Bemari on aina Bemari, mutta onhan tuo e90 todella ankean näköinen...
Bmw! Mulla oli joskus lexus, paska vessa..! Ajoltaan eiollu mitenkää verrattavis nykyseen. Vedin kehällä sen lunnaiksi enkä saanu rytäkäs yhtäkää niistä sadasta airbagista ees paukkumaan
Mutta toi Lexus kyllä houkuttelis 200-sarjalaisena... joten lisää kokemuksia niistä tänne!?
Onhan TM:ssäkin joskus ollut samassa vertailussa IS ja 3-sarja. Tuon kun lukaset niin kyllä siitä jo paljon selviää.
Lyhyet koeajot olen heittänyt sekä vanhakoppasella että uusikoppasella IS Lexuksella. Vanhasta ei talvella saanut tuntumaa paljon muuhun kuin todella huonosti toimivaan luistonestoon. Uudemmasta jäi mieleen muuten hienostunut kyyti, mutta rengasmelua oli enemmän kuin oletin ja moottori ei kyllä kehuttavaa voimantunnetta tarjoillut vaikka paperilla ihan OK lukemat antaakin.
Jos Lexusta miettisin niin ehdottomasti isompaa koska IS 350 ei täällä ole myyty. GS450h oli aivan eri tuntuinen laite.
pientä autokuumetta pukkaa päälle kun pitäis löytää lähiaikoina sopiva työauto ton e39:n ( 523i sedan )
harkinnassa on ollut vaikka millaista lava-autoa, maasturia
en ole bemarista kokonaan luopumassa kun jäähän tuohon talliin vielä alpina harrastepeliks/kesäautoks
Bemari on aina Bemari, mutta onhan tuo e90 todella ankean näköinen...
Komppaan tuota bemari kommenttia mutta on tuo e90 todella ankean näköinen varsinkin sisältä lättäpenkeillä, ilman navia ja manuaali-ilmastoinnilla. Nelivetoa jos halajaa niin sillon ei paljon ole vaihtoehtoja.
Kaveri osti kesällä tuollaisen -07 IS250 ja mitä pari kertaa istunut kyydissä niin ainakin omasta mielestä antaa e90:pille hyvän verrokin. Ko. kamppeessa oli ilmastoidut penkit, iso navi perutuskameralla, mark lexington? hifit ja kaikkee muuta jolla omasta mielestä erottuu hyvin tästä ns. "Corolla" imagosta.
Moottori perus hyvin vääntävä v6 ja laatikko nätisti vaihtava.
Hinnoista sen kummemmin spekuloimatta mutta joutuupa tuollaisesta hyvästä ja raskaasti varustellusta maksaa reilun rahan.
Komppaan tuota bemari kommenttia mutta on tuo e90 todella ankean näköinen varsinkin sisältä lättäpenkeillä, ilman navia ja manuaali-ilmastoinnilla. Nelivetoa jos halajaa niin sillon ei paljon ole vaihtoehtoja.
Niinpä, muut autot voi ostaa sellaisena kun ne on. Bemari tarvitsee sporttijakkarat, navin, aktiivi ohjauksen, comfort access, yms... Muissa autoissa on kunnolliset penkit, Bemarin perusjakkarat on jäätävät ja oikeat istuimet on ostettava erikseen. Tuo esimerkki sattui olemaan nelikko.
Sitten täytyy muistaa vielä se, että IS200 ei edes ole mikään Lexus. Se on vaan uudelleenmerkitetty Tojota. Vähän niin kuin Volkkari Audin merkeillä. LR, GS ja RX jne ovat sitten jo ihan oikeita Lexuksia.
Niinpä, muut autot voi ostaa sellaisena kun ne on. Bemari tarvitsee sporttijakkarat, navin, aktiivi ohjauksen, comfort access, yms... Muissa autoissa on kunnolliset penkit, Bemarin perusjakkarat on jäätävät ja oikeat istuimet on ostettava erikseen. Tuo esimerkki sattui olemaan nelikko.
Juuri tästä syystä tällä hetkellä alla on mursu. Eipä tuo C180 avantgarde mikään varustehirmu ole, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Myytäessä ei myöskään tarvi kuunnella hirmuista napinaa siitä, kuinka varustelistalta on jäänyt ruksimatta kahden A4 arkin verran tavaraa ja siksi hinta pitäisi nyt tiputtaa puoleen... Toi varustepuoli noissa em. Lexuksissa on kyllä kohdallaan.
Sitten täytyy muistaa vielä se, että IS200 ei edes ole mikään Lexus. Se on vaan uudelleenmerkitetty Tojota. Vähän niin kuin Volkkari Audin merkeillä. LR, GS ja RX jne ovat sitten jo ihan oikeita Lexuksia.
Juuri tästä syystä tällä hetkellä alla on mursu. Eipä tuo C180 avantgarde mikään varustehirmu ole, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Myytäessä ei myöskään tarvi kuunnella hirmuista napinaa siitä, kuinka varustelistalta on jäänyt ruksimatta kahden A4 arkin verran tavaraa ja siksi hinta pitäisi nyt tiputtaa puoleen... Toi varustepuoli noissa em. Lexuksissa on kyllä kohdallaan.
Kovin on hintaa -05 Gs lexuksella ja ei oikein ulkokuori miellytä tuossa, mutta sisusta näyttää asialliselta, ainakin kuvissa.
Niinpä, muut autot voi ostaa sellaisena kun ne on. Bemari tarvitsee sporttijakkarat, navin, aktiivi ohjauksen, comfort access, yms... Muissa autoissa on kunnolliset penkit, Bemarin perusjakkarat on jäätävät ja oikeat istuimet on ostettava erikseen. Tuo esimerkki sattui olemaan nelikko.
F10 perusjakkarat oli istuttavat. Ei siis mitkään rata sivuttaistukea antavat vaan mukavat matkustus ajettavat.
Vanhempien mallien perusjakkaroista en kyllä voi sanoa samaa..enkä edes kaikista sport jakkaroista bimmereissä.
Ei oikein säväyttäisi tuohon malliin vaihtaa, vai tottuisko silmä sen ulkonäköön jossain välissä?
Onkos noissa e60 enempi tai vähempi "sähkö" vikoja, kun e39:ssä? Mites ajettavuus? Olen täältä joskus lukenut, että meteli olisi suurempi sisällä kun e39:ssä? Pitääkö paikkaansa:think
Ei oikein säväyttäisi tuohon malliin vaihtaa, vai tottuisko silmä sen ulkonäköön jossain välissä?
Onkos noissa e60 enempi tai vähempi "sähkö" vikoja, kun e39:ssä? Mites ajettavuus? Olen täältä joskus lukenut, että meteli olisi suurempi sisällä kun e39:ssä? Pitääkö paikkaansa:think
Se ajettavuus: E60:een saa aktiiviohjauksen, tuli sattumalta testattua sellaista (E61:ssä) tänään ja kyllä se vaan on ihan ehdoton varuste. Ohjaus on nopea, tarkka ja auto menee juuri sinne minne haluaakin, ihan toista luokkaa kuin E39:n epämääräinen hidas laivanohjaus. Taidan asentaa viikonloppuna reaktiotankoihin Powerflexit, jos tuo edes vähän paranisi...
Comment