Originally posted by Sokeahullu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by smo83 View Postkerran tuli pimeä auto vastaan, sammutin ja sytytin valot merkiksi. no vastaantulia väläyttää valoja ja jatkaa "pimeänä"
En tiedä kyllä mikä järki oli..
Comment
-
-
Eikös se oo ihan järkevää ajaa vähän hitaampaa, jos lunta tulee niin ettei eteensä nää?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by smo83 View Postkerran tuli pimeä auto vastaan, sammutin ja sytytin valot merkiksi. no vastaantulia väläyttää valoja ja jatkaa "pimeänä"
Mutta jos laturi ei lataa, niin se ei lataa. Helpointa oli kuitenkin viedä auto ajamalla omaan talliin laturinvaihtoon.
Kaikki muut tilaa tietysti hinurinE61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by Mikkomies84 View PostEx työkaveri teki aina just näin, ei tarkoituksella pitänyt päivällä valoja päällä, vastaantulijat vähänväliä räpytti valoja. Tämä sitten laittoi korkeintaan hetkeksi valot ja sammutti taas, saattoi välillä väläytellä takaisin vastaantulijoille.
En tiedä kyllä mikä järki oli..Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostLyhyttä ajoa ja akku huonossa hapessa polttoainelämppärin jäljiltä?
Comment
-
-
Tämä tapahtui eilen mutta jäi mieleen kyllä.
Sähkölaitoksen edustalla oli postiauto parkeissa ja juuri kun olin kohdalla se päättää lähteä liikkeelle ilman vilkkua ja samantien kaistalle...
Olin jo kättä siirtämässä torvelle mutta yhtäkkiä aivoihin rekisteröityi että "se jumankauta vaan ajaa kylkeen... ei varmaan katso lainkaan" -> en osunnut törtööttimeen kun piti veivata rattia eestaaas. Väärällä kaistalla tuli joku vastaan ja ehdin reippaalla kiihdytyksellä takaisin omalle kaistalle sen postiauton eteen. Huh.
Ei siinä mitään, virheitä sattuu kaikille mutta pitäisi vaikka vilkkua käyttää ja katsoa vähän taaksepäin kun kaistalle ryntää...
Jos tuosta olisi kolahtanut niin olisi varmaan postikuski leimannut meikäläisen syylliseksi "kun se yht'äkkiä kiihdytti ja koukkais eteen".
Seuraavissa valoissa posti pysähtyi mun taakse ja ajattelin jo mennä pitämään opettavaisen moraalisaarnan mutta en sitten vaivautunut kun ei tossa mitään kuitenkaan tapahtunut. Kai se huomasi virheensa itsekin, toivottavasti...G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
pari päivää sitten kävi varkaudessa ajellessa että edellä ajava päätti ihan yhtäkkiä risteyksen kohdalla että hän kääntyykin tosta oikealle no pisti jarrua ja samantien rupes hiljaa kääntymään, mulle tuo tilanne tuli niin äkkiä siinä jäisellä tiellä perässä ajellessa että vähältä piti etten törmänny siihen volkkariin.
tosin eipä siinä hiljaisessa vauhdissa kovin kummoista vahinkoa olis sattunu mutta silti. onneks ei kääntyny vasemmalle kun silloin olis multa loppunu tila väistää
Comment
-
-
Originally posted by Mikkomies84 View PostEx työkaveri teki aina just näin, ei tarkoituksella pitänyt päivällä valoja päällä, vastaantulijat vähänväliä räpytti valoja. Tämä sitten laittoi korkeintaan hetkeksi valot ja sammutti taas, saattoi välillä väläytellä takaisin vastaantulijoille.
En tiedä kyllä mikä järki oli..42 1:1,6 70/30
Comment
-
-
Originally posted by alonap-1 View PostMä oon Lahti-Orimattila väliä ajanu toisinaan auto pimeänä, vilauttanu pitkiä jokaiselle vastaantulijalle. Ihmiset kun ovat itsekeskeisiä niin siinä saavat miettiä "oliko se tuttu?" tai "onko autossani jotain?" tai jotain muuta mitä lieneeOriginally posted by JubeEihän sen tyylikkäämpää ja parempaa autoa olekkaan kuin hienokuntoinen vanha kunnon w124
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostSe on jännä että keskieuroopassa ja lähestulkoon kaikkialla muualla osataan ajaa päivällä ilman valoja.. täällä kyllä väläytellään samantien ja katsotaan pahasti jos keskellä kirkasta päivää sattuu ilman valoja ajamaan
Viimeviikon munakuski oli avensis papparainen joka ajeli jonkun toisen kyyrän vieressä kehä III:lla 60-75km/h. Itsellä hermo piti takana ajellessa mutta minun takana vilkuteltiin jo valoja että siirtyisi sivuun liikennettä tukkimasta.
Comment
-
Comment