Tästä kenelläkään tietoa? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by |foder| View PostOnhan tällä jo rullattu mutta on se motorsportti nykypäivänä halpaa: http://www.nettiauto.com/bmw/m5/5032309
Comment
-
-
Siinä oikein malliesimerkki kuinka tehdään hyvä ilmoitus.
Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
now: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
-
Originally posted by Naikou27 View PostTämä kyllä ihmetyttää itseänikin kun noin halpa
Mutta johan tuohon menee toinen 4t€, että saa edes järkikuntoisen.Kun siihen 8t€ pintaan saa jo välillä ok kuntoisia 3.6 malleja reippaasti pienemmillä kilometreillä, niin itse en ainakaan näe tuossa mitään halpaa.
Sen verran olen E34 malleja katsellut että jos pintapellit näyttää jo noin happamilta, niin helmojen, ovien alalistojen, lokareiden alla ja pohjassa piilee 99% varmuudella aikamoinen yllätys. Ei halpaa korjata+maalata.
Tekniikka varmaan kohta puoleen alkaa olemaan ehtoopuolella, ellei ole remonttia isommin tehty. Eli kaukana halvasta remontista.
Vanteet+renkaat kaatopaikalle, tilalle malliin sopivat kiekot. Helposti tonnin.
Yleiseen puunaukseen, pikkuosien vaihtoon ja hieromiseen menee jonkinverran.
Ja lisäksi vielä kannattaa valmistautua alustan osien vaihtoon, minkä tahansa E34 mallin kohdalla. Ellei niitä ole juuri vaihdettu. 500-700€ taitaa saada kaikki hilut, jos ei jarruihin tarvitse koskea. Iskarit tuohon ilmeisesti vaihdettu? Kulmatkin tietysti samalla pitää säätää.
Eli halpa on.
Comment
-
-
/// M G30 530e
/// M E30 325i
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View Post
Tuosta puuttuu vielä "ei kuvan auto" ---- tai mistäs tietää vaikkei olisikaan
"Jokunen ruttu siellätäällä" - mitenkähän se silleen
Ja vielä yks kannanotto.
Mun mielestä ajo-opetuksen rinnalla voisi opettaa auton myynti-ilmoituksen tekemisen perusteita. Tai vaan äidinkieltä?
- noh, jos kaveri on kuitenkin parkour-opettaja, niin...olkoon tän kerran._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostOnko tuo sitten erityisen halpa? Toki tekniikka+sisusta maksaa jonkin verran purkuautossa.
Mutta johan tuohon menee toinen 4t€, että saa edes järkikuntoisen.Kun siihen 8t€ pintaan saa jo välillä ok kuntoisia 3.6 malleja reippaasti pienemmillä kilometreillä, niin itse en ainakaan näe tuossa mitään halpaa.
Sen verran olen E34 malleja katsellut että jos pintapellit näyttää jo noin happamilta, niin helmojen, ovien alalistojen, lokareiden alla ja pohjassa piilee 99% varmuudella aikamoinen yllätys. Ei halpaa korjata+maalata.
Tekniikka varmaan kohta puoleen alkaa olemaan ehtoopuolella, ellei ole remonttia isommin tehty. Eli kaukana halvasta remontista.
Vanteet+renkaat kaatopaikalle, tilalle malliin sopivat kiekot. Helposti tonnin.
Yleiseen puunaukseen, pikkuosien vaihtoon ja hieromiseen menee jonkinverran.
Ja lisäksi vielä kannattaa valmistautua alustan osien vaihtoon, minkä tahansa E34 mallin kohdalla. Ellei niitä ole juuri vaihdettu. 500-700€ taitaa saada kaikki hilut, jos ei jarruihin tarvitse koskea. Iskarit tuohon ilmeisesti vaihdettu? Kulmatkin tietysti samalla pitää säätää.
Eli halpa on.
Tuo halpa motorsportti olisi just loistava tekniikan luovuttajaksi johonkin kevyempään koppaan. Tekniikkaa vähän ehostaen, puoli tonnia laittaa kiinni niin johan on hyvä taas. Olettaen että selviää pelkillä laakereiden vaihdolla mutta näin yleistäen. Edelleenkään ei tuosta koneesta olisi järkeä niitä viimeisiä tehtaan tehoja hakea takasin. Eihän tuossa enää mitään arvoa ole jäljellä.
Loput sitten lihoiksi ja kas, sehän olikin oikeasti halpa ostos.
Miccellä vähän eri näkökulma asioihin kuin minulla. Kaikesta ei tarvii saada uuden veroista.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostEli luulet saavasi siihen 8te jotain lähes uutta? On niissä kalliimman hintaluokan autoissakin laittamista. Eikä tuon ikäluokan autoja olekaan järkeä laittaa uutta vastaavaan kuntoon.
Tuo halpa motorsportti olisi just loistava tekniikan luovuttajaksi johonkin kevyempään koppaan. Tekniikkaa vähän ehostaen, puoli tonnia laittaa kiinni niin johan on hyvä taas. Olettaen että selviää pelkillä laakereiden vaihdolla mutta näin yleistäen. Edelleenkään ei tuosta koneesta olisi järkeä niitä viimeisiä tehtaan tehoja hakea takasin. Eihän tuossa enää mitään arvoa ole jäljellä.
Loput sitten lihoiksi ja kas, sehän olikin oikeasti halpa ostos.
Miccellä vähän eri näkökulma asioihin kuin minulla. Kaikesta ei tarvii saada uuden veroista.
Ja todellakin on järkeä laittaa uutta vastaavaan kuntoon, niitä kun ei hirveästi ole ja arvo vaan nousee.Mutta lähtökohtana tuo ei siihen sovellu.
Ja onnea vaan sinulle S38 korjatessa 500€ rahalla.Vaikka se ei nyt ihan älyttömästi b38 moottorista eroakkaan, niin esimerkkihintoja: tulpat 80€, venttiilikopantiivistesarja lähes 100€, öljynvaihto lähes 100€.
Mutta forssassa tehdään koneremontti 500€ budjetilla?
Comment
-
-
-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOnko tuo se alunperin punainen Zouin Japanista tuoma, joka oli hetki sitten myynnissä halvalla? Ihme etulippa, kukas sen on valmistanut...:think?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **220e**
-
Comment
-
Comment