Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rengastöiden hinta...karannut lapasesta?
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Master View Posthttp://www.lar.fi/rengastyohinnasto
Tuosta mallia, renkaiden ja töiden hinnat selkeästi näkyvillä, ei tarvitse erikseen kysellä.
Tämä siis täysin mahdollinen kauhuskenaario, itsellä joskus tullut lähes vastaavia tapauksia vastaan. Ja toki siitä täytyy myös työhön sopiva hintakin ottaa.Last edited by Jax_KiBez; 26-07-2013, 20:42.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
Comment
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View PostTässä hinnastossa on mielestäni vain se huonoa myyjän kannalta, että hinta on kiinteä, ja erittäin halpa. Toimii varmasti houkuttimena, mutta mites on kun 18" tai 19" rengas ja vanneyhdistelmiä on aika erilaisia, toiset menee kuin ajatus, toisten kanssa pitää tapella 10-15min per rengas, ja jos on kiinteä hinta niin eipä sitä paljoa muuteta. Jos vien jotkut helvetin kovat Nankangit kokoa 235/25R19 11" leveille väärinpäin asennettaville erittäin tiukoille vanteille, painevahdeilla varustettuna jotka ovat kiinni autossa adapteripulteilla ja ei keskittävillä spacereillä niin onko myyjällä pokkaa sanoa että hinta pitää, vaikka hyvin isolla todennäköisyydellä tunti ei riitä tohon hommaan, samoiten harvan taidot ja laitteet.
Tämä siis täysin mahdollinen kauhuskenaario, itsellä joskus tullut lähes vastaavia tapauksia vastaan. Ja toki siitä täytyy myös työhön sopiva hintakin ottaa.
Kuvitellaanpa nyt, että tuon sinulle 19" vanteet renkaanvaihtoon ja laskutat minua vaikkapa 150e kun ne nyt sattuivat olemaan vittumaisia laittaa alle, koska asentajalla on krapula, työmotivaatio hukassa ja muut yleiset vaivat. Suosittelenko sinua kaverille, puolisolle, sukulaisille, perhelle? EN.
Minä menen samojen vanteiden kanssa Röppösen kiinakumi ja asennus oy:lle vaihdattamaan 60 eurolla. Sain asiallista palvelua ja edulliseen hintaan (vaikkakin myyjä sattui tekemään tappiota laskutukseen verrattuna). Suosittelenko lähipiirille? KYLLÄ.
Mitä veikkaat kumpi voittaa pidemmässä juoksussa? Se että tekee parit vittumaiset hommat samaan hintaan, kuin helpot keräten asiakkaita vai vetääkö vitullisia summia Vianorien tapaan saamatta asiakkaita?Veikkaanpa, että taloudellisesti Röppösen kiinakumi ja asennus menestyy kun toinen lyö lappua luukulle.
Eli mielestäni olet väärässä jos mielestäsi on huono myyjän kannalta.Last edited by arpuC; 26-07-2013, 23:33.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by Ravermeister View PostFortuna F3000 235/35R19 91W sarjan hinta asennettuna 420€
E: ja kun noista asennus hinnoista oli taas puhetta, niin meillä meidän myymiin renkaisiin työt on 40€/4kpl ja "nettirenkaat" 50€/4kpl.. ja oli rengas/vanne koko mikä hyvänsä niin hinta on sama..Last edited by JermuS; 26-07-2013, 23:56.-f11 530d xDrive -12 Spacegrau
-e36 320i cabrio -97 Madeiraviolett metallic Individual
-Volvo S60 2.4i -04
-LMC Munsterland LUX 495 -98
https://www.instagram.com/jermus_h/
Pohjanmaa - Connection
Kaustinen connection
Comment
-
-
Edit: Voi poistaa, en jaksa väitellä. Kukin tyylillään.Last edited by Jax_KiBez; 27-07-2013, 07:26.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Comment
-
-
Originally posted by Sädde View PostNo onneksi autoja on n. 3 milj.....Että niiden omistajat voivat valita mihin menee asioimaan. Toiset pysyy toiset ei asiakkaana.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Comment
-
-
Meidän piste ei pidä hyllytavarana varsinaisesti kiinalaista, mutta firman aluevarastoon otetaan keväällä läjä eri kokoja ja niitä myydään pitkin kesää, meille hyllyyn saadaan 1-2 arkipäivän päästä tilauksesta. Jotkut joilla kiinalaisia kysellään paljon pitävät niitä suoraan hyllyssäkin. Pääasiassa Minerva/Rockstone/Autosport, mutta muitakin merkkejä löytyy jossain ko'oissa.Last edited by Jax_KiBez; 27-07-2013, 19:39.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Comment
-
-
Noniin. Tulipa sitte testattua suosituksesta yksi minulle uusi rengasliike.....
Kyseessä oli alkuperäiset E93 M-sport 19" vanteet (225M), jotka oli juuri hiottu kanttariosumista ja muista puhtaaksi ja maalattu uudelleen ja orkkis kokoiset renkaat (225/35/19 ja 255/30/19). Vein vanteet (ilman renkaita päällä) pahvilaatikoissa ja renkaat asentamoon ja siinä hyvä tovi turistiin ko. asentajan kanssa miten hän on automiehiä ja nämä hommat on sydämen asia että tehdään hyvin. Ja on oikein uusi konekin joka maksoi "viis tonnia", että kyllä onnistuu. Erikseen vielä juttelin, että on paljon harrastajia, jotka etsivät luotettavaa ja laadukasta rengastyötä kun käsissä on kalliitakin vanteita. Hän ymmärsi yskän oikein hyvin automiehenä. Ja vielä erikseen sanoin, että mieluummin hyvää kuin halpaa, että jälkiä tulee niin helposti. Ei mikään ongelma kuulemma, hän jää oikein töiden jälkeen rauhassa tekemään homman.
Kävin sitten noutamassa vanteet:
Nuo kaksi kuvaa yhdestä vanteesta. Myös toinen vanne oli ryssitty, jossa jälkiä oli pienemmällä pinta-alalla. Kaksi neljästä vanteesta siis pilattu. Mielestäni hommasta maksettu 100euron rahasumma ei ihan vastaa saatua palvelua...... #¤&(=¤"#&/))"#"=%)?="!#%TANA
En ehtinyt vielä kuin läheiselle tallille, jonka pihalla autosta vanteita nostaessani huomasin jäljet. Ajoin samantien takaisin liikkeeseen näyttämään, ettei "mennyt ihan niinkuin elokuvissa". Hetken ihmettelyn jälkeen tuli se huonoin mahdollinen, mutta valitettavan odotettu "Mun pitäs kyllä nyt sanoo, että ei oo voinu tulla meiän koneessa" -kommentti. Vastasin siihen, että se on kyllä pahin mahdollinen kommentti minkä voit sanoa kun itse kannoin juuri maalauksesta tulleet vanteet pahvilaatikossa paikan päälle ja kuviakin löytyy virheettömistä vanteista. Kehtasi vielä oikein katsoa jälkiä läheltä ja kehua, että on nää kyllä hyvin maalattu!
Loppupeleissä antoi minulle puolet rahoista, eli 50e takaisin ja pari wunderia kaupan päälle. Ei tartte varmaan sanoa minne olis voinu wunderinsa tunkea. Hommasta ei edes tehty mitään kuittia, vaikka mitään kuititonta neton nettoa en edes pyytänyt, vaan nimenomaan asiallisesti pyysin varovaista ja laadukasta jälkeä.
Että sellaista Espoon Rengaspiste Oy:ssä Kauklahdessa (Kehä III). Etukäteen tuli luvattua levittää kehuja harrastajien keskuudessa potentiaalisille asiakkaille. No tehdään nyt sitten niinkuin on luvattu ja levitetään ilosanomaa....S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOtan osaa.
Miten tuo onnistuu, eihän sitä rengaskonetta paineta kiinni siihen vanteeseen?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostTosiaanko hyväksyit kuitittoman kaupan ja viisi kymppiä rahaa?
Vie nyt hyvä mies takaisin vanteet ja kerro todellinen tilanne = miten vanteet korvataan.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
Comment