Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia Autoimport Nummela?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pretoriaani
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2009
    • 3842
    • Hyvinkää, Finland

    I don't lose sleep over the opinion of sheep.

    Comment

    • BeamR
      BTCF Member
      • Jul 2007
      • 13363
      • Espoon takametsät

      Originally posted by nullzwei View Post
      OT



      Oikeastaan ihan hyvä

      Viisi kaatopykälää;
      1. solvauksen määritelmä
      2. tähän mennessä
      3. mikä lista
      4. tuotetta rajoitetusti tarjolla (kts. 1. kohta)
      5. hmm...
      TJ:n ajatus on varmaan ollut hyvä, mutta nullzwei onnistui kyllä kiteyttämään sisällön aika hyvin muutamaan bullet pointiin...

      "moi, mä solvasin teitä netissä, saaks mä alennusta".
      "okei, kukas sä olet?"
      "nnnnn"
      "eee... Mä en nyt löydä täältä että sä olisit solvannut meitä, et saa alennusta"
      "mutta mähän kirjoitin että [lisää haluamasi lause]!"
      "no mut eihän se oo solvaamista"


      leikki sikseen: Vaikka ajatus onkin varmaan jalo, niin yhdessä lauseessa onnistuttiin leimaamaan osa potentiaalisista asiakkaista solvaajiksi. Toki, onhan tuo aivan ainutlaatuinen tapa tehdä uusasiakashankintaa ja samalla melko mielenkiintoinen tapa hoitaa vanhoja asiakassuhteita.

      viestintä on taitolaji.
      F46 Gran Tourer -20
      Boxster 2.5 -97

      Comment

      • kuukankorpi
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2004
        • 634

        . Ottakaa vaikka välillä kiikarit käteen ja kytätkää ikkunasta mitä naapuri tekee..[/QUOTE]

        Ilman kiikareitakin näkee että grillibileet menossa,pitäisköhän lähtee mukaan?Joo ei liity asiaan mitenkään ja veikkaan että tää topikki on kohta lukossa.

        Comment

        • pasianssi71
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2014
          • 219
          • Uusikaupunki

          Omalta osaltani voin luvata että koskaan en tule kyseisessä liikkeessä asioimaan vaikka ilmaiseksi lupaisivat jotain, jäi sen verran paskan maku suuhun edellisten yrittäjien ajoilta.
          Lyhyesti sanottuna auton maahantuonti epäonnistui melkeinpä täydellisesti ja autoon tehdyt korjaukset olivat todella ala-arvoisesti tehty mistä kertoo mm.se että autosta löytyi irrallisia osia sekä työkaluja konehuoneesta korjauksen jälkeen, ja lisäksi korjaukset eivät onnistuneet.
          Joo onnea vaan yritykselle.

          Comment

          • Guest's Avatar

            Originally posted by Juspa View Post
            Vittuilu vaan jatkuu...
            Hyvää menestystä yritykselle.
            Kiitos topicciin osallistuneille tähän saakka, sivustolataukset ja huoltotilaukset on kasvanu RÄJÄHDYSMÄISESTI sen jälkeen kun liityin keskusteluun.

            Tarkoitan siis määräaikaishuoltohinnastoa www.autorepair.fi siel on oilservice, insp 1, insp 2 jne hinnoiteltu sylinteriluvun mukaan. Jos tunnet solvanneesi minua, yritystä tai yhtiön entisiä omistajia btcf:llä niin ilmoita siitä huoltotilauksen yhteydessä. Joo, tämä on vittuilua mutta myöskin handout - anna mulle mahdollisuus näyttää että mä en pahastu ilkeistä sanoista ja että itselläsi on kanttia seisoa sanojesi takana. Jos et halua tuoda bemariasi meille tämänkään jälkeen huoltoon ni voin ainakin käsi sydämellä sanoa että olen yrittänyt parhaani.

            Comment

            • vilma
              Bimmer Fanatic
              • May 2007
              • 714
              • Kouvola city.

              Originally posted by herrakani View Post
              Kiitos topicciin osallistuneille tähän saakka, sivustolataukset ja huoltotilaukset on kasvanu RÄJÄHDYSMÄISESTI sen jälkeen kun liityin keskusteluun.

              Tarkoitan siis määräaikaishuoltohinnastoa www.autorepair.fi siel on oilservice, insp 1, insp 2 jne hinnoiteltu sylinteriluvun mukaan. Jos tunnet solvanneesi minua, yritystä tai yhtiön entisiä omistajia btcf:llä niin ilmoita siitä huoltotilauksen yhteydessä. Joo, tämä on vittuilua mutta myöskin handout - anna mulle mahdollisuus näyttää että mä en pahastu ilkeistä sanoista ja että itselläsi on kanttia seisoa sanojesi takana. Jos et halua tuoda bemariasi meille tämänkään jälkeen huoltoon ni voin ainakin käsi sydämellä sanoa että olen yrittänyt parhaani.

              Jos tekee parhaansa ja vielä rehellisesti niin tälläistä ketjua ei olisi koskaan edes syntynyt nimim.Yrittäjän poika.

              Comment

              • BeamR
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 13363
                • Espoon takametsät

                Originally posted by herrakani View Post
                Kiitos topicciin osallistuneille tähän saakka, sivustolataukset ja huoltotilaukset on kasvanu RÄJÄHDYSMÄISESTI sen jälkeen kun liityin keskusteluun.
                Hienoa, hyvä että bisnes alkaa kulkemaan! Toivottavasti se tarkoittaa sitä että työpaikat Nummelassa lisääntyvät sen sijaan että vähentyvät.

                Originally posted by herrakani View Post
                Tarkoitan siis määräaikaishuoltohinnastoa www.autorepair.fi siel on oilservice, insp 1, insp 2 jne hinnoiteltu sylinteriluvun mukaan. Jos tunnet solvanneesi minua, yritystä tai yhtiön entisiä omistajia btcf:llä niin ilmoita siitä huoltotilauksen yhteydessä. Joo, tämä on vittuilua mutta myöskin handout - anna mulle mahdollisuus näyttää että mä en pahastu ilkeistä sanoista
                Ihan lähtökohtaisesti, yritykset ei vittuile asiakkailleen. Tää näytti jo ihan hyvältä tähän asti. Eikä yritykset myöskään pahastu huonostakaan palautteesta. Yritykset ottaa sen vastaan ja reagoi siihen, mutta ei pahastu. Ammattijohtajana varmaankin tiedät että yrityksen asioihin ei syhtauduta henkilökohtaisesti, vaan ammattimaisesti.


                Originally posted by herrakani View Post
                ja että itselläsi on kanttia seisoa sanojesi takana.
                siis oikeasti, minkähän sanojen takana tässä pitää seistä? Sen, että en suostu asioimaan ko putiikissa niin kauan kun sen taustoissa on jotain epäselvää? Vai jonkun, jota joku muu on sanonut? Ja miksi noiden sanojen takana pitää Autoimportin näkökulmasta seistä? Eikö tässä nyt ole kyse siitä, että autoimport voisi seistä omien sanojensa takana vaihteeksi?

                Originally posted by herrakani View Post
                Jos et halua tuoda bemariasi meille tämänkään jälkeen huoltoon ni voin ainakin käsi sydämellä sanoa että olen yrittänyt parhaani.
                Oikeasti, jos parhaasi on se, että jollain nettisaitilla tarjoat "sinua solvanneille" alennusta määräaikaishuolloista osoittaaksesi ettet ole pahastunut johtamaasi yritykseen kohdistetusta kritiikistä, niin mä kehtaan väittää, että sinun kannattaisi miettiä, riittääkö kompetenssisi toimimimaan yritysjohtajana.

                Mä toistan vielä kerran saman asian, mitä kirjoitin aikaisemmin: Jos tosiaan saat rakennettua yrityksen, jossa asiat oikeasti toimii, osaaminen on korkealla tasolla, viestintä hoidetaan ammattitaitoisesti, sidosryhmistä pidetään huolta ja velvoitteet hoidetaan, niin sanon erittäin mielelläni että olin väärässä ja pyydän anteeksi epäilyjäni.
                Toistan myös sen, että niin kauan kuin taustoissa on jotain epäselvää, niin MINÄ en tule asiakkaaksi. Ja väistely, kiertely ja vastausten vaihtaminen koskien omistustaustaa ei lisää luottamusta. Toki, ettehän te yhtä asiakasta kaipaa. Kaikkia nyt vaan ei voi miellyttää.

                Tuosta yrityksen johtamisesta ja muutoksesta: yllä mainittu edellyttää ihmiseltä oikeasti paljon. Maailmassa on johtajia ja JOHTAJIA. ensinmainitut tyypillisesti ei ymmärrä hevonv*ttua johtamisesta, mutta onhan se makeeta kun on iso titteli käyntikortissa. Tästä kärsii sitten kaikki työntekijöistä asiakkaisiin, päämiehistä muihin sidosryhmiin.
                Jälkimmäisistä käytän itse termiä ammattijohtajat; sellaiset henkilöt, joiden ominaisuudet ja kapasiteetti riittää hahmottamaan mistä kaikista komponenteista kokonaisuus muodostuu, ymmärrys riittää näkemään asioita objektiivisesti ja monelta kantilta, ja taidot sekä osaaminen mahdollistaa menestymisen.


                Näiden sanojen takana minä lupaan seistä.
                F46 Gran Tourer -20
                Boxster 2.5 -97

                Comment

                • turbobliz
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2003
                  • 1013
                  • e-suomi

                  Kyllähän hyvä bisnes lentää, vaikka johtaja ei ole niin nöyrä, kuin mitä tässä toivotaan. Kiva nähdä mihin pulju tästä etenee.

                  Comment

                  • nullzwei
                    BTCF Member
                    • Oct 2002
                    • 11056
                    • ?

                    Ot.

                    Originally posted by BeamR View Post
                    Tuosta yrityksen johtamisesta ja muutoksesta: yllä mainittu edellyttää ihmiseltä oikeasti paljon. Maailmassa on johtajia ja JOHTAJIA. ensinmainitut tyypillisesti ei ymmärrä hevonv*ttua johtamisesta, mutta onhan se makeeta kun on iso titteli käyntikortissa. Tästä kärsii sitten kaikki työntekijöistä asiakkaisiin, päämiehistä muihin sidosryhmiin.
                    Jälkimmäisistä käytän itse termiä ammattijohtajat; sellaiset henkilöt, joiden ominaisuudet ja kapasiteetti riittää hahmottamaan mistä kaikista komponenteista kokonaisuus muodostuu, ymmärrys riittää näkemään asioita objektiivisesti ja monelta kantilta, ja taidot sekä osaaminen mahdollistaa menestymisen.


                    Näiden sanojen takana minä lupaan seistä.
                    UGH.

                    Comment

                    • ///Joonas
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2013
                      • 187
                      • Göteborg

                      ....,
                      Last edited by ///Joonas; 17-05-2015, 10:26.
                      .

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎