Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kolaroitu/koneeton e30 m3 tuonti ulkomailta
Collapse
X
-
Originally posted by *makke* View Post
Comment
-
-
Originally posted by sturer Bock View PostHyvä pointti tuoda nimenomaan ehjällä tekniikalla oleva auto. Mut eipä siinä taida olla muuta arvokasta kuin kone ja nimenomaan toimiva kone? Ei ole noista s14 koneista mitään käryä...paljonko sellaisesta voisi alakanttiin laskettuna saada myydessä?
Onhan siellä myytäväksi vielä laatikko jonka hinta liikkuu 800-1000e välissä.
Jos läppärungot sattuu olemaan 48mm, niin niistäkin saa sen 1000e
Itse suuntaisin katseet Englantiin, niin saa helpommin ei vähäpäästöisen pelin.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi saatana, raiskatkaa joku muu kun aito e30 m32015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by jouni.325 View Postonko tarkoitus katsastaa? Jos tuot esim sen e30 m3 ilman tekniikkaa niin se pitää ensin katsastaa tolla m3 moottorilla, tietääkseni muuten ei saa autolle verotusta:thinkBmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Ai miten niin taas?
Kaveri toi r32 skylinen englannista ja toiveena oli moottori swappi ja katsastuksesta sanottiin et ensimmäises katsastukses auton pitää olla alkuperäinen omilla vakio osilla.Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Originally posted by ThemeJ View PostEiköhän nyt puhuta taas hiukkapikkasen höpöjä.Originally posted by jouni.325 View PostAi miten niin taas?
Kaveri toi r32 skylinen englannista ja toiveena oli moottori swappi ja katsastuksesta sanottiin et ensimmäises katsastukses auton pitää olla alkuperäinen omilla vakio osilla.
Comment
-
-
Originally posted by jouni.325 View PostAi miten niin taas?
Kaveri toi r32 skylinen englannista ja toiveena oli moottori swappi ja katsastuksesta sanottiin et ensimmäises katsastukses auton pitää olla alkuperäinen omilla vakio osilla.
Eiköhän sen auton saa tuoda Suomeen ulkomailta vaikka autossa olis hevonen moottorin paikalla. Tuntus vaan yhtäkkiä melko kummalliselta, että moottorin pitää olla alkuperänen. Kaverilles on 99% todennäkösyydellä puhuttu höpöjä. Ei nyt tässä mitään lakipykälää suorilta ole käsillä, mutta varmaan semmonenkin löytys jos alkais papereita ja tiedotteita penkomaan. Ehkä jossain alkuperäsessä tyyppihyväksytyssä uudessa autossa on väliä, siis sellaisessa joka ei ole koskaan ollut yhtään missään ikinä kilvissä. Tommosessa vanhassa kinnerissä varmaan ihan sama.Last edited by ThemeJ; 22-09-2012, 11:05.Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Originally posted by sturer Bock View PostNo jäis korihommat mahdollisimman minimiin ja samalla muu tekniikka kelpais turbotukseen+5-pulttiset navat. Vanha ei jaksa enää rakentaa Eli helpolla pitäs päästä...F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostMeinasit sitten että kolaroidussa jäisi korihommat minimiin?
Comment
-
-
Emmä tiedä.. toi ruotsin autohan olisi aika täydellinen vaihtoehto.
Jos se todella on noin siisti kuin kuvat antaa ymmärtää ja Blocketin osalista on ajan tasalla ja ne osat tulee mukaan, niin tossahan on aika pitkälti kaikki mitä voi (ahdetulta?) leikkikalulta vaatia. Tai emmä tietysti varmaksi tiedä että millaiset haaveet sulla speksien suhteen on?
Mutta, vaikka myisi muutamalla tonnilla hipo-osaa pois niin silti jää erittäin pitkälle rakennettu rullaava auto(jota on mahdollisesti käyty muutenkin läpi) ja saa rahaa takaisin taskuun. Nuo E30iin ylisuuret Hamannitkin on jo jonkin arvoiset + vielä auton tinkimiset ostohetkellä paikanpäällä.
Pitkässä juoksussa tulisi varmasti halvimmaksi hommata tuo auto, kun kaipa siinä aidossa korissa sulla menee joka tapauksessa vähintään 5-10000euroa hankintaan, oli se missä kunnossa tahansa + kaikki muu rakentelu päälle.
Kaiken lisäksi tuo auto on melko lähellä yleiseen tarjontaan nähden. Eikä tarvitse laskea omalle työlle hintaa kun joku muu on sen jo tehnyt.
Siinähän se on tarjolla kuin manulle illallinen, valmis paketti. :think
Osta tuo jos olet tosissasi tollasta hommaamassa ja oikeasti aidon haluat.
Tämä on minun mielipide.Last edited by Mörökölli; 26-09-2012, 17:44.
Comment
-
-
Originally posted by Mörökölli View PostEmmä tiedä.. toi ruotsin autohan olisi aika täydellinen vaihtoehto.
Jos se todella on noin siisti kuin kuvat antaa ymmärtää ja Blocketin osalista on ajan tasalla ja ne osat tulee mukaan, niin tossahan on aika pitkälti kaikki mitä voi (ahdetulta?) leikkikalulta vaatia. Tai emmä tietysti varmaksi tiedä että millaiset haaveet sulla speksien suhteen on?
Mutta, vaikka myisi muutamalla tonnilla hipo-osaa pois niin silti jää erittäin pitkälle rakennettu rullaava auto(jota on mahdollisesti käyty muutenkin läpi) ja saa rahaa takaisin taskuun. Nuo E30iin ylisuuret Hamannitkin on jo jonkin arvoiset + vielä auton tinkimiset ostohetkellä paikanpäällä.
Pitkässä juoksussa tulisi varmasti halvimmaksi hommata tuo auto, kun kaipa siinä aidossa korissa sulla menee joka tapauksessa vähintään 5-10000euroa hankintaan, oli se missä kunnossa tahansa + kaikki muu rakentelu päälle.
Kaiken lisäksi tuo auto on melko lähellä yleiseen tarjontaan nähden. Eikä tarvitse laskea omalle työlle hintaa kun joku muu on sen jo tehnyt.
Siinähän se on tarjolla kuin manulle illallinen, valmis paketti. :think
Osta tuo jos olet tosissasi tollasta hommaamassa ja oikeasti aidon haluat.
Tämä on minun mielipide.
Comment
-
-
Originally posted by sturer Bock View PostTottapa turiset, aika optimi paketti...laitoin kaverille email, pyysin lisäkuvia autosta ja tekniikasta. Tässä tulee vaan pattitilanne, että jos auton päättää just nyt hankkia niin sitten lopahtaa auton sekä koneen rakennus...meinaa rahat loppua mut katsellaan, toisaalta koppa kiinnostaa, toisaalta haluis koneen rakentaa ensin loppuun. Pyysin myyjältä vielä tiukkaa hintaa ilman Hamanneita.
Joo, kyllä homma on nyt niin, että jää multa ainakin koppa tällä erää hankkimatta! Koneeen rakennus menee nyt etusijalle ja elääkin pitäis vielä
Kaveri vastasi aika nopeasti emailiin ja laittoi kuvia myös. Viimeinen hinta Hamannien kanssa 90000sek. Ei myy kuulemma ilman vanteita. Voi toimittaa auton kuulemma Bodeniin, Pohjois-Ruotsiin...Suomen rajalle ei enää pitkä matka. Tässä jollekin m3, itse sain tarvittavaa infoa tulevaa varten ja varmaankin kopan jossain vaiheessa Ruotsista haen kun siihen parempi mahdollisuus tarjoutuu. Kiitos kaikille hyvistä kommenteista ja ehkä tästä jollekin fooruumilaiselle hyvä m3:thinkLast edited by sturer Bock; 26-09-2012, 23:07.
Comment
-
-
Multa löytyisi AITO M3 kori, seisonut vuodesta 1999, 316 paperit, löytyy 5-pultti navat ja bbs vanteet,nukattu kojelauta. Korissa jotain sanomista mutta ei missää nimessä huono aihio. YV:llä lisää jos kiinnostaa.530XD F11 M-Sport + Omega 4.0 24V + E91 Turbo +Monza GSE
https://www.instagram.com/juzzi1984/
Comment
-
Comment