Autorepairilla on hyvä idea, että kaikki palvelut saman katon alta. Kerran käyttänyt korjaamopuolta ja tulen jatkossakin käyttämään. Tässä muutama idea toiminnan parantamiseksi:
-Yrittäkää korjata kommunikointia paremmaksi asiakkaan suuntaan. Nykyään käytetään sähköpostia paljon ja tiedän et paljon tulee turhia juttuja sitä kautta, mutta vastatkaa niihin.
-Eristäkää se korjaamopuoli asiakkaista. Se on myös hyvä puoli, että asiakkaat saa jutella suoraan korjaajien kanssa. Koettakaa keksiä fiksumpi ratkaisu nykyisestä.
-Hoitakaa reklamaatiot nopeasti ja kunniakkaasti mitä täältä on saanut lukea. Asiakkaille paremmin infoa miksi päädytty joihinkin asioihin.
Tarkoitus ei ole haukkua vaan antaa ehdotuksia. Kehuja voin antaa myös. Osasitte vastata paikan päällä kysymykseeni ja antaa hinta-arvion. Teitte myös osanvaihdon asiakkaan omalla osalla ja asiakaspalvelu oli kiitettävää, kuhan eka sai teidät kiinni. Plussaa myös huollon hinnoista www sivuillanne.
-Yrittäkää korjata kommunikointia paremmaksi asiakkaan suuntaan. Nykyään käytetään sähköpostia paljon ja tiedän et paljon tulee turhia juttuja sitä kautta, mutta vastatkaa niihin.
-Eristäkää se korjaamopuoli asiakkaista. Se on myös hyvä puoli, että asiakkaat saa jutella suoraan korjaajien kanssa. Koettakaa keksiä fiksumpi ratkaisu nykyisestä.
-Hoitakaa reklamaatiot nopeasti ja kunniakkaasti mitä täältä on saanut lukea. Asiakkaille paremmin infoa miksi päädytty joihinkin asioihin.
Tarkoitus ei ole haukkua vaan antaa ehdotuksia. Kehuja voin antaa myös. Osasitte vastata paikan päällä kysymykseeni ja antaa hinta-arvion. Teitte myös osanvaihdon asiakkaan omalla osalla ja asiakaspalvelu oli kiitettävää, kuhan eka sai teidät kiinni. Plussaa myös huollon hinnoista www sivuillanne.
Comment