Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virittäjät@Mika Salo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • racediesel
    BTCF Member
    • Jun 2003
    • 248
    • porvoo

    #61
    ettei nyt vain kävisi sillain että mikä sola ottaa kierroksella kuokkaan,reilusti....
    Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
    Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
    Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
    Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
    Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
    BMW 330d-00 250hv ja 630nm
    BMW 330D-05 vakio 2005
    BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
    BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
    BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm

    Comment

    • diffas
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2010
      • 215
      • Lahti

      #62
      Sen näkee huomenna sit. Voihan siinä kyllä niinkin käydä, Oksa kuitenkin ihan kelpo rattimies sekin.
      Kingdiesel Racing

      Comment

      • Balle
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 3413
        • UKI, Suomen New York

        #63
        Vitun hieno Audi! Kesti ehjänä maaliin ja kuskikin osasi ajaa.
        Ainoo homma mikä vähän häiritsi oli se että Salolle laskettiin ahtopaineita...eihän se nyt ihan reilu peli ollut.
        Possuja ja Bemareita

        Comment

        • diffas
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2010
          • 215
          • Lahti

          #64
          eihä laskettu
          Kingdiesel Racing

          Comment

          • Nikoh
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2006
            • 979
            • Rovaniemi

            #65
            On se vaan saatanan hienon kuulonen tuo audin viitonen
            ///Motorporot
            E34 ///M5 -91
            E28 535iA projekti
            ex E91 330xd M-Sport -06
            ex E38 740 iL
            ex E39 M5 -01
            ex E60 530iA M-Sport -04
            ex E34 520i

            Comment

            • Ishvan
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2005
              • 254

              #66
              Originally posted by Supra^ View Post
              Katsoin viimeisimmän jakson ja hajosin pahemmin kuin nissani.
              Nissani ois saanut jäädä AVK:n huomaan. Hieno auto raiskattu oikeen kunnolla.
              -21 BMW X1 xDrive 25e Charged Edition Sport

              Comment

              • Balle
                BTCF Member
                • Aug 2002
                • 3413
                • UKI, Suomen New York

                #67
                Originally posted by diffas View Post
                eihä laskettu
                Eikös ne niin siinä alussa sanoneet?
                Possuja ja Bemareita

                Comment

                • diffas
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2010
                  • 215
                  • Lahti

                  #68
                  Originally posted by Balle View Post
                  Eikös ne niin siinä alussa sanoneet?
                  Sanoo!=tekee
                  Kingdiesel Racing

                  Comment

                  • smo83
                    Banned
                    • Dec 2009
                    • 1988
                    • oulucity

                    #69
                    Originally posted by Balle View Post
                    Eikös ne niin siinä alussa sanoneet?
                    käsittääkseni pelleilivät. tosin salon kierroksen jälkeen virittäjä oli päällään konehuoneessa, vedoten lämpö ongelmiin.

                    Comment

                    • Balle
                      BTCF Member
                      • Aug 2002
                      • 3413
                      • UKI, Suomen New York

                      #70
                      Originally posted by diffas View Post
                      Sanoo!=tekee
                      Niin aluksi itsekin ajattelin et se oli vaan läppä mut se nopeusero suoran päässä oli niin valtava että päättelin sen ahtopaineen laskemisen olleen ihan tosi juttu.
                      Siis eihän vaihdemissillä nyt noin isoa eroa tee loppunopeuteen millään. Aikaan sillä tietenkin on isokin vaikutus.
                      Possuja ja Bemareita

                      Comment

                      • Tylyttäjä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2007
                        • 1412

                        #71
                        Originally posted by Tylyttäjä View Post
                        Vaikka siinä ei Audia taida olla kuin se, että ulkonäöltään muistuttaa hieman Audia. Tai no, Audin tehtaan kilpa-osia jonkin verran. Putkirunkoinen kilpuri on kyseessä. Uskon, että tulee kovin aika, jos se toimii. Tuo on Super Saloniin rakennettu auto jolla on nyt ilmeisesti viime vuodet ajettu Time Attackia, ja kovaa menee. Tämä pätkä taitaa olla ko. auton rakentamisesta:


                        Eli varsinaisesti tuolla ei ole S2:n kanssa juuri tekemistä. Tuossa myös vähän juttua:
                        http://timeattack.fi/kuljettajaesitt...i-oksa-audi-s2
                        Tulihan se kovin aika ja lähes 10s marginaalilla Lotukseen, yllättävän suuri ero! On se vaan huima ero, kun on oikeasti alusta loppuun radalle tehty auto vs semi-katuauto (Lotus).
                        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                        EX: BMW E39 M5
                        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                        Suzuki GSX-R 1070 K5
                        Performance Mods: Lot
                        Performance: 200mph/322kph@1mile
                        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                        Comment

                        • Janza182
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2002
                          • 4988
                          • 013

                          #72
                          Originally posted by Tylyttäjä View Post
                          Tulihan se kovin aika ja lähes 10s marginaalilla Lotukseen, yllättävän suuri ero! On se vaan huima ero, kun on oikeasti alusta loppuun radalle tehty auto vs semi-katuauto (Lotus).
                          Muistetaan kumminkin että toinen lähti lentävällä lähdöllä... oliko melkein 50km/h nopeuseroa suoran päässä.. Kylläkin varmasti nopeampi muutenkin mutta vähän eri mittakaavassa.

                          Minusta ei ihan verrattavissa ajat tästä syystä

                          Vähän homma kusee tämän takia kun eri säännöillä mennään toisten autojen kanssa..

                          Comment

                          • Tylyttäjä
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2007
                            • 1412

                            #73
                            Originally posted by Janza182 View Post
                            Muistetaan kumminkin että toinen lähti lentävällä lähdöllä... oliko melkein 50km/h nopeuseroa suoran päässä.. Kylläkin varmasti nopeampi muutenkin mutta vähän eri mittakaavassa.

                            Minusta ei ihan verrattavissa ajat tästä syystä

                            Vähän homma kusee tämän takia kun eri säännöillä mennään toisten autojen kanssa..
                            Juu toki näin.. Mitähän siitä voisi tulla eroa, ehkäpä sellainen 4-5s? Silti ero oli yllättävän suuri. Tai oikeastaan ei niin yllättävä, kun katsoo autoja.

                            Mielestäni kaikilla autoilla kannattaisi ottaa lentävä lähtö. Yleensä kierrosajat kun on tapana mitata näin, ja muutenkin lähdön onnistumisella on liian iso merkitys. Saattaa vielä rikkoakin jotain, ainakin yhdessä autossa oli vissiin lähellä palaa kytkin.
                            Last edited by Tylyttäjä; 22-05-2013, 08:04.
                            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                            EX: BMW E39 M5
                            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                            Suzuki GSX-R 1070 K5
                            Performance Mods: Lot
                            Performance: 200mph/322kph@1mile
                            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                            Comment

                            • 540iA
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2005
                              • 241
                              • Klaukkala

                              #74
                              Voimansiirron osia Audiin ei varsinaisesti ole saatavana enää mistään.
                              Ehtona Virittäjiin osallistumiselle oli ettei lähdetä paikaltaan.
                              Ymmärrän ainakin itse tämän täysin.
                              Kytkinakseli meni poikki Botnialla 2011 niin meinas 2012 kausi jäädä kokonaan väliin kun ei vaan ole osia tai jos on niin ei ole myytävänä.

                              Paineet olivat samat molemmilla ja vaihdemissillä tollaisessa voima-autossa tosiaan häviää todella paljon kiihdytyksessä.

                              Esim Kemorassa viimeksi vertailtiin dataa niin suoran alussa 0,6s kaasun nosto aiheutti yli 10km/h loppunopeuseron pitkän suoran päässä.
                              Tanzanite Blue F83 Competition. San Remo green i4 M50.
                              ex-523i. Ex-540iA. ex-E91 330dA xDrive.ex-330Ci. ex-F11 M550D. ex-Z3M coupe. ex- E30 325 Cabrio.

                              Comment

                              • öpel
                                Bimmer Fanatic
                                • Jan 2010
                                • 253
                                • ??????

                                #75
                                Olisi voinut vähän paremmat pisteet antaa, varmasti vaikea ja pitkä tottuminen tuollaiseen autoon, mutta selvästi nähtiin että mihin se pystyy.

                                Jakso:
                                BMW 523i E39 MY1999

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎