Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 M3 vs. e92 335i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • raccna
    BTCF Member
    • May 2011
    • 60
    • Newark, NJ

    #46
    Tosta tuommonen, voin käydä koeajamassa ja juttelemassa myyjälle (tunnen hyvin) mukavia että onko kaikinpuolin kunnossa

    Last edited by raccna; 18-04-2013, 21:30. Reason: Jahas se olikin tuolla toisessa threadissa julistettu italian ihmeeksi

    Comment

    • bmw323it
      BTCF Member
      • Mar 2008
      • 1814
      • N/A

      #47
      Itse tein vertailua e46 M3:n ja e90 335i:n välillä puolisen toista vuotta sitten, kun olin viimeksi autoa ostamassa. Nuo kun olivat täällä jokseenkin samoissa hinnoissa. Lopulta päädyin 335i:n ja kyllähän tuohon on voinut kovasti tyytyväinen olla.

      Totta on, että M3 tuntuu mikroautomaisemmalta ja rajummalta, jotenkin kaikenkaikkiaan terävämmältä, mutta todellisuudessa se ei kyllä taida olla kuitenkaan sen nopeampi. Saattaa olla jopa toisin päin. Ainakin itse sain radalla paremmat kierrosajat tuolla M-Sport alustaisella 335i:llä kuin M3:lla, kun oli aikanaan mahdollisuus koeajaa niitä sielläkin. Perstuntuma kyllä kertoi muuta, mutta pakko vain oli kelloa uskoa. Ja autocrossissa tuolla 335i:lla pärjäsi e36/e46 M3:lle viime kesänä aivan mainiosti, siis aivan vakiona ja vielä run-flateillä. e9x M3 ja 1M menivät kyllä omia menojaan.

      Anyways, itse en ole katunut, mutta tuskin olisin katunut M3:n hankintaakaan

      Ja tehoahan tuohon 335i:n sai helposti lisää kourallisella kolikoita ensikesän ratapäiviä varten
      Nyt:
      BMW 530e (g30)
      BMW 335i (e90)
      BMW 323iC (e36)
      BMW 850i (e31)
      Golf GTE
      ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

      Comment

      • Tommix
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 5388
        • S:t Karins

        #48
        Originally posted by touring39 View Post
        Harkitse nyt hankintahinnankin takia vielä 325:takin.

        Olen puolentoista vuoden aikana oppinut pitämään kovasti tuosta moottorista, vaikka se ei nyt dieselin väännöille pärjääkään.

        Kutonen käy kuitenkin nätisti, laulaa ylhäältä kivasti ja koneen ja tomaatin yhdistelmä toimii kuin unelma.
        Olen kokeillut paria 325, ei sytytä sitten yhtään. Tuntuu vaan kiisselin jälkeen niin nössöltä...
        Hieno peli tuo on ei siinä mitään.
        Originally posted by touring39 View Post
        Väittäisin, että emäntä pitäisi siitä enemmän kuin M3 luonteesta jokapäiväisessä ajossa.
        Tämä pitää kyllä paikkansa, mutta entäs minä...
        Originally posted by touring39 View Post
        Mut eipä sitä liikaa voi neuvoa kaveria, itsehän sää sen päätät
        Ja ei muuten ole helppoa tämä.
        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

        Comment

        • Tommix
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 5388
          • S:t Karins

          #49
          Originally posted by raccna View Post
          Tosta tuommonen, voin käydä koeajamassa ja juttelemassa myyjälle (tunnen hyvin) mukavia että onko kaikinpuolin kunnossa

          http://www.autocenter.fi/bmw/bmw-m3-coupe-343-hv-smg
          Pari juttua tökkii, Italian tuonti ja penkkien väri ei mene hallituksessa läpi.
          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

          Comment

          • _nixu_
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 8971
            • Kellokoski

            #50
            Originally posted by Tommix View Post
            Tämä pitää kyllä paikkansa, mutta entäs minä...

            Ja ei muuten ole helppoa tämä.
            Autetaan vähän:

            Ostat emännälle jonkun tuoreen automaattibemarin käyttikseksi ja itsellesi jonkun vanhan harvinaisen motorsportin harrasteautoksi joka seisoo talvet tallissa. E36M3GT tms.

            Problem solved
            E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

            Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

            Comment

            • Tommix
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 5388
              • S:t Karins

              #51
              Originally posted by _nixu_ View Post
              Autetaan vähän:

              Ostat emännälle jonkun tuoreen automaattibemarin käyttikseksi ja itsellesi jonkun vanhan harvinaisen motorsportin harrasteautoksi joka seisoo talvet tallissa. E36M3GT tms.

              Problem solved
              Erittäin hyvä yritys siellä, itselle tulee vaan pakosta työautoksi Tsekin ihme...
              Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
              Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
              ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
              Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

              Comment

              • _nixu_
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 8971
                • Kellokoski

                #52
                Originally posted by Tommix View Post
                Erittäin hyvä yritys siellä, itselle tulee vaan pakosta työautoksi Tsekin ihme...
                No mitä sitten? Sitten teillä on vaan kolme autoa kesäisin käytössä
                Kyllähän nyt joka pojalla pari-kolme autoa pitää olla
                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎