No hojohojo.. itellä tolla m54b30 motilla 330 coupe keskikulutus siellä 11L nurkilla sekalaisella ajolla..
Kalajoen reissulta M54B30 & E36/8 OBC:n mukaan 5.8l/100km, todellisuudessa n. 6.3l/100km. Ostakaa siis taloudellisuuden multihuipentuma pois: http://www.nettiauto.com/bmw/z3/5702624
Joko tämän vuoden puolella nähdään ensimmäinen 30ke alitus e60 m5.lla?:think
Voi tulla hintoihin ylläpitää 250tkm ajettua e60 M5:sta :think
Ainakin osat mitä noihin KL:stä myytiin maksoivat karkeasti 500-1000€/kpl
Esim: Jarrulevyt ja palat eteen 1200€, imusarjan käyttömoottorit 1000€/kpl, bensatankki reilu 500€ + anturit toisen 500€, takajarruista selvisi alle tonnin
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Voi tulla hintoihin ylläpitää 250tkm ajettua e60 M5:sta :think
Ainakin osat mitä noihin KL:stä myytiin maksoivat karkeasti 500-1000€/kpl
Esim: Jarrulevyt ja palat eteen 1200€, imusarjan käyttömoottorit 1000€/kpl, bensatankki reilu 500€ + anturit toisen 500€, takajarruista selvisi alle tonnin
On kyllä hyvän hintasii murikoita, saati mitä sitten maksaisivat marmorilta haettuna... Jos tuommoinen ois taloudessa niin varmasti tulisi jälleen harkittua varaosien tilaamista jostain ulkomailta, ei sillä että ne sielläkään ilmaisia olisivat mutta kuitenkin...
Voi tulla hintoihin ylläpitää 250tkm ajettua e60 M5:sta :think
Ainakin osat mitä noihin KL:stä myytiin maksoivat karkeasti 500-1000€/kpl
Esim: Jarrulevyt ja palat eteen 1200€, imusarjan käyttömoottorit 1000€/kpl, bensatankki reilu 500€ + anturit toisen 500€, takajarruista selvisi alle tonnin
On kyllä hyvän hintasii murikoita, saati mitä sitten maksaisivat marmorilta haettuna... Jos tuommoinen ois taloudessa niin varmasti tulisi jälleen harkittua varaosien tilaamista jostain ulkomailta, ei sillä että ne sielläkään ilmaisia olisivat mutta kuitenkin...
Toki täytyy muistaa että vaihtoehtoisia osantarjoajia ilmestyy automallin vanhetessa, kuinka järkevää niiden käyttäminen on niin sitä voi jokainen pohtia itsekseen.
Tuskimpa tekivät. Seiskan pitää olla varmaan 30-vuotta vanha ja priima ennnekuin se alkaa isompaa osaa "harrastajista" kiinnostaa. Sitä ennen ne vain pysyy isokulutuksina autoina jotka vain harvoja kiinnostaa.
Tuskimpa tekivät. Seiskan pitää olla varmaan 30-vuotta vanha ja priima ennnekuin se alkaa isompaa osaa "harrastajista" kiinnostaa. Sitä ennen ne vain pysyy isokulutuksina autoina jotka vain harvoja kiinnostaa.
Comment