Aika makee...lookki ja tekniikka aika sitä mitä haen..tosin perä ja kunnon loota löytyy jo iteltäki..nopee turbotusprojekti...koppa mun mielestä 10+ näkönen, paikanpäällä näkis sit loput...mut hinta vähä kova....ja saako leimattua ilman omaa konetta, kuten joku mainitsi tääsä topikissa? Hinta ku ois jotai 80-90tSek ni vois kiinnostaaki..musta ylihintanen. Kiitti linkistä
Hyvä pointti tuoda nimenomaan ehjällä tekniikalla oleva auto. Mut eipä siinä taida olla muuta arvokasta kuin kone ja nimenomaan toimiva kone? Ei ole noista s14 koneista mitään käryä...paljonko sellaisesta voisi alakanttiin laskettuna saada myydessä?
Ehjät koneet 2500e ja ylöspäin.
Onhan siellä myytäväksi vielä laatikko jonka hinta liikkuu 800-1000e välissä.
Jos läppärungot sattuu olemaan 48mm, niin niistäkin saa sen 1000e
Itse suuntaisin katseet Englantiin, niin saa helpommin ei vähäpäästöisen pelin.
Vieläpä niitäkin jää olemaan alkuperäiseen kuntoon useita .
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
onko tarkoitus katsastaa? Jos tuot esim sen e30 m3 ilman tekniikkaa niin se pitää ensin katsastaa tolla m3 moottorilla, tietääkseni muuten ei saa autolle verotusta:think
Eiköhän nyt puhuta taas hiukkapikkasen höpöjä.
Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Ai miten niin taas?
Kaveri toi r32 skylinen englannista ja toiveena oli moottori swappi ja katsastuksesta sanottiin et ensimmäises katsastukses auton pitää olla alkuperäinen omilla vakio osilla.
Ai miten niin taas?
Kaveri toi r32 skylinen englannista ja toiveena oli moottori swappi ja katsastuksesta sanottiin et ensimmäises katsastukses auton pitää olla alkuperäinen omilla vakio osilla.
katsastus mieskin voi erehtyä:think nyt joku hyva kooklaaja kaivakaa faktaa
Ai miten niin taas?
Kaveri toi r32 skylinen englannista ja toiveena oli moottori swappi ja katsastuksesta sanottiin et ensimmäises katsastukses auton pitää olla alkuperäinen omilla vakio osilla.
En tarkottanu sua vaan yleisesti näitä katsastusjuttuja kun aina on jotain ihmeen legendaa niitä koskien.
Eiköhän sen auton saa tuoda Suomeen ulkomailta vaikka autossa olis hevonen moottorin paikalla. Tuntus vaan yhtäkkiä melko kummalliselta, että moottorin pitää olla alkuperänen. Kaverilles on 99% todennäkösyydellä puhuttu höpöjä. Ei nyt tässä mitään lakipykälää suorilta ole käsillä, mutta varmaan semmonenkin löytys jos alkais papereita ja tiedotteita penkomaan. Ehkä jossain alkuperäsessä tyyppihyväksytyssä uudessa autossa on väliä, siis sellaisessa joka ei ole koskaan ollut yhtään missään ikinä kilvissä. Tommosessa vanhassa kinnerissä varmaan ihan sama.
No jäis korihommat mahdollisimman minimiin ja samalla muu tekniikka kelpais turbotukseen+5-pulttiset navat. Vanha ei jaksa enää rakentaa Eli helpolla pitäs päästä...
Meinasit sitten että kolaroidussa jäisi korihommat minimiin?
Meinasit sitten että kolaroidussa jäisi korihommat minimiin?
Kyllä, tekstissä lukee, että jäisi korihommat minimiin, kolariautojakin on monenlaisia, nurkka pikkusen rutussa on paljon nopeampi/halvempi tehdä kun ruveta m3 korisarjaa puuhaamaan 325:een+koko auton maalaus.
Emmä tiedä.. toi ruotsin autohan olisi aika täydellinen vaihtoehto.
Jos se todella on noin siisti kuin kuvat antaa ymmärtää ja Blocketin osalista on ajan tasalla ja ne osat tulee mukaan, niin tossahan on aika pitkälti kaikki mitä voi (ahdetulta?) leikkikalulta vaatia. Tai emmä tietysti varmaksi tiedä että millaiset haaveet sulla speksien suhteen on?
Mutta, vaikka myisi muutamalla tonnilla hipo-osaa pois niin silti jää erittäin pitkälle rakennettu rullaava auto(jota on mahdollisesti käyty muutenkin läpi) ja saa rahaa takaisin taskuun. Nuo E30iin ylisuuret Hamannitkin on jo jonkin arvoiset + vielä auton tinkimiset ostohetkellä paikanpäällä.
Pitkässä juoksussa tulisi varmasti halvimmaksi hommata tuo auto, kun kaipa siinä aidossa korissa sulla menee joka tapauksessa vähintään 5-10000euroa hankintaan, oli se missä kunnossa tahansa + kaikki muu rakentelu päälle.
Kaiken lisäksi tuo auto on melko lähellä yleiseen tarjontaan nähden. Eikä tarvitse laskea omalle työlle hintaa kun joku muu on sen jo tehnyt.
Siinähän se on tarjolla kuin manulle illallinen, valmis paketti. :think
Osta tuo jos olet tosissasi tollasta hommaamassa ja oikeasti aidon haluat.
Emmä tiedä.. toi ruotsin autohan olisi aika täydellinen vaihtoehto.
Jos se todella on noin siisti kuin kuvat antaa ymmärtää ja Blocketin osalista on ajan tasalla ja ne osat tulee mukaan, niin tossahan on aika pitkälti kaikki mitä voi (ahdetulta?) leikkikalulta vaatia. Tai emmä tietysti varmaksi tiedä että millaiset haaveet sulla speksien suhteen on?
Mutta, vaikka myisi muutamalla tonnilla hipo-osaa pois niin silti jää erittäin pitkälle rakennettu rullaava auto(jota on mahdollisesti käyty muutenkin läpi) ja saa rahaa takaisin taskuun. Nuo E30iin ylisuuret Hamannitkin on jo jonkin arvoiset + vielä auton tinkimiset ostohetkellä paikanpäällä.
Pitkässä juoksussa tulisi varmasti halvimmaksi hommata tuo auto, kun kaipa siinä aidossa korissa sulla menee joka tapauksessa vähintään 5-10000euroa hankintaan, oli se missä kunnossa tahansa + kaikki muu rakentelu päälle.
Kaiken lisäksi tuo auto on melko lähellä yleiseen tarjontaan nähden. Eikä tarvitse laskea omalle työlle hintaa kun joku muu on sen jo tehnyt.
Siinähän se on tarjolla kuin manulle illallinen, valmis paketti. :think
Osta tuo jos olet tosissasi tollasta hommaamassa ja oikeasti aidon haluat.
Tämä on minun mielipide.
Tottapa turiset, aika optimi paketti...laitoin kaverille email, pyysin lisäkuvia autosta ja tekniikasta. Tässä tulee vaan pattitilanne, että jos auton päättää just nyt hankkia niin sitten lopahtaa auton sekä koneen rakennus...meinaa rahat loppua mut katsellaan, toisaalta koppa kiinnostaa, toisaalta haluis koneen rakentaa ensin loppuun. Pyysin myyjältä vielä tiukkaa hintaa ilman Hamanneita.
Tottapa turiset, aika optimi paketti...laitoin kaverille email, pyysin lisäkuvia autosta ja tekniikasta. Tässä tulee vaan pattitilanne, että jos auton päättää just nyt hankkia niin sitten lopahtaa auton sekä koneen rakennus...meinaa rahat loppua mut katsellaan, toisaalta koppa kiinnostaa, toisaalta haluis koneen rakentaa ensin loppuun. Pyysin myyjältä vielä tiukkaa hintaa ilman Hamanneita.
Joo, kyllä homma on nyt niin, että jää multa ainakin koppa tällä erää hankkimatta! Koneeen rakennus menee nyt etusijalle ja elääkin pitäis vielä
Kaveri vastasi aika nopeasti emailiin ja laittoi kuvia myös. Viimeinen hinta Hamannien kanssa 90000sek. Ei myy kuulemma ilman vanteita. Voi toimittaa auton kuulemma Bodeniin, Pohjois-Ruotsiin...Suomen rajalle ei enää pitkä matka. Tässä jollekin m3, itse sain tarvittavaa infoa tulevaa varten ja varmaankin kopan jossain vaiheessa Ruotsista haen kun siihen parempi mahdollisuus tarjoutuu. Kiitos kaikille hyvistä kommenteista ja ehkä tästä jollekin fooruumilaiselle hyvä m3:think
Multa löytyisi AITO M3 kori, seisonut vuodesta 1999, 316 paperit, löytyy 5-pultti navat ja bbs vanteet,nukattu kojelauta. Korissa jotain sanomista mutta ei missää nimessä huono aihio. YV:llä lisää jos kiinnostaa.
Comment