Tarviikin seuraavan auton kanssa kokeilla tollaista. Sais nyt vaan äkkiä löytyä, ei ees tee mieli viinanperkelettä vaikka vappukin lähestyy kun niin paha kuume iskeny. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Polttelisi tuollainen e91 ostaa tuon focuksen tilalle, pitäisi olla dieseli kun emännällä tulee kilsoja niin paljon nykyään.
Mutta mikä noista moottoreista sitten olisi se paras, 330 vai 325 lähinnä? 320 saapi jäädä pois näiden jakopäähommien takia. Vaikka muuten välttäisi varmasti sellainenkin:think
Ja tietty nelivetokin ois kiva
Edit. Ainakin jos ulkomailta tuo, niin facelift 325d näyttäs olevan järkevin vaihtoehto.Last edited by jumbo; 07-05-2014, 22:44.M550d
Comment
-
-
Noniin, nyt on tullut aika päivittää vanha luotettava E39 uudempaan F11:seen. Tarkoitus olisi hakea pirssi Saksasta toukokuussa. Spekseissä on edelleen diesel ja automaatilla, mutta kaksilitrainenkin kone käy. Vuosimallia 2011 ja ajettu saa olla 150tkm tai alle. Verotuspäätöksiä olen katsellut ja näyttäisi ainakin pari tonnia tulevan lisää maksua kutoskoneelle, ja autoverokin taitaa olla vähän korkeampi? Voi tosin olla että 2litrainen kone alkaa jossain vaiheessa harmittamaan, mutta on siinä silti enemmän tehoa kuin nykyisessä autossa. Onko tosta uudesta 2.0d koneesta kokemuksia?
Seisontalämmityksen laitan varustelistalle, kun pitäisi muuten jälkiasentaa se Suomessa. Onko muita varusteita joita kannattaisi ehdottomasti ottaa mukaan tai mitä ei kannata ottaa? Onko kokemuksia esim. lasikatosta?
Saksasta olisi hyvin tarjontaa 25teur hintaluokassa ja siihen päälle veroja 7-8teur.BMW F11 530dA touring -11 Havanna
BMW E39 525dA touring -02 Toledo
Comment
-
-
Originally posted by MMM525 View PostNoniin, nyt on tullut aika päivittää vanha luotettava E39 uudempaan F11:seen. Tarkoitus olisi hakea pirssi Saksasta toukokuussa. Spekseissä on edelleen diesel ja automaatilla, mutta kaksilitrainenkin kone käy. Vuosimallia 2011 ja ajettu saa olla 150tkm tai alle. Verotuspäätöksiä olen katsellut ja näyttäisi ainakin pari tonnia tulevan lisää maksua kutoskoneelle, ja autoverokin taitaa olla vähän korkeampi? Voi tosin olla että 2litrainen kone alkaa jossain vaiheessa harmittamaan, mutta on siinä silti enemmän tehoa kuin nykyisessä autossa. Onko tosta uudesta 2.0d koneesta kokemuksia?
Seisontalämmityksen laitan varustelistalle, kun pitäisi muuten jälkiasentaa se Suomessa. Onko muita varusteita joita kannattaisi ehdottomasti ottaa mukaan tai mitä ei kannata ottaa? Onko kokemuksia esim. lasikatosta?
Saksasta olisi hyvin tarjontaa 25teur hintaluokassa ja siihen päälle veroja 7-8teur.
Kyllä tuokin moottori liikuttaa koppaa ihan ok. Toki sekin riippuu, että mihin on tottunut. Onhan BMW:lläkin saatavissa ohjelmaa tolle moottorille jolla tehot saadaan päälle 200hp:n. Jos autolla on takuuta jäljellä, ei ohjelma vaikuta siihen millään tavalla.-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostPolttelisi tuollainen e91 ostaa tuon focuksen tilalle, pitäisi olla dieseli kun emännällä tulee kilsoja niin paljon nykyään.
Mutta mikä noista moottoreista sitten olisi se paras, 330 vai 325 lähinnä? 320 saapi jäädä pois näiden jakopäähommien takia. Vaikka muuten välttäisi varmasti sellainenkin:think
Ja tietty nelivetokin ois kiva
Edit. Ainakin jos ulkomailta tuo, niin facelift 325d näyttäs olevan järkevin vaihtoehto.
Comment
-
-
Vakuutusasioille löytyy foorumilta ihan oikeakin topic!
Originally posted by jumbo View PostPolttelisi tuollainen e91 ostaa tuon focuksen tilalle, pitäisi olla dieseli kun emännällä tulee kilsoja niin paljon nykyään.
Mutta mikä noista moottoreista sitten olisi se paras, 330 vai 325 lähinnä? 320 saapi jäädä pois näiden jakopäähommien takia. Vaikka muuten välttäisi varmasti sellainenkin:think
Ja tietty nelivetokin ois kiva
Edit. Ainakin jos ulkomailta tuo, niin facelift 325d näyttäs olevan järkevin vaihtoehto.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View Post
Juu meilläkin on emäntä katsellut itelleen E91:iä, olen koittanu puhua "järkeä"
Tuleeko noissa e91 faceliftin mukana muuta kuin parempi ulkonäkö?M550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostMeillä taas järkisyy on vaihtaa tuollaiseen, kun kilsoja tulee emännällä 30tkm vuodessa nykyisillä ajoilla Ja ainut farkku mikä hänelle kelpaa on tuo e91, ja sopivia hatchbackeja kun ei ole tarjolla niin vaihtoehdot on aika vähissä.
Tuleeko noissa e91 faceliftin mukana muuta kuin parempi ulkonäkö?
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostEikö ne kaikki 2 litran diiselit oo paskoja e91 kopassa? Eikö se jakopäähomma oo huoleton vasta 3/11 jälkeen.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by icecold View PostKyllähän nuo alkupään autot on M47 koneella.
Jep, 163hv moottori on luotettava. Turbo voi paukkua 200-300tkm kieppeillä, mutta mistäpä ei...
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostEi kyllähän 2006-2007 uskaltaa ostaa. Niissä nyt on perus \\Pö ominaisuudet, mutta 2008 vuotisiin tuli tämä surullisenkuuluisa jakopäävammainen N47M550d
Comment
-
-
Ai ai, huomenna tulee ostaja aamu junalla Tampereelle hakemaan turbo Saabbini.
Jonka jälkeen "uuden" kakkos auton hankinta on edessä ja paluu todennäköisesti Bemari leiriin
Muutamasta tulikin jo tänään soiteltua.F31 320d xDrive -13
-------------------------
ex e39 523 -96
ex e46 320d touring -03
ex e28 518 -82
Comment
-
-
Originally posted by Baggio77 View PostAi ai, huomenna tulee ostaja aamu junalla Tampereelle hakemaan turbo Saabbini.
Jonka jälkeen "uuden" kakkos auton hankinta on edessä ja paluu todennäköisesti Bemari leiriin
Muutamasta tulikin jo tänään soiteltua.
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa
Comment
-
Comment