ettei nyt vain kävisi sillain että mikä sola ottaa kierroksella kuokkaan,reilusti....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virittäjät@Mika Salo
Collapse
X
-
Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
-
-
-
Originally posted by diffas View PostSanoo!=tekee
Siis eihän vaihdemissillä nyt noin isoa eroa tee loppunopeuteen millään. Aikaan sillä tietenkin on isokin vaikutus.Possuja ja Bemareita
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostVaikka siinä ei Audia taida olla kuin se, että ulkonäöltään muistuttaa hieman Audia. Tai no, Audin tehtaan kilpa-osia jonkin verran. Putkirunkoinen kilpuri on kyseessä. Uskon, että tulee kovin aika, jos se toimii. Tuo on Super Saloniin rakennettu auto jolla on nyt ilmeisesti viime vuodet ajettu Time Attackia, ja kovaa menee. Tämä pätkä taitaa olla ko. auton rakentamisesta:
Eli varsinaisesti tuolla ei ole S2:n kanssa juuri tekemistä. Tuossa myös vähän juttua:
http://timeattack.fi/kuljettajaesitt...i-oksa-audi-s2Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Originally posted by Tylyttäjä View PostTulihan se kovin aika ja lähes 10s marginaalilla Lotukseen, yllättävän suuri ero! On se vaan huima ero, kun on oikeasti alusta loppuun radalle tehty auto vs semi-katuauto (Lotus).
Minusta ei ihan verrattavissa ajat tästä syystä
Vähän homma kusee tämän takia kun eri säännöillä mennään toisten autojen kanssa..
Comment
-
-
Originally posted by Janza182 View PostMuistetaan kumminkin että toinen lähti lentävällä lähdöllä... oliko melkein 50km/h nopeuseroa suoran päässä.. Kylläkin varmasti nopeampi muutenkin mutta vähän eri mittakaavassa.
Minusta ei ihan verrattavissa ajat tästä syystä
Vähän homma kusee tämän takia kun eri säännöillä mennään toisten autojen kanssa..
Mielestäni kaikilla autoilla kannattaisi ottaa lentävä lähtö. Yleensä kierrosajat kun on tapana mitata näin, ja muutenkin lähdön onnistumisella on liian iso merkitys. Saattaa vielä rikkoakin jotain, ainakin yhdessä autossa oli vissiin lähellä palaa kytkin.Last edited by Tylyttäjä; 22-05-2013, 08:04.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Voimansiirron osia Audiin ei varsinaisesti ole saatavana enää mistään.
Ehtona Virittäjiin osallistumiselle oli ettei lähdetä paikaltaan.
Ymmärrän ainakin itse tämän täysin.
Kytkinakseli meni poikki Botnialla 2011 niin meinas 2012 kausi jäädä kokonaan väliin kun ei vaan ole osia tai jos on niin ei ole myytävänä.
Paineet olivat samat molemmilla ja vaihdemissillä tollaisessa voima-autossa tosiaan häviää todella paljon kiihdytyksessä.
Esim Kemorassa viimeksi vertailtiin dataa niin suoran alussa 0,6s kaasun nosto aiheutti yli 10km/h loppunopeuseron pitkän suoran päässä.Tanzanite Blue F83 Competition. San Remo green i4 M50.
ex-523i. Ex-540iA. ex-E91 330dA xDrive.ex-330Ci. ex-F11 M550D. ex-Z3M coupe. ex- E30 325 Cabrio.
Comment
-
Comment