tuossa ei enää sitä "projektia" paljoa olekkaan...kaverin auto ja kyllä tuohon se leimakin alkaa pikkuhiljaa tulemaan...luulempa että ehkä ei enää sitten ole myynnissä.
Hmmm, kummankohan ostas, jos ois ton verran rahaa käytössä...
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
"Yksi kolmestasadastakolmestakymmenestäkolmesta valmistetusta ja yksi kolmesta Suomeen tuodusta autosta!"
Ei ainakaan ihan heti tule toista samanlaista vastaan.
Eikö tästäki ollut edellisessä topicissa juttua. samassa jamassa auto kuin about 4v sitten ku tomippa nimimerkiltä lähti :think: konehuoneeseen ruutattu täys sammutinpullo, Rotrexilla ajettu ilman öljyä ja hestecin moottoriohjaus yksikkö uinut järvessä.. jos tuo oikiasti vaadi katsastukseen ku katalysaattorien laitoin ja jarrujen vaihto + käsijarru kengät niin miksei sitä oo 4 vuodessa tehty
Eikö tästäki ollut edellisessä topicissa juttua. samassa jamassa auto kuin about 4v sitten ku tomippa nimimerkiltä lähti :think: konehuoneeseen ruutattu täys sammutinpullo, Rotrexilla ajettu ilman öljyä ja hestecin moottoriohjaus yksikkö uinut järvessä.. jos tuo oikiasti vaadi katsastukseen ku katalysaattorien laitoin ja jarrujen vaihto + käsijarru kengät niin miksei sitä oo 4 vuodessa tehty
Hiljaa hyvä tulee ja hyvin suunniteltu on jo puoleksi perseellään.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Tuli käytyä tylsän sunnuntain ratoksi kattelemassa.
Puhelimessa kaikki kuulosti hyvältä. Ei kuulemma ole takakontinluukussa ruostetta kuin pieni jälki, kone kehrää kuin kissa ja muutenkin tip top kunnossa. Ainut mitä sanoi puhelimessa että etulokarit joutaisi vaihtoon.
Noh ei muuten kuin ainetta oman auton tankkiin ja ajelemaan.
Lopulta kun myyjä saapui sovittuun paikkaan, osittautui kaikki puheet vääriksi.
Lokarit joo ihan vaihtokunnossa, kuskin puolen etulokarissa isohko reikä. Takakontin luukku koko matkalta huolella ruosteessa, ei kannata yrittää pelastaa, uuden luukun joutuisi vaihtamaan.
Kone rätisi ja kolisi kuin kolmas maailmansota olisi käynnissä.
Putki vuosi useasta kohdasta.
Konepelti ei pysy kiinni, lukko paskana. Joskus jotain yritettykin jo tehdä kun lukon ympäriltä oli peltiä väännetty rullalle.
Bägin valo mollotti mittaristossa.
Penkit hyvinkin likaiset.
En edes halunnut koeajolle.
Nämä vain muutaman minuutin tutkiskelulla.
Jos pakko jotain hyvää sanoa niin sähkölasit toimi ja kaikki neljä ovea lähes ruosteettomat. Taisi kahdessa ovessa olla muutama oikeasti pieni alkava kukkanen. Siinä ne kai.
Eihän nuo kuvat ole kovin hyvät ilmoituksessa mutta puhelimessa kerrotun perusteella uskalsin lähteä ajelemaan. Turha reissu...
Kaverin auto hyvässä kunnossa tuo on ulkoa kuin sisältä, ei mee ainakkee rahat hukkaa jos ton ostaa.
Onko kaveri sinulle enemmänkin tuttu, ja kirjoitteleeko mies foorumilla? Jos näin on, niin pistäisitkö tietoa. Ei kehtaa ihan tästä vain lähteä käymään Oulussa.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Onko kaveri sinulle enemmänkin tuttu, ja kirjoitteleeko mies foorumilla? Jos näin on, niin pistäisitkö tietoa. Ei kehtaa ihan tästä vain lähteä käymään Oulussa.
On autoilla hintaa... Toisaalta, ei tarvitse myydä kuin 1 auto samassa ajassa kuin muut myy 5 autoa ja saa saman katteen
Homma perustuu poskettomiin vaihtohyvityksiin. Autosta hyvitetään saman verran tai jopa paremmin kuin itse myymällä. Tässä moni menee koukkuun ja sen jälkeen katsellaan uutta autoa ylihintaisesta varastosta. Käytännössä katteet ja voitot on samoja kuin muilla. Käteisasiakkaalla tuonne ei ole mitään asiaa.
Comment