Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemun myymisen sietämätön vaikeus II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    #61
    Mikäs tässä oman Bemarin myynnissä vaivaa, http://www.nettiauto.com/bmw/320/5451985 ?

    Kriteereiksi 6-syl bensamoottori, ilmastointi, <205tkm aj, coupé ja tarjonta on seuraava: http://www.nettiauto.com/bmw/3-sarja...0&id_acc_air=7

    Eikös tuo oma nyt ole jo sen verran halpa, että pitäisi puhelimen kilistä parhaillaan? :think
    Pieni ruosteenalku tuohon on tosiaan takaluukun alle päässyt, mutta luulisi tonnilla jo korjauttavankin... enkä epäile hetkeäkään, etteikö löytyisi vastaava noista muistakin - eivät vain koe tarpeelliseksi asiasta kertoa.

    Comment

    • _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8971
      • Kellokoski

      #62
      Originally posted by vallu View Post
      Mikäs tässä oman Bemarin myynnissä vaivaa, http://www.nettiauto.com/bmw/320/5451985 ?

      Kriteereiksi 6-syl bensamoottori, ilmastointi, <205tkm aj, coupé ja tarjonta on seuraava: http://www.nettiauto.com/bmw/3-sarja...0&id_acc_air=7

      Eikös tuo oma nyt ole jo sen verran halpa, että pitäisi puhelimen kilistä parhaillaan? :think
      Pieni ruosteenalku tuohon on tosiaan takaluukun alle päässyt, mutta luulisi tonnilla jo korjauttavankin... enkä epäile hetkeäkään, etteikö löytyisi vastaava noista muistakin - eivät vain koe tarpeelliseksi asiasta kertoa.

      Automaatti. Ei tuollaista etsivä halua pikkukoneista coupea automaattina.
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

      Comment

      • Micce///M
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2008
        • 3552
        • Hämeenlinna

        #63
        Originally posted by vallu View Post
        Mikäs tässä oman Bemarin myynnissä vaivaa, http://www.nettiauto.com/bmw/320/5451985 ?

        Kriteereiksi 6-syl bensamoottori, ilmastointi, <205tkm aj, coupé ja tarjonta on seuraava: http://www.nettiauto.com/bmw/3-sarja...0&id_acc_air=7

        Eikös tuo oma nyt ole jo sen verran halpa, että pitäisi puhelimen kilistä parhaillaan? :think
        Pieni ruosteenalku tuohon on tosiaan takaluukun alle päässyt, mutta luulisi tonnilla jo korjauttavankin... enkä epäile hetkeäkään, etteikö löytyisi vastaava noista muistakin - eivät vain koe tarpeelliseksi asiasta kertoa.
        Nettiauton tarjonta nyt muutenkin on aika poskellaan suhteessa muihin saman mallisarjan autoihin.

        Tonni lisää ja saa jo tälläistä liikkeestä: http://www.nettiauto.com/bmw/323/5422722

        E: Ja luulen että tinkaamalla sekä Alpinat myymällä olla samoissa hinnoissa.

        Comment

        • Guest's Avatar

          #64
          Eipä se myyminen niin vaikeaa ollutkaan - myyty toiselle joka soitti, ensimmäiselle joka tuli katsomaan.

          Comment

          • pyroz
            BTCF Member
            • Nov 2002
            • 6699
            • PK-seutu

            #65
            Myymisen sietämätön vaikeus, joka oli se luopumisen vaikeus. Auto lähti tunti sitten pihasta ja armoton vitutus jo valmiiksi. Samaan hintaan tai edes vähän kalliimmalla ei kyllä saa millään samaa fiilistä. Uudempi E93 mielessä, mutta Motorsporttiin ei ole varaa. Uudempi auto, enemmän nappeja, mutta M on aina M, ja sitä ei taida korvata mikään......



            Ensimmäinen vei, joka tuli katsomaan.
            S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

            Comment

            • Squamish
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2009
              • 260
              • HEL

              #66
              Originally posted by pyroz View Post


              Ensimmäinen vei, joka tuli katsomaan.
              Ei ihme jos ostaja vei mennessään ja myyjää kaduttaa jo. Tuo on tod nätti.
              Byrokratian motto: älä tee mitään ensimmäistä kertaa

              Comment

              • Mitza
                Bimmer Rookie
                • Nov 2006
                • 158
                • Mäntsälä

                #67
                Paljolla lähti? Itse olen juuri tuollaista menossa hakemaan ihmemaa Saksasta ja hintavertailu tietty kiinnostaa.

                Edit: ai se oli M. eimulla semmossee oo varaa!

                Comment

                • Veeksi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2003
                  • 2175
                  • Kuopio

                  #68
                  Originally posted by Mitza View Post
                  Paljolla lähti? Itse olen juuri tuollaista menossa hakemaan ihmemaa Saksasta ja hintavertailu tietty kiinnostaa.

                  Edit: ai se oli M. eimulla semmossee oo varaa!
                  Varmasti hyvään ja kannattavaan hintaan (myyjän kannalta). Oon nimittäin itse nimenomaan M:nä mokomaa hankkimassa ellei jotain parempaa vielä tule parissa viikossa vastaan. Noissa M:ssä ja etenkin cabrioleteissa on vaan yllättävän isohko hintakupla tällä hetkellä Suomessa. Ja kun ottaa huomioon että noiden korkeapäästöisten hinnasta saattaa pian puhjeta 20 % vielä verokuplaakin, niin...
                  BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                  BMW E63 630iA '05

                  Comment

                  • Mitza
                    Bimmer Rookie
                    • Nov 2006
                    • 158
                    • Mäntsälä

                    #69
                    Originally posted by Veeksi View Post
                    Varmasti hyvään ja kannattavaan hintaan (myyjän kannalta). Oon nimittäin itse nimenomaan M:nä mokomaa hankkimassa ellei jotain parempaa vielä tule parissa viikossa vastaan. Noissa M:ssä ja etenkin cabrioleteissa on vaan yllättävän isohko hintakupla tällä hetkellä Suomessa. Ja kun ottaa huomioon että noiden korkeapäästöisten hinnasta saattaa pian puhjeta 20 % vielä verokuplaakin, niin...
                    Omassa on vaatimuksena pikkuset kilsat ja msport varustelu. Sporttinahat plussaa. Noissa on ihan kiva hintaero suomen ja saksan välillä. Tietty koitan kepillä jäätä ja samantien myyntiin. Jossei mene niin jää ainoaksi käyttöautoksi ja voi ajella hymyissäsuin eteenpäin

                    Comment

                    • pyroz
                      BTCF Member
                      • Nov 2002
                      • 6699
                      • PK-seutu

                      #70
                      Originally posted by Veeksi View Post
                      Varmasti hyvään ja kannattavaan hintaan (myyjän kannalta). Oon nimittäin itse nimenomaan M:nä mokomaa hankkimassa ellei jotain parempaa vielä tule parissa viikossa vastaan. Noissa M:ssä ja etenkin cabrioleteissa on vaan yllättävän isohko hintakupla tällä hetkellä Suomessa. Ja kun ottaa huomioon että noiden korkeapäästöisten hinnasta saattaa pian puhjeta 20 % vielä verokuplaakin, niin...
                      Hintakupla ja hintakupla. Vähän ajettu M on aina arvokas. Ainoa kupla on Kataisen ja Kuitusen otsassa, eli verossa tosiaan. Ja nousussahan se vaan on. Saako valittamalla osan takaisin? Ehkä joskus, mutta pitkäksi aikaa joituu pääomaa sitouttamaan ailo määrän. Suomesta saa halvemmalla kun tuomalla näitä. Kiitos 46,5 veroprosentin.
                      S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                      Comment

                      • Veeksi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2003
                        • 2175
                        • Kuopio

                        #71
                        Originally posted by pyroz View Post
                        Hintakupla ja hintakupla. Vähän ajettu M on aina arvokas. Ainoa kupla on Kataisen ja Kuitusen otsassa, eli verossa tosiaan. Ja nousussahan se vaan on. Saako valittamalla osan takaisin? Ehkä joskus, mutta pitkäksi aikaa joituu pääomaa sitouttamaan ailo määrän. Suomesta saa halvemmalla kun tuomalla näitä. Kiitos 46,5 veroprosentin.
                        Mistäs vähänajetusta M:stä tässä on ollut puhe? Ja jos nyt jossain onkin sellanen M missä on vähän kilometrejä mittarissa, niin harvassa o sellane historia, että voi ihan satavarmasti sanoa, että sillä myös on vähän ajettu (ja muutenkin hyvällä historialla... vähän ajettu ei oo hyvä juttu, jos se on siks vähän ajettu kun se on ollu koko ajan telakalla tai kolarikorjauksessa). Minä en siis missään nimessä kommentoi tuota punaista yksilöä tässä. Mulla ei ole mitään tietoa siitä (en oo nähnyt missään myytävän eikä sitä ole tarjottu mun ostoilmoitukseen).

                        Minun matematiikan mukaan Saksasta saa jopa 5000€ halvemmalla ku Suomesta. Jo ilman tuota veroasiaa. Se jos muuttuu, niin tulee vielä reilu 3000€ takaisin. Sen takiahan tää tilanne tuntuuki aika jäätävältä. Semmone reilu 2000€ hintakuplaa Suomessa on vielä ihan ymmärrettävissä, mutta sen ylittävä osa... no... ottakoon takkiin kuka haluaa. Jos autoja vaihdellaan niin silloinhan tuo voi olla yhdentekevää kun se omakin auto on kenties samalla mielellä hinnoiteltu.
                        BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
                        BMW E63 630iA '05

                        Comment

                        • mixout
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2011
                          • 454
                          • Keski-Suomi

                          #72
                          Noniin, menihän se oma kippo kaupaksi ja vielä käteisellä. N. kuukauden myin, jonkin verran pudotin siinä ajassa hintaa. Ei ollut halvin, mutta panostus myyntikuviin ja ilmoitukseen kannatti. Suostuin myös ajamaan jonkin verran ostajaa vastaan joka tuli autoa kaukaa hakemaan.
                          Mikko Huusko Photography | mikkohuusko.com | Facebook | StuntFreaksTeam

                          Comment

                          • jumbo
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2005
                            • 6602
                            • Lappeenranta

                            #73
                            Eikö kellään ole ongelmia myydä facelifti e38:sia?
                            M550d

                            Comment

                            • BeamR
                              BTCF Member
                              • Jul 2007
                              • 13363
                              • Espoon takametsät

                              #74
                              Originally posted by jumbo View Post
                              Eikö kellään ole ongelmia myydä facelifti e38:sia?
                              Ei.
                              F46 Gran Tourer -20
                              Boxster 2.5 -97

                              Comment

                              • jumbo
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 6602
                                • Lappeenranta

                                #75
                                Originally posted by BeamR View Post
                                Ei.
                                Vieläkin isäukkoa kaihertaa kun ehti se siun auto menemään
                                M550d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎