Sain idean noista sisustustopikeista, ajattelin että kiinnostaako ketään. Mielestäni nykyautojen design menee tasaisesti tylsempään suuntaan ja harvoin näkee mitään mielenkiintoista. Tietenkin kolariturvallisuuden kehittäminen tarkoittaa väistämättä että vaikkapa jenkkiautojen dollarihymykeulat on nou-nou, ja aika paljon uhrataan muotoilussa sen eteen että ilmanvastuksesta saisi viilattua taas 0,5% pois.
Itse ainakin tykkään autoista joiden muotoilussa on ideaa, keulamerkistä riippumatta. Toisaalta taas, nykyautoista löytyvät feikki ilmanottoaukot ym. päälleliimatut krumeluurit herättää myötähäpeää lähinnä.
Jokuhan voi olla sitäkin mieltä että noi mun pistämät kuvat on huonoja esimerkkejä hienosta muotoilusta
Itse ainakin tykkään autoista joiden muotoilussa on ideaa, keulamerkistä riippumatta. Toisaalta taas, nykyautoista löytyvät feikki ilmanottoaukot ym. päälleliimatut krumeluurit herättää myötähäpeää lähinnä.
Jokuhan voi olla sitäkin mieltä että noi mun pistämät kuvat on huonoja esimerkkejä hienosta muotoilusta
Comment