Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemun myymisen sietämätön vaikeus II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ///MJ
    BTCF Member
    • Jan 2004
    • 1869
    • Joensuu

    #16
    Ittellä ei kyllä ole ollut ikinä bemujen kanssa myymisen vaikeutta :think Ainut auto joka tarvinnut laittaa nettiautoon oli ALPINA, oli siellä pari kuukautta...
    F36 428iA GC M-Sport
    Z3 2.8i Roadster Myytävänä

    M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16

    M: E36 328i osia

    M: E39 business cd ja info display

    M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori

    Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!

    Comment

    • mixout
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2011
      • 454
      • Keski-Suomi

      #17
      Eipä oo juuri tullu tarjouksia suoralla rahalla itelle Voi olla että pyynti on liikaa, mutta itse kyllä yleensä edes tarjoan jos auto on kiinnostava enkä säikähdä pyyntihintaa. Kaikkea kyllä vaihdossa on tarjottu. Tarttis pienen bensakauppakassin ja parhaat semmoset löytyy japseista. Kukaan japsia myyvä vaan ei halua bemmua vaihdossa

      edit: onkohan tuo jollekkin turn-off ettei ole kesärenkaita? Pitäiskö vaan tilata Nankangit ja pyöräyttää noille vanteille niin olisi kesärenkaatkin? Renkaat ei ole hinnankiroissaan ja voisi saada paremmin kaupaksi muutaman satasen investoinnilla.
      Last edited by mixout; 07-03-2013, 10:03.
      Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

      Comment

      • Juhus
        Newbiemmer
        • Apr 2012
        • 12
        • Helsinki

        #18
        Olisi kova halu päästä eroon suoralla kaupalla tuosta huippujärkevästä perheautosta eli e91 318d lci. Syksyn olikin nettiautossa ilman yhtään järkevää kyselyä. Olenkin tullut siihen lopputulokseen, että:

        1. Oikeasti huippujärkevän perheauton etsijä ei ymmärrä tuon päälle mitään ja pitää uutta Skoda Rapidia samalla rahalla parempana vaihtoehtona.

        2. Bemari-miehelle sylintereitä on kaksi liian vähän ja suomi-busineksen varustelista on liian lyhyt.

        Miten muuten tuosta pääsee eroon, kuin antamalla liikkeeseen vaihdossa (huonolla hinnalla)?

        Comment

        • mixout
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2011
          • 454
          • Keski-Suomi

          #19
          Originally posted by Juhus View Post
          Olisi kova halu päästä eroon suoralla kaupalla tuosta huippujärkevästä perheautosta eli e91 318d lci. Syksyn olikin nettiautossa ilman yhtään järkevää kyselyä. Olenkin tullut siihen lopputulokseen, että:

          1. Oikeasti huippujärkevän perheauton etsijä ei ymmärrä tuon päälle mitään ja pitää uutta Skoda Rapidia samalla rahalla parempana vaihtoehtona.

          2. Bemari-miehelle sylintereitä on kaksi liian vähän ja suomi-busineksen varustelista on liian lyhyt.

          Miten muuten tuosta pääsee eroon, kuin antamalla liikkeeseen vaihdossa (huonolla hinnalla)?
          Olen tullut samaan tulokseen. Muiden merkkien omistajat eivät halua bemaria ja noin 90% tällä foorumilla olevat ja yleensä bemarien omistajat eivät pidä kohtuullisia käyttökustannuksia, luotettavuutta ja halpoja kilometrejä kovin tärkeinä Pitää olla min. 6 mukia ja/tai motorsport. Tai cäbi.

          Itse näen seuraavat vaihtoehdot: Lasken hintaa kunnes joku ostaa, vaihdan yksityisen kanssa joka sen huolii johonkin semmoiseen kulkineeseen joka ei ole se 100% paras vaihtoehto itselle, vien liikkeeseen ja saan huonon välirahan tai ajan itse
          Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

          Comment

          • Juhus
            Newbiemmer
            • Apr 2012
            • 12
            • Helsinki

            #20
            Originally posted by mixout View Post
            Itse näen seuraavat vaihtoehdot: Lasken hintaa kunnes joku ostaa, vaihdan yksityisen kanssa joka sen huolii johonkin semmoiseen kulkineeseen joka ei ole se 100% paras vaihtoehto itselle, vien liikkeeseen ja saan huonon välirahan tai ajan itse
            Juurikin näin. Taitaa joutua ajamaan tuolla hautaan asti.

            Comment

            • jaki
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2978
              • Uusimaa

              #21
              Originally posted by mixout View Post
              Olen tullut samaan tulokseen. Muiden merkkien omistajat eivät halua bemaria ja noin 90% tällä foorumilla olevat ja yleensä bemarien omistajat eivät pidä kohtuullisia käyttökustannuksia, luotettavuutta ja halpoja kilometrejä kovin tärkeinä Pitää olla min. 6 mukia ja/tai motorsport. Tai cäbi.

              Itse näen seuraavat vaihtoehdot: Lasken hintaa kunnes joku ostaa, vaihdan yksityisen kanssa joka sen huolii johonkin semmoiseen kulkineeseen joka ei ole se 100% paras vaihtoehto itselle, vien liikkeeseen ja saan huonon välirahan tai ajan itse
              Höpö höpö. Olen myynyt 2 kpl E46 touring:ja (neloskoneella), ja molemmat meni heti, kun hinta oli kohdillaan.
              BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

              Comment

              • rizzo
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2007
                • 5418
                • Oulu

                #22
                Originally posted by jaki View Post
                Höpö höpö. Olen myynyt 2 kpl E46 touring:ja (neloskoneella), ja molemmat meni heti, kun hinta oli kohdillaan.
                Kyllähän sitä myy ihan mitä vaan kun hinta on matala, näin se vaan menee. Se sitten että onko siinä järkeä myydä alihintaan niin en sano mitään Itse olen kaikki autoni myynyt kohtuullisessa ~1kk ajassa ja joka kerta on sekä ostaja että myyjä ollut tyytyväinen kauppasummasta. Sama pätee myös ostamiini autoihin.

                Comment

                • mixout
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2011
                  • 454
                  • Keski-Suomi

                  #23
                  Originally posted by jaki View Post
                  Höpö höpö. Olen myynyt 2 kpl E46 touring:ja (neloskoneella), ja molemmat meni heti, kun hinta oli kohdillaan.
                  Varmaan tuo hinta sitten pielessä. Tai ainakin sen verran kova että koko ajan ei kysellä. Omasta mielestä auto on hyvä niin alihintaan ei viitsi myydä.
                  Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

                  Comment

                  • Zeta
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2004
                    • 7490
                    • Kotona

                    #24
                    Originally posted by mixout View Post
                    Omasta mielestä auto on hyvä niin alihintaan ei viitsi myydä.
                    Niin sitten on varmaan parasta ajaa sillä itse, kuten me muutkin bemuilla tehdään... Aika paljon on kilsoja vielä edessä ennenkuin paaliin laitetaan.
                    -
                    Käyttöautona: F20
                    Myydään: DELL pöytätietokone **130e**
                    Myydään: HP EliteBook kannettava huippuvarusteilla **370e**
                    -

                    Comment

                    • mixout
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2011
                      • 454
                      • Keski-Suomi

                      #25
                      Originally posted by Zeta View Post
                      Niin sitten on varmaan parasta ajaa sillä itse, kuten me muutkin bemuilla tehdään... Aika paljon on kilsoja vielä edessä ennenkuin paaliin laitetaan.
                      Luulisi että kunnossa oleva auto kelpaisi jollekkin sopuhintaan. Eli se hinta siinä ylihinnan ja alihinnan välissä Mut kyllähän tuolla on mukava ajella, dieseliä ei vaan enää tarvi...
                      Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

                      Comment

                      • _nixu_
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2006
                        • 8971
                        • Kellokoski

                        #26
                        Originally posted by mixout View Post
                        Luulisi että kunnossa oleva auto kelpaisi jollekkin sopuhintaan. Eli se hinta siinä ylihinnan ja alihinnan välissä Mut kyllähän tuolla on mukava ajella, dieseliä ei vaan enää tarvi...

                        Sen vähän mitä kännykällä viitsin nettiautosta katsoa niin eiköhän suurin syy ole varusteet tai niiden puute. Ei tuossa yksilössä ole mitään mikä ostajaa houkuttelisi. Halpa hinta voisi korjata tilanteen
                        E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                        Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                        Comment

                        • Zuuzo
                          Bimmer Fanatic
                          • May 2007
                          • 441
                          • Etelä-Savo, Pieksämäki

                          #27
                          Saas nähdä sitten miten kauan saa kaupata tuota E46 330 cabriota kunhan sen ehkä pistän sitten jossain vaiheessa myyntiin, jos ite nautiskelis ainakin tulevan kesän vielä sillä.
                          E30 ja E28 meni aika nopeasti aikoinaan kaupaks mutta E36 sai kaupata liki sen kaks vuotta

                          Comment

                          • mixout
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2011
                            • 454
                            • Keski-Suomi

                            #28
                            Originally posted by _nixu_ View Post
                            Sen vähän mitä kännykällä viitsin nettiautosta katsoa niin eiköhän suurin syy ole varusteet tai niiden puute. Ei tuossa yksilössä ole mitään mikä ostajaa houkuttelisi. Halpa hinta voisi korjata tilanteen
                            Juuri tähän viitaten kuten edellä totesin, periaatteessa järkiostos mutta ei mitenkään kiinnostava Aika moni haluaa niitä varusteita yms. Vaikea tuosta hinnastakaan sanoa, toisaalta joku jota kiinnostaa varusteet ei tuosta maksa juuri mitään mutta joka tarvitsee käyttistä, hakee hyvää orkkiskuntoa ja perusvarmaa peliä (kuten minä ei-tyypillisenä bemarinostajana) voisi maksaakin markkinahinnan suhteessa muihin samanlaisiin. Pitää laskea taas vähän viikonlopun kunniaksi
                            Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

                            Comment

                            • [Raver]
                              BTCF Member
                              • Mar 2007
                              • 1613
                              • Oulu

                              #29
                              Originally posted by Zuuzo View Post
                              Saas nähdä sitten miten kauan saa kaupata tuota E46 330 cabriota kunhan sen ehkä pistän sitten jossain vaiheessa myyntiin, jos ite nautiskelis ainakin tulevan kesän vielä sillä.
                              E30 ja E28 meni aika nopeasti aikoinaan kaupaks mutta E36 sai kaupata liki sen kaks vuotta

                              Kyllähän nuo E30:t tuntuu menevän nopeasti kaupaksi itelläkin, kaikki tainneet mennä alta kuukauden tai ei ainakaan kovin paljoa yli :think Hintahan sen ratkaisee, sopiva pyynti niin kyllä ne lähtee vaikka kuinka pahalta tuntuukin myydä omasta mielestä "alihintaan"
                              E30 325i 2D -88
                              E39 525i Msport 4D -03 :think

                              Comment

                              • joccede
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2009
                                • 854
                                • Vaasa

                                #30


                                Luulis että tähän hintaan vaihtais omistajaa? Mutta huonolta näyttää. Yli 2kk aikana YKSI ostajaehdokas on käynyt autoa kurkkaamassa... En ymmärrä
                                K100
                                E31 850i
                                E83 X3 3,0d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎