoleen alkaa olemaan ehtoopuolella, ellei ole remonttia isommin tehty. Eli kaukana halvasta remontista.
Vanteet+renkaat kaatopaikalle, tilalle malliin sopivat kiekot. Helposti tonnin.
Yleiseen puunaukseen, pikkuosien vaihtoon ja hieromiseen menee jonkinverran.
Ja lisäksi vielä kannattaa valmistautua alustan osien vaihtoon, minkä tahansa E34 mallin kohdalla. Ellei niitä ole juuri vaihdettu. 500-700€ taitaa saada kaikki hilut, jos ei jarruihin tarvitse koskea. Iskarit tuohon ilmeisesti vaihdettu? Kulmatkin tietysti samalla pitää säätää.
Ja vielä yks kannanotto.
Mun mielestä ajo-opetuksen rinnalla voisi opettaa auton myynti-ilmoituksen tekemisen perusteita. Tai vaan äidinkieltä? http://www.nettiauto.com/peugeot/306/5028682
- noh, jos kaveri on kuitenkin parkour-opettaja, niin...olkoon tän kerran.
Onko tuo se alunperin punainen Zouin Japanista tuoma, joka oli hetki sitten myynnissä halvalla? Ihme etulippa, kukas sen on valmistanut...:think?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Onko tuo sitten erityisen halpa? Toki tekniikka+sisusta maksaa jonkin verran purkuautossa.
Mutta johan tuohon menee toinen 4t€, että saa edes järkikuntoisen. Kun siihen 8t€ pintaan saa jo välillä ok kuntoisia 3.6 malleja reippaasti pienemmillä kilometreillä, niin itse en ainakaan näe tuossa mitään halpaa.
Sen verran olen E34 malleja katsellut että jos pintapellit näyttää jo noin happamilta, niin helmojen, ovien alalistojen, lokareiden alla ja pohjassa piilee 99% varmuudella aikamoinen yllätys. Ei halpaa korjata+maalata.
Tekniikka varmaan kohta puoleen alkaa olemaan ehtoopuolella, ellei ole remonttia isommin tehty. Eli kaukana halvasta remontista.
Vanteet+renkaat kaatopaikalle, tilalle malliin sopivat kiekot. Helposti tonnin.
Yleiseen puunaukseen, pikkuosien vaihtoon ja hieromiseen menee jonkinverran.
Ja lisäksi vielä kannattaa valmistautua alustan osien vaihtoon, minkä tahansa E34 mallin kohdalla. Ellei niitä ole juuri vaihdettu. 500-700€ taitaa saada kaikki hilut, jos ei jarruihin tarvitse koskea. Iskarit tuohon ilmeisesti vaihdettu? Kulmatkin tietysti samalla pitää säätää.
Eli halpa on.
Eli luulet saavasi siihen 8te jotain lähes uutta? On niissä kalliimman hintaluokan autoissakin laittamista. Eikä tuon ikäluokan autoja olekaan järkeä laittaa uutta vastaavaan kuntoon.
Tuo halpa motorsportti olisi just loistava tekniikan luovuttajaksi johonkin kevyempään koppaan. Tekniikkaa vähän ehostaen, puoli tonnia laittaa kiinni niin johan on hyvä taas. Olettaen että selviää pelkillä laakereiden vaihdolla mutta näin yleistäen. Edelleenkään ei tuosta koneesta olisi järkeä niitä viimeisiä tehtaan tehoja hakea takasin. Eihän tuossa enää mitään arvoa ole jäljellä.
Loput sitten lihoiksi ja kas, sehän olikin oikeasti halpa ostos.
Miccellä vähän eri näkökulma asioihin kuin minulla. Kaikesta ei tarvii saada uuden veroista.
Eli luulet saavasi siihen 8te jotain lähes uutta? On niissä kalliimman hintaluokan autoissakin laittamista. Eikä tuon ikäluokan autoja olekaan järkeä laittaa uutta vastaavaan kuntoon.
Tuo halpa motorsportti olisi just loistava tekniikan luovuttajaksi johonkin kevyempään koppaan. Tekniikkaa vähän ehostaen, puoli tonnia laittaa kiinni niin johan on hyvä taas. Olettaen että selviää pelkillä laakereiden vaihdolla mutta näin yleistäen. Edelleenkään ei tuosta koneesta olisi järkeä niitä viimeisiä tehtaan tehoja hakea takasin. Eihän tuossa enää mitään arvoa ole jäljellä.
Loput sitten lihoiksi ja kas, sehän olikin oikeasti halpa ostos.
Miccellä vähän eri näkökulma asioihin kuin minulla. Kaikesta ei tarvii saada uuden veroista.
En todellakaan. Tai jos jostain saa lähes uutta 8t hintaa, niin lupaan hakea käteisellä pois.
Ja todellakin on järkeä laittaa uutta vastaavaan kuntoon, niitä kun ei hirveästi ole ja arvo vaan nousee. Mutta lähtökohtana tuo ei siihen sovellu.
Ja onnea vaan sinulle S38 korjatessa 500€ rahalla. Vaikka se ei nyt ihan älyttömästi b38 moottorista eroakkaan, niin esimerkkihintoja: tulpat 80€, venttiilikopantiivistesarja lähes 100€, öljynvaihto lähes 100€.
Mutta forssassa tehdään koneremontti 500€ budjetilla?
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment