Originally posted by icecold
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemun myymisen sietämätön vaikeus II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Erikoismies Tampereen Kauniaisista.
-
-
Pari viikkoa sitten yksi "Pasi Mäkinen" soitti ja keskusteltiin kasipätkän myynistä. Kuulema tiesi minun autosta ja kaikki ok. Ei edes tinkinut hinnasta ja sovittiin että tulisi eilen hakemaaan sen trailerin kanssa ja varasin auton hänelle. Fine.
Vähän epäilin jotakin ja kun edellinen iltana ei tullut jonkunlainen varmistus soitto niin ei enään paljon yllättänyt ettei kaveri sitten ilmestynytkään. Soitin toki soitamansa puhelin numerooon ja tuttu "ei saada juuri nyt yhteyttä", eli joku prepaid liitin.
Ihmetelen vaan mikä motivaatio ihmisellä on vaivautua selaiseen rumbaan....Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostPari viikkoa sitten yksi "Pasi Mäkinen" soitti ja keskusteltiin kasipätkän myynistä. Kuulema tiesi minun autosta ja kaikki ok. Ei edes tinkinut hinnasta ja sovittiin että tulisi eilen hakemaaan sen trailerin kanssa ja varasin auton hänelle. Fine.
Vähän epäilin jotakin ja kun edellinen iltana ei tullut jonkunlainen varmistus soitto niin ei enään paljon yllättänyt ettei kaveri sitten ilmestynytkään. Soitin toki soitamansa puhelin numerooon ja tuttu "ei saada juuri nyt yhteyttä", eli joku prepaid liitin.
Ihmetelen vaan mikä motivaatio ihmisellä on vaivautua selaiseen rumbaan....
Aikanaan kävin oo:n e34 "550i" katsomassa ja sitäkin olisi joku ollut silloin kovasti ostamassa, tyyliin rahoitusta oli ostajaehdokas jo järjestämässä. Meinasi tämän takia jäädä lähtemättä autoa katsomaan. Tiedä sitten ostiko tämä toinen ostajaehdokas sitä koskaan, koska itse en autoa silloin ostanut syystä että ko. auto ei olisi täyttänyt riittävästi "käyttöauton" virkaa jota autolta silloin vaadin.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Originally posted by PP440 View Posthyvin käy kauppa.. kohta liki 5k katsojaa, yksi soitto / käyny paikanpäällä.
nooh..
http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711
Elä hätäile, itsellä tulee kohta vuosi täyteen farkun myynnissä. 5000e tiputtanut olen hintaa ja kaks ihmistä on soittanut. Yksikään ei ole käynyt kahtomassa autoa.E39 M5
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostElä hätäile, itsellä tulee kohta vuosi täyteen farkun myynnissä. 5000e tiputtanut olen hintaa ja kaks ihmistä on soittanut. Yksikään ei ole käynyt kahtomassa autoa.
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostElä hätäile, itsellä tulee kohta vuosi täyteen farkun myynnissä. 5000e tiputtanut olen hintaa ja kaks ihmistä on soittanut. Yksikään ei ole käynyt kahtomassa autoa.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by PP440 View PostJoo en, helvetin hyvä auto.. hakee hintaluokassa vertaistaan.. Jenkki kuume yms. ollu vaan pitkään.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostHyvässä tikissä tuo sun autosi on, vaikkei varusteita kummemmin ole. Tuolla hinnalla varmaan odottaa vaan sitä yhtä asiasta ymmärtävää ostajaa. Itsekin olen taas koliysejä katsonut, ja tuossa tökkäisi mun kohdalla navinäytön puuttumiseen joka ei mun mielestä korreloi täysin tuon hinnan kanssa. Joku joka ei varustetasosta niin välitä ja on käynyt jo ne kolisevat loppuunajetut kokeilemassa kyllä varmasti ihastuu tuohon, jos ihan oikeasti on tiptop
Isot bensakoneiset ei ole suosiossa. Sitten tuon navin puuttumisen lisäksi harmaa sisusta saattaa tökätä monella...
Edit: otsikosta puuttuu alkuperäinen M-sport maininta... Se siihen isolla näkyviinLast edited by bemu2000; 09-04-2013, 00:20.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostIsot bensakoneiset ei ole suosiossa. Sitten tuon navin puuttumisen lisäksi harmaa sisusta saattaa tökätä monella...
Edit: otsikosta puuttuu alkuperäinen M-sport maininta... Se siihen isolla näkyviin
Täytyy muokata otsikkoo..:p
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostOnko navin puuttuminen oikeastaan mittäm väliä enään nykyään? Vanha ja hidas tekniikka joka tapauksessa jos se toimii. Vähän paremassa kännyköissä löytyy paljon parempi versio....:think.'
Harrastaja haluaa että on KAIKKI varusteet, alkuperäinen(!) M-Sport ja alle 50tkm ajettu, perusjuttu
Comment
-
-
Originally posted by PP440 View Posthyvin käy kauppa.. kohta liki 5k katsojaa, yksi soitto / käyny paikanpäällä.
nooh..
http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711Originally posted by Supra^ View PostHyvässä tikissä tuo sun autosi on, vaikkei varusteita kummemmin ole. Tuolla hinnalla varmaan odottaa vaan sitä yhtä asiasta ymmärtävää ostajaa. Itsekin olen taas koliysejä katsonut, ja tuossa tökkäisi mun kohdalla navinäytön puuttumiseen joka ei mun mielestä korreloi täysin tuon hinnan kanssa. Joku joka ei varustetasosta niin välitä ja on käynyt jo ne kolisevat loppuunajetut kokeilemassa kyllä varmasti ihastuu tuohon, jos ihan oikeasti on tiptopOriginally posted by bemu2000 View PostIsot bensakoneiset ei ole suosiossa. Sitten tuon navin puuttumisen lisäksi harmaa sisusta saattaa tökätä monella...
Edit: otsikosta puuttuu alkuperäinen M-sport maininta... Se siihen isolla näkyviin
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
Comment