Oon itsekin miettinyt, mistä lähtien facelift-e30:t on ollu taas kymppitonnin autoja...
Muistan kun olin 18, olisko ollut vuonna -97 ja selailin keltasesta pörssistä bemareita. Tollaset makso silloin sen 60tmk ja eiköhän ne siihen aikaan olleet vielä ihan suht ok kunnossa ja "sopivasti ajettuja"...
ex E91 320d käsiaskilla ex E46 330dat japski ranu ex E30 316i 4d
No oli siina 2 päivää väliä kun kävin kattomas ja sit ostamassa...et kuka vain sen olisi kerennyt ostamaan. Itsellä mennyt tuohon aivan älyttömästi rahaa viime omistuksen aikana.... Koneen käytin 2kert. auki ja ym ym. Tuo edellinen omistaja saa mun veren kiehumaan sisälläni. No nyt auto taas hyvissä käsissä (ajetaan kyllä kovaa ja silleen mutta EI raiskata.)
Laittaa välillä kyllä punnitsemaan mitä elämältä haluaa. Toisaalta tekis mieli unohtaa kilpahommat ja ajaa porschella, mutta... Kilpailuvietti vielä meinaa olla liian kova.
Ehkä on ajettava nyt, eläköidyttävä siitä ja suoraan 997 koppanen
Kolmatta kertaa puolenvoden sisään myynnissä, kaksi ensimmäistä yksityisellä ja nyt liikkeessä :think
Hieroin tuosta syksyllä kauppaa ensimmäisen omistajan kanssa mutta otin takapakkia kun tuli jotenkin sellainen tunne että kaikki ei ole kohdallaan, silloinen myyjä kehui autoa mutta ei ollut valmis ajamaan metriäkään vastaan (välimatkaa oli 900km), auto oli myyjän mukaan hänelle tarpeeton ja siksi liikennekäytöstä poistettuna, liikennekäyttöön olisi otettu vasta kaupan synnyttyä koska turhan kyselijöitä oli kuulemma ollut liikaa
Jälkimmäisen toki ymmärtää jos auto todella on jäänyt tarpeettomaksi mutta nuo kaksi asiaa ynnättynä yhteen herätti omat epäilykseni + Että välirahastakaan ei päästy onneksi sopimukseen...
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment