Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia Autoimport Nummela?
Collapse
X
-
Originally posted by nullzwei View PostOT
Oikeastaan ihan hyvä
Viisi kaatopykälää;
1. solvauksen määritelmä
2. tähän mennessä
3. mikä lista
4. tuotetta rajoitetusti tarjolla (kts. 1. kohta)
5. hmm...
"moi, mä solvasin teitä netissä, saaks mä alennusta".
"okei, kukas sä olet?"
"nnnnn"
"eee... Mä en nyt löydä täältä että sä olisit solvannut meitä, et saa alennusta"
"mutta mähän kirjoitin että [lisää haluamasi lause]!"
"no mut eihän se oo solvaamista"
leikki sikseen: Vaikka ajatus onkin varmaan jalo, niin yhdessä lauseessa onnistuttiin leimaamaan osa potentiaalisista asiakkaista solvaajiksi. Toki, onhan tuo aivan ainutlaatuinen tapa tehdä uusasiakashankintaa ja samalla melko mielenkiintoinen tapa hoitaa vanhoja asiakassuhteita.
viestintä on taitolaji.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Omalta osaltani voin luvata että koskaan en tule kyseisessä liikkeessä asioimaan vaikka ilmaiseksi lupaisivat jotain, jäi sen verran paskan maku suuhun edellisten yrittäjien ajoilta.
Lyhyesti sanottuna auton maahantuonti epäonnistui melkeinpä täydellisesti ja autoon tehdyt korjaukset olivat todella ala-arvoisesti tehty mistä kertoo mm.se että autosta löytyi irrallisia osia sekä työkaluja konehuoneesta korjauksen jälkeen, ja lisäksi korjaukset eivät onnistuneet.
Joo onnea vaan yritykselle.
Comment
-
-
herrakani
Originally posted by Juspa View PostVittuilu vaan jatkuu...
Hyvää menestystä yritykselle.
Tarkoitan siis määräaikaishuoltohinnastoa www.autorepair.fi siel on oilservice, insp 1, insp 2 jne hinnoiteltu sylinteriluvun mukaan. Jos tunnet solvanneesi minua, yritystä tai yhtiön entisiä omistajia btcf:llä niin ilmoita siitä huoltotilauksen yhteydessä. Joo, tämä on vittuilua mutta myöskin handout - anna mulle mahdollisuus näyttää että mä en pahastu ilkeistä sanoista ja että itselläsi on kanttia seisoa sanojesi takana. Jos et halua tuoda bemariasi meille tämänkään jälkeen huoltoon ni voin ainakin käsi sydämellä sanoa että olen yrittänyt parhaani.
Comment
-
Originally posted by herrakani View PostKiitos topicciin osallistuneille tähän saakka, sivustolataukset ja huoltotilaukset on kasvanu RÄJÄHDYSMÄISESTI sen jälkeen kun liityin keskusteluun.
Tarkoitan siis määräaikaishuoltohinnastoa www.autorepair.fi siel on oilservice, insp 1, insp 2 jne hinnoiteltu sylinteriluvun mukaan. Jos tunnet solvanneesi minua, yritystä tai yhtiön entisiä omistajia btcf:llä niin ilmoita siitä huoltotilauksen yhteydessä. Joo, tämä on vittuilua mutta myöskin handout - anna mulle mahdollisuus näyttää että mä en pahastu ilkeistä sanoista ja että itselläsi on kanttia seisoa sanojesi takana. Jos et halua tuoda bemariasi meille tämänkään jälkeen huoltoon ni voin ainakin käsi sydämellä sanoa että olen yrittänyt parhaani.
Jos tekee parhaansa ja vielä rehellisesti niin tälläistä ketjua ei olisi koskaan edes syntynyt nimim.Yrittäjän poika.
Comment
-
-
Originally posted by herrakani View PostKiitos topicciin osallistuneille tähän saakka, sivustolataukset ja huoltotilaukset on kasvanu RÄJÄHDYSMÄISESTI sen jälkeen kun liityin keskusteluun.
Originally posted by herrakani View PostTarkoitan siis määräaikaishuoltohinnastoa www.autorepair.fi siel on oilservice, insp 1, insp 2 jne hinnoiteltu sylinteriluvun mukaan. Jos tunnet solvanneesi minua, yritystä tai yhtiön entisiä omistajia btcf:llä niin ilmoita siitä huoltotilauksen yhteydessä. Joo, tämä on vittuilua mutta myöskin handout - anna mulle mahdollisuus näyttää että mä en pahastu ilkeistä sanoista
Originally posted by herrakani View Postja että itselläsi on kanttia seisoa sanojesi takana.
Originally posted by herrakani View PostJos et halua tuoda bemariasi meille tämänkään jälkeen huoltoon ni voin ainakin käsi sydämellä sanoa että olen yrittänyt parhaani.
Mä toistan vielä kerran saman asian, mitä kirjoitin aikaisemmin: Jos tosiaan saat rakennettua yrityksen, jossa asiat oikeasti toimii, osaaminen on korkealla tasolla, viestintä hoidetaan ammattitaitoisesti, sidosryhmistä pidetään huolta ja velvoitteet hoidetaan, niin sanon erittäin mielelläni että olin väärässä ja pyydän anteeksi epäilyjäni.
Toistan myös sen, että niin kauan kuin taustoissa on jotain epäselvää, niin MINÄ en tule asiakkaaksi. Ja väistely, kiertely ja vastausten vaihtaminen koskien omistustaustaa ei lisää luottamusta. Toki, ettehän te yhtä asiakasta kaipaa. Kaikkia nyt vaan ei voi miellyttää.
Tuosta yrityksen johtamisesta ja muutoksesta: yllä mainittu edellyttää ihmiseltä oikeasti paljon. Maailmassa on johtajia ja JOHTAJIA. ensinmainitut tyypillisesti ei ymmärrä hevonv*ttua johtamisesta, mutta onhan se makeeta kun on iso titteli käyntikortissa. Tästä kärsii sitten kaikki työntekijöistä asiakkaisiin, päämiehistä muihin sidosryhmiin.
Jälkimmäisistä käytän itse termiä ammattijohtajat; sellaiset henkilöt, joiden ominaisuudet ja kapasiteetti riittää hahmottamaan mistä kaikista komponenteista kokonaisuus muodostuu, ymmärrys riittää näkemään asioita objektiivisesti ja monelta kantilta, ja taidot sekä osaaminen mahdollistaa menestymisen.
Näiden sanojen takana minä lupaan seistä.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Ot.
Originally posted by BeamR View PostTuosta yrityksen johtamisesta ja muutoksesta: yllä mainittu edellyttää ihmiseltä oikeasti paljon. Maailmassa on johtajia ja JOHTAJIA. ensinmainitut tyypillisesti ei ymmärrä hevonv*ttua johtamisesta, mutta onhan se makeeta kun on iso titteli käyntikortissa. Tästä kärsii sitten kaikki työntekijöistä asiakkaisiin, päämiehistä muihin sidosryhmiin.
Jälkimmäisistä käytän itse termiä ammattijohtajat; sellaiset henkilöt, joiden ominaisuudet ja kapasiteetti riittää hahmottamaan mistä kaikista komponenteista kokonaisuus muodostuu, ymmärrys riittää näkemään asioita objektiivisesti ja monelta kantilta, ja taidot sekä osaaminen mahdollistaa menestymisen.
Näiden sanojen takana minä lupaan seistä.
Comment
-
Comment