Originally posted by petrolhead
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Keskustelua autojen designista
Collapse
X
-
Originally posted by Remotion View PostTaitaa olla todella harvassa jo hyvät yksilöt onko suomessa yhtään raiskaamatonta tai paalaamatonta edes? Lapsuudessa kävelin koulumatkoilla joka päivä pihan ohi missä tollanen Calbra oli parkissa.
[/IMG]
...ja jossain päin Suomea on 1 ja ainut alkuperäinen Cabriolet (Uudenmaan tehtaalla tehty proto). Mutta siihen nähden miten yleinen automalli tuo oli vielä hetki sitten, niin on kyllä todella jäätävä tilanne, jos haluais löytää hyvän ja pilaamattoman yksilön (ilman että olis joko lasikuituhirvitys tai puhkiruostunut ja -nussittu).BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E63 630iA '05
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostMä voisin ottaa tämmösen ihan ulkomuodon takia käyttölintaksi, ja vähät siitä jos siinä lakkaa sähköt toimimasta kun veden mainitseekin.
Et ilmeisesti ole ollut pahemmin tekeisissä 156 Alfojen kanssa? Sen mitä itse olen näiden kanssa pelannut, niin "pahin" sähkövika taitaa olla itsestään päälle menevä takasumuvalo. Ja sekin vain sopivissa olosuhteissa.
Onhan niissä paljon muitakin vikoja, mutta ne ovat enimmäkseen mekaanisia eivät mitenkään sähköihin liittyviä. Esimerkiksi alustassa on jokin rikki, jos siellä ei joku paikka kolise. Mutta onhan niitä vikoja paljon muissakin merkeissä.
Pääsääntöisesti käytetyn Alfan ostajat ovat autoonsa tyytyväisiä, koska he tietävät iskevänsä kätensä paskaan, mutta lopulta auto ei täytäkään sille asetettuja odotuksia ollen luultua parempi.
Jos vaan mielenkiintoa riittää, niin vahvasti kannustan kokeilemaan. Näillä bensanhinnoilla varsinkin v6 koneiset ovat suosittuja. Ja ne äänet..
Ettei menisi aivat ohi aiheen. Alfan kauniit muodot on muuten luonut Walter de'Silva, joka sittemmin on muotoillut Seatteja ja Audeja ja taitaa nykyisin olla jopa VW-konsernin päämuotoilija. Monissa Seateissa onkin tuttuja yksityiskohtia Alfa Romeoista.
Originally posted by Remotion View PostItse kans tykkään näistä breadvaneista,
Alkuperäinen innoittaja monelle niistä seka camtail urheiluautoille, ja kaikkein suorimmin tolle mahtavalle Viper GTS:lle on Daytona Coupe.
Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak View Post
Et ilmeisesti ole ollut pahemmin tekeisissä 156 Alfojen kanssa? Sen mitä itse olen näiden kanssa pelannut, niin "pahin" sähkövika taitaa olla itsestään päälle menevä takasumuvalo. Ja sekin vain sopivissa olosuhteissa.
Onhan niissä paljon muitakin vikoja, mutta ne ovat enimmäkseen mekaanisia eivät mitenkään sähköihin liittyviä. Esimerkiksi alustassa on jokin rikki, jos siellä ei joku paikka kolise. Mutta onhan niitä vikoja paljon muissakin merkeissä.
Pääsääntöisesti käytetyn Alfan ostajat ovat autoonsa tyytyväisiä, koska he tietävät iskevänsä kätensä paskaan, mutta lopulta auto ei täytäkään sille asetettuja odotuksia ollen luultua parempi.
Jos vaan mielenkiintoa riittää, niin vahvasti kannustan kokeilemaan. Näillä bensanhinnoilla varsinkin v6 koneiset ovat suosittuja. Ja ne äänet..
Ettei menisi aivat ohi aiheen. Alfan kauniit muodot on muuten luonut Walter de'Silva, joka sittemmin on muotoillut Seatteja ja Audeja ja taitaa nykyisin olla jopa VW-konsernin päämuotoilija. Monissa Seateissa onkin tuttuja yksityiskohtia Alfa Romeoista.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostItse kans tykkään näistä breadvaneista,
Alkuperäinen innoittaja monelle niistä seka camtail urheiluautoille, ja kaikkein suorimmin tolle mahtavalle Viper GTS:lle on Daytona Coupe:
-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
Comment