Announcement

Collapse
No announcement yet.

Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    Jos vaikka näistä pitäisi valita, niin...



    Bemari on aina Bemari, mutta onhan tuo e90 todella ankean näköinen...

    Comment

    • Buddha
      Bimmer Rookie
      • Jul 2013
      • 78
      • Turku

      Originally posted by Bmw Master View Post
      Jos vaikka näistä pitäisi valita, niin...



      Bemari on aina Bemari, mutta onhan tuo e90 todella ankean näköinen...

      Bmw! Mulla oli joskus lexus, paska vessa..! Ajoltaan eiollu mitenkää verrattavis nykyseen. Vedin kehällä sen lunnaiksi enkä saanu rytäkäs yhtäkää niistä sadasta airbagista ees paukkumaan
      Bmw e90 325i M-sport -06

      Comment

      • j-a
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2005
        • 1522
        • PohojosPohojammaa

        Originally posted by Bmw Master View Post
        Jos vaikka näistä pitäisi valita, niin...



        Bemari on aina Bemari, mutta onhan tuo e90 todella ankean näköinen...
        Omaan silmään ei kyllä tuo corollakaan kovin juhlavalta näytä.. :think
        Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä

        Ylimääräisenä tarjolla:

        E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa

        F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€

        Comment

        • Petri.Kekkonen
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2006
          • 7393
          • Oulu

          Originally posted by janke View Post
          Mutta toi Lexus kyllä houkuttelis 200-sarjalaisena... joten lisää kokemuksia niistä tänne!?
          Onhan TM:ssäkin joskus ollut samassa vertailussa IS ja 3-sarja. Tuon kun lukaset niin kyllä siitä jo paljon selviää.

          Lyhyet koeajot olen heittänyt sekä vanhakoppasella että uusikoppasella IS Lexuksella. Vanhasta ei talvella saanut tuntumaa paljon muuhun kuin todella huonosti toimivaan luistonestoon. Uudemmasta jäi mieleen muuten hienostunut kyyti, mutta rengasmelua oli enemmän kuin oletin ja moottori ei kyllä kehuttavaa voimantunnetta tarjoillut vaikka paperilla ihan OK lukemat antaakin.

          Jos Lexusta miettisin niin ehdottomasti isompaa koska IS 350 ei täällä ole myyty. GS450h oli aivan eri tuntuinen laite.
          Last edited by Petri.Kekkonen; 28-08-2013, 08:00.
          E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
          E39 523i M Sport '00, Titansilber

          Comment

          • Zuuzo
            Bimmer Fanatic
            • May 2007
            • 441
            • Etelä-Savo, Pieksämäki

            pientä autokuumetta pukkaa päälle kun pitäis löytää lähiaikoina sopiva työauto ton e39:n ( 523i sedan )
            harkinnassa on ollut vaikka millaista lava-autoa, maasturia
            en ole bemarista kokonaan luopumassa kun jäähän tuohon talliin vielä alpina harrastepeliks/kesäautoks

            Comment

            • swox
              BTCF Member
              • Apr 2005
              • 707
              • Kokkola

              Originally posted by Bmw Master View Post
              Jos vaikka näistä pitäisi valita, niin...



              Bemari on aina Bemari, mutta onhan tuo e90 todella ankean näköinen...
              Komppaan tuota bemari kommenttia mutta on tuo e90 todella ankean näköinen varsinkin sisältä lättäpenkeillä, ilman navia ja manuaali-ilmastoinnilla. Nelivetoa jos halajaa niin sillon ei paljon ole vaihtoehtoja.

              Kaveri osti kesällä tuollaisen -07 IS250 ja mitä pari kertaa istunut kyydissä niin ainakin omasta mielestä antaa e90:pille hyvän verrokin. Ko. kamppeessa oli ilmastoidut penkit, iso navi perutuskameralla, mark lexington? hifit ja kaikkee muuta jolla omasta mielestä erottuu hyvin tästä ns. "Corolla" imagosta.
              Moottori perus hyvin vääntävä v6 ja laatikko nätisti vaihtava.
              Hinnoista sen kummemmin spekuloimatta mutta joutuupa tuollaisesta hyvästä ja raskaasti varustellusta maksaa reilun rahan.
              Last edited by swox; 28-08-2013, 08:17.
              Bmw E46 325ti, VW Passat Highline -12
              Ex: E46 320i -04, E34 520i -95, E39 525i -02, 2x E39 523i M-Sport -00 E39 523ia -98, E36 323ti -98, E34 518i -95, 3x E36 325i, E30 318is -90, E34 525i -92, Audi UrS4, E30 325i Sedan, E36 318ti, MB w212 220cdi amg-look -11, Toyota Corolla T-Sport -03, Mini Cooper -04, Volvo S60 2.4T AWD, RS Octavia,
              E39 530iaT -01, E46 320i M-Sport II -03, E36 M3 -93
              -Official member of BTCF-Sauna team-
              : orava: connection
              -Kokkola connection-

              Comment

              • Bmw Master
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 13155
                • Kokomo

                Originally posted by swox View Post
                Komppaan tuota bemari kommenttia mutta on tuo e90 todella ankean näköinen varsinkin sisältä lättäpenkeillä, ilman navia ja manuaali-ilmastoinnilla. Nelivetoa jos halajaa niin sillon ei paljon ole vaihtoehtoja.
                Niinpä, muut autot voi ostaa sellaisena kun ne on. Bemari tarvitsee sporttijakkarat, navin, aktiivi ohjauksen, comfort access, yms... Muissa autoissa on kunnolliset penkit, Bemarin perusjakkarat on jäätävät ja oikeat istuimet on ostettava erikseen. Tuo esimerkki sattui olemaan nelikko.

                Comment

                • Juppe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2002
                  • 4541
                  • TURKU

                  Sitten täytyy muistaa vielä se, että IS200 ei edes ole mikään Lexus. Se on vaan uudelleenmerkitetty Tojota. Vähän niin kuin Volkkari Audin merkeillä. LR, GS ja RX jne ovat sitten jo ihan oikeita Lexuksia.

                  Niinpä, muut autot voi ostaa sellaisena kun ne on. Bemari tarvitsee sporttijakkarat, navin, aktiivi ohjauksen, comfort access, yms... Muissa autoissa on kunnolliset penkit, Bemarin perusjakkarat on jäätävät ja oikeat istuimet on ostettava erikseen. Tuo esimerkki sattui olemaan nelikko.
                  Juuri tästä syystä tällä hetkellä alla on mursu. Eipä tuo C180 avantgarde mikään varustehirmu ole, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Myytäessä ei myöskään tarvi kuunnella hirmuista napinaa siitä, kuinka varustelistalta on jäänyt ruksimatta kahden A4 arkin verran tavaraa ja siksi hinta pitäisi nyt tiputtaa puoleen... Toi varustepuoli noissa em. Lexuksissa on kyllä kohdallaan.
                  Last edited by Juppe; 28-08-2013, 08:58.

                  Comment

                  • janke
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2010
                    • 3667
                    • seinäjoki

                    Originally posted by Juppe View Post
                    Sitten täytyy muistaa vielä se, että IS200 ei edes ole mikään Lexus. Se on vaan uudelleenmerkitetty Tojota. Vähän niin kuin Volkkari Audin merkeillä. LR, GS ja RX jne ovat sitten jo ihan oikeita Lexuksia.



                    Juuri tästä syystä tällä hetkellä alla on mursu. Eipä tuo C180 avantgarde mikään varustehirmu ole, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Myytäessä ei myöskään tarvi kuunnella hirmuista napinaa siitä, kuinka varustelistalta on jäänyt ruksimatta kahden A4 arkin verran tavaraa ja siksi hinta pitäisi nyt tiputtaa puoleen... Toi varustepuoli noissa em. Lexuksissa on kyllä kohdallaan.
                    Kovin on hintaa -05 Gs lexuksella ja ei oikein ulkokuori miellytä tuossa, mutta sisusta näyttää asialliselta, ainakin kuvissa.


                    Tuo IS kyllä olisi omaan makuun justiinsa soppeli, vaikka perä muistuttaa kyllä corollaa.


                    Corolla:http://www.nettiauto.com/toyota/corolla/5356215
                    Bmw 316 E30 -88

                    Comment

                    • Tenojono
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2012
                      • 1753
                      • Pohjanmaa

                      Originally posted by Bmw Master View Post
                      Niinpä, muut autot voi ostaa sellaisena kun ne on. Bemari tarvitsee sporttijakkarat, navin, aktiivi ohjauksen, comfort access, yms... Muissa autoissa on kunnolliset penkit, Bemarin perusjakkarat on jäätävät ja oikeat istuimet on ostettava erikseen. Tuo esimerkki sattui olemaan nelikko.
                      F10 perusjakkarat oli istuttavat. Ei siis mitkään rata sivuttaistukea antavat vaan mukavat matkustus ajettavat.
                      Vanhempien mallien perusjakkaroista en kyllä voi sanoa samaa..enkä edes kaikista sport jakkaroista bimmereissä.
                      Työmatkat: E46 preface 323 4d
                      Työn alla: ae86 4age https://www.instagram.com/tenojono/
                      Entiset: E87 E39 E60 E61 F10

                      Comment

                      • janke
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2010
                        • 3667
                        • seinäjoki

                        Minusta tuo E60 kori on niin helvetin ruma, ainakin ihan vakio kuosissa.:think


                        Ei oikein säväyttäisi tuohon malliin vaihtaa, vai tottuisko silmä sen ulkonäköön jossain välissä?
                        Onkos noissa e60 enempi tai vähempi "sähkö" vikoja, kun e39:ssä? Mites ajettavuus? Olen täältä joskus lukenut, että meteli olisi suurempi sisällä kun e39:ssä? Pitääkö paikkaansa:think
                        Bmw 316 E30 -88

                        Comment

                        • protoni
                          Bimmer Enthusiast
                          • Sep 2008
                          • 1361
                          • Tampere

                          Ei totu. Naapurissa on tommonen ollut jo reilun vuoden päivät ja näyttää edelleen ihan yhtä rumalta.

                          Comment

                          • Juppe
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2002
                            • 4541
                            • TURKU

                            Kyllä mua häiritsee tylsää ulkokuortakin enemmän se koelauta.

                            Comment

                            • TJJ
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2003
                              • 7591
                              • Jyväskylä

                              Originally posted by janke View Post
                              Minusta tuo E60 kori on niin helvetin ruma, ainakin ihan vakio kuosissa.:think


                              Ei oikein säväyttäisi tuohon malliin vaihtaa, vai tottuisko silmä sen ulkonäköön jossain välissä?
                              Onkos noissa e60 enempi tai vähempi "sähkö" vikoja, kun e39:ssä? Mites ajettavuus? Olen täältä joskus lukenut, että meteli olisi suurempi sisällä kun e39:ssä? Pitääkö paikkaansa:think
                              Toisaalta E60 voi näyttää myös tuolta:


                              Se ajettavuus: E60:een saa aktiiviohjauksen, tuli sattumalta testattua sellaista (E61:ssä) tänään ja kyllä se vaan on ihan ehdoton varuste. Ohjaus on nopea, tarkka ja auto menee juuri sinne minne haluaakin, ihan toista luokkaa kuin E39:n epämääräinen hidas laivanohjaus. Taidan asentaa viikonloppuna reaktiotankoihin Powerflexit, jos tuo edes vähän paranisi...
                              E39 528iA

                              Comment

                              • Bmw Master
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2004
                                • 13155
                                • Kokomo

                                Onhan tuo 520lci paremman ja uudemman näköinen kuin tuo toinen. Style 244 on yksi tyylikkäimpiä vanteita maailmassa.

                                Mites e60 servotronic ohjaus vs. e39?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎