Ostin juuri -09 520d Touringin, ajettu 61tkm. Täysnahkaverhoilulla, muutenkin hyvillä varusteilla. Metallimusta. 16000e. Verot ehkä kympin. Paha vai ei?
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Pelkällä mutu tuntumalla ei pitkälle pötkitä. Montako autoa olet tuonut ulkomailta?
En yhtään mutta eikai se tarkoita, ettei tulisi seurailtua hintoja? Tuuristahan se on kiinni mutta aika kova väite että tällä hetkellä ruotsista saa edullisemmin bemuja kuin saksasta.
Forexin mukaan tällä hetkellä 1e=8.67sek kun "parhaimmillaan" mentiin reilusti yli kympin...
Pistäs pari esimerkkiä linkkiä e90 335i (vaikkapa 2007 vuoden mallinen) ruotti ja saku niin sitten uskon!
Muutoin luotan omaan mutuuni. Aina voi yksittäisen yksilön (esim. vanha taksi, kolariauto) löytää halvemmalla jos oikein pengotaan...
En kait mä mun ostomestojani tänne linkkaa.
Mutta siinä jokunen esimerkki.
BMW 325i Touring (E91+218hk) -09 179 500 kr
BMW 320d Touring (E91+177hk) -08 157 000 kr
BMW 325d (197hk) -08 160 000 kr
BMW 325i Touring (E91+218hk) -09 179 500 kr
BMW 320d Touring (E91+177hk) -08 157 000 kr
BMW 325d (197hk) -08 160 000 kr
Kuten sanottua, hyvän yksilön voi löytää vaikka Zimbabwesta mutta en silti usko, että Ruotsi on esimerkiksi e90 335i tapauksessa parempi/edullisempi vaihtoehto kuin Saksa.
joo ei enää tällä kurssilla ole selvää että ruosista saa halvemmalla. joku voi viekin olla halvempi, mutta kyllä nykyään taas saa saksasta pääsääntöisesti halvemmalla, jos nyt puhutaan ihan perus markkinapaikoista mobile, autoscout, blocket ym., eikä jostain "ostin tiskin alta neekeriltä".
edit: otetaan esimerkiksi vaikka se E91 320d 05-07
Blocketissa paljon ajetut halvimmat karvalakkivarusteiset 13000-15000e
Saksassa taas vastaavat halvimmat on 10000-11000e ja tuohon 14000-15000e luokkaan saa jo M-Sportteja.
Lähes kaikissa muissakin on tuo 1000-3000e ero tällä hetkellä mitää oon seurannut.
tää vähän särähtää korvaan... jos et ole joku autojobbari, niin miksi ei voi auttaa muita, jos on oikeasti edullisesti jossain autoja myynnissä? Blocketia on tullut kohtuullisesti selattua, niin ei siellä ainakaan super halpaa ole näillä valuuttakursseilla.
tää vähän särähtää korvaan... jos et ole joku autojobbari, niin miksi ei voi auttaa muita, jos on oikeasti edullisesti jossain autoja myynnissä? Blocketia on tullut kohtuullisesti selattua, niin ei siellä ainakaan super halpaa ole näillä valuuttakursseilla.
Olen autojobbari, mutta vain sulle, ethän kerro kellekkään. www.kvd.se
Korkki ei ole tänään vielä ehtinyt aueta. Kyseessä on huutokauppakamari.
Sieltä ostelen. Halusit tietoa muillekin, siitä vaan ostamaan/huutamaan.
Kuten aiemminkin olen sanonut, autan auton vaikka kotiovelle.
Autan myös harrastajaveljiä/siskoja itse huutamaan autonsa, en ole kauppakade ihminen.
Comment