Luulin, että nuo kaikki hirveät maasturit ovat nelivetoja...
Edit: Vai tarkoitetaanko tällä uudempaa nelivetotekniikkaa?
Joo, tiedän, ei ole juuri kiinnostanut näiden korkeiden junttiautojen tekniikka...
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ei todellakaan hintansa arvoinen, sama ku ois tuonu peltoauton näytille. En suosittele kenenkään edes harkitsevansa ks. Auton ostoa. Varmaan käännetty katolleen ja oiottu ruuvimeisselillä ja 20 kilolla pakkelia ja tän lisäksi maalattu varmaa pensselillä. Yksikään osa ei istunut paikallee. Puskurit roikku, kaikki listat uupu, ovet repsotti joka paikasta ja katossaki näky hitsaussaumoja ,tä?. Sisusta ilmeisesti nostettu jostain merenpohjasta.Ulkokuoren näkemisen jälkeen ei tarvinnut kyllä edes koeajaa. Että semmosta. kiitos ja anteeksi.
Joku näköjään vaihtoa tarjonnut ja vähän sähköpostiliikennettä vaihdellut :think
Kiinnostais vähän tietää mitä 4.8iS faceliftin ja tommosen vanhakoppasin 4.6iS veroerot ja verot olisi jos saksasta uittaisi tuollaisen.
Ethän sä voi ostaa prefacelift mallia, nehän ovat kaikki wannabee tuunaus pommia, tai mitä sä nyt sanoit m5 e39 kohdalla....
Alpina koneethan nämä ovat, ja kun b10 on tullut sen facelift malleissa viimeistään se metallikannentiiviste eli about 2001, niin luulis sen logiikkalla että molemmat iS malleissa sen jo olevan..... Voin olla tietysti ihan väärässäkin...
Ostaisen ehkä tämä taxfreenä, niin säästäisi aika paljon vaikka verotkin olisikin paljon varmasti.
Onkos tälläsestä kellään alueen miehellä mitään tietoa?
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Comment