Tämäkin sarja on jatkunut taas, uudistunut myös jollai tapaa.
2016 vuoden 8 jakso Porche jos jollain on niin kiinnostaa, linkkiä voi laittaa tänne tai yv.
Google Drive tai Mega yms on hyviä paikkoja.
Virittäjät@Mika Salo
Collapse
X
-
Murossa näytti olevan 7 jakso? Ford Capri
8 jaksossa olisi Porche Carrera, jostain kun se vielä löytyisi.
Leave a comment:
-
Kyllähän tässä suomen mittapuulla tehdään helvetin hyvää telkkaria.
Jos jokainen asia olis totista ja tarkkaa, ei oltaisi edes tuolla satamassa ajamassa.
Kun ei ole budjetti hollywoodin luokkaan miljoonia ja lopputulos on sitä mitä ollaan saatu nähdä. Ei tuo huono ole mutta jokainen voi yrittää tehdä paremmin, auton tai ohjelman.
Minä katson ja näyttää moni muukin katsovan.
Autot ovat ihmeenkin tasokkaita kun vertaa alkupään tuotantokausiin.
Josko omaa autoa rakentamaan ja lopputuloksella Saloa päihittämään?
Leave a comment:
-
Mä en tajua mitä tässä taas säädetään. Välillä ajetaan kelloa vastaan, driftaillaan, lähdetään paikaltaan/lennosta. Tosin kun ei olla radalla niin onko sillä väliä, kun aika vertailu on turhaa.
Autot ja ajot sekä kuskit (mr. Salo & omistajat) tarjoaa kiinnostavaa katseltava, mutta formaatti on jotenkin juosten kustu. Tosin samaa vaivaa monessa kotimaisessa autoilu ohjelmassa.
Leave a comment:
-
Joo ei ole ollut mitään itseään toruvaa ja itkeskelevää my little pony larpparia, niinku se subaru-poika viime kaudella.
Leave a comment:
-
On kyllä ollut hienoa katottavaa nämä satamassa kuvatut jaksot.
Helvetin kova rattimies on Salo ja on kyllä ollut itse autonomistajatkin tänävuonna. Hienoa viihdettä!
Leave a comment:
-
Ei jumalauta!
Tässä on tyyliä 1000hp ja reinoissa driftingiä.
Salo: "Millä vaihteella sä menisit esim tämän mutkan?"
"Kolmosella tai nelosella, sulle varmaan kolmonen"
Salo "Okei eli siinä on sen verran lyhyet välitykset?"
"No kolmosella menee 170."
Kylmän viileesti. Tämä on hienoa, en ole vielä edes katsonut pidemmälle, piti tulla hehkuttamaan jo välissä.
edit: Olisi kyllä hieno ollut nähdä salo kamppailemassa, yrittää ajaa tuollaista laitetta siveästi ja saada aikakierros, sitten omistaja olisi näyttänyt tuon oikean käyttötarkoituksen.
Anyway, ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa!
Onko sitten kun on 2000hp ni ajokenkinä jo puukengät tai tuohivirsut.
Last edited by Remotion; 24-03-2016, 15:23.
Leave a comment:
-
Ihan hauska tuo virittäjien drifting jakso oli ja asiallisesti omistaja veti reinot jalassa autoa poikittain
Leave a comment:
-
moikataan ku tavataanOriginally posted by Attekun View PostKyllä ja minustakin on hyvä asia että tehdään. Noita omia huomioita lukuunottamatta on minustakin hyvä ja viihdyttävä ohjelma tokkiinsa. Ilolla seurannut että suomessakin osataan tämä virityshomma hyvin
Noted.

Leave a comment:
-
Kyllä ja minustakin on hyvä asia että tehdään. Noita omia huomioita lukuunottamatta on minustakin hyvä ja viihdyttävä ohjelma tokkiinsa. Ilolla seurannut että suomessakin osataan tämä virityshomma hyvinOriginally posted by Mörökölli View PostMutta missäpä ei parannettavaa olisi.. Kuitenkin, iso porukka tota nyt jo työstää, ja pääasia että tehdään. Voitais olla tekemättäkin, vieläpä Suomessa. Itse oon ainaki löytäny tosta formaatista ihan hyviä juttuja. Ja telkku sammuu silloin kun ei uppoa.
Noted.Ja mun mielestä auton malli ei siitä muutu vaikka olis B&S keulalla.
Leave a comment:
-
Originally posted by Attekun View PostOli oli, sanoinko jotain muuta?
Ei ole ei enkä tainnut näin väittääkään? Ihmetyttää vain kun auto on nimetty E30 bemariksi ja tekniikka on sitten jotain muuta. Lähinnä yleisellä tasolla pohdin että mikä loppupeleissä määrittää sen millä merkillä autoa pitäisi kutsua jos kori on X ja tekniikka Y.
Oletan että viittaat nyt suomijaksoihin? Tuossa jo kapkaupunki versioon kritiikkiä esitinkin. Myös noihin aiemmin esittämiini suomijaksojen kritiikkiin totean että mielestäni olisi järkevää jos edelleen ajettaisiin sitä aikaa ja kaikilla on se yksi veto, jotta vertailu kaikkien autojen välillä olisi tasapuolinen. Mulla ei ole rahaa eikä aikaa alkaa tuonne kalustoa työntämään enkä ymmärrä miten se tähän liittyy.
Pitää muistaa että tämä on pääsääntöisesti viihdettä, jota katsoo suurilta osin ei-auto-orientoituneet ihmiset. Olishan tossa tuotannossa varmasti parannettavaa, allekirjoitan sen kun itse 4 tuntia odottelin ajovuoroani, kun tuotantoporukka testaili jokainen vuorollaan E36sta. Tästä syystä jouduin itse ajamaan sateessa.
Mutta missäpä ei parannettavaa olisi.. Kuitenkin, iso porukka tota nyt jo työstää, ja pääasia että tehdään. Voitais olla tekemättäkin, vieläpä Suomessa. Itse oon ainaki löytäny tosta formaatista ihan hyviä juttuja. Ja telkku sammuu silloin kun ei uppoa.
Ja mun mielestä auton malli ei siitä muutu vaikka olis B&S keulalla.
EDIT: Tulepa muutaman viikon päästä Autosalooniin. Lupaan että pahoitat mielesi, kun näät punaisen E30 316sen.
Leave a comment:
-
Oli oli, sanoinko jotain muuta?Originally posted by Mörökölli View PostOli mikä oli niin kai se auto silti on?
Ei ole ei enkä tainnut näin väittääkään? Ihmetyttää vain kun auto on nimetty E30 bemariksi ja tekniikka on sitten jotain muuta. Lähinnä yleisellä tasolla pohdin että mikä loppupeleissä määrittää sen millä merkillä autoa pitäisi kutsua jos kori on X ja tekniikka Y.Eihän ohjelma ole BMW-virittäjät. ( Terveisin: Jo toinen riisikupin mylly bemussa.
)
Oletan että viittaat nyt suomijaksoihin? Tuossa jo kapkaupunki versioon kritiikkiä esitinkin. Myös noihin aiemmin esittämiini suomijaksojen kritiikkiin totean että mielestäni olisi järkevää jos edelleen ajettaisiin sitä aikaa ja kaikilla on se yksi veto, jotta vertailu kaikkien autojen välillä olisi tasapuolinen. Mulla ei ole rahaa eikä aikaa alkaa tuonne kalustoa työntämään enkä ymmärrä miten se tähän liittyy.Atte ei muuta kun tarjoamaan sisältöä ohjelmaan jos on sopivaa kalustoa, ja huomattavasti parempaa ideaa tarjolla.
Me katsotaan sitten valmis jakso.
Leave a comment:

Leave a comment: