Karsea takapuoli mutta ehkä pienellä vaivalla hyvä auto? Eihän se muuta tarvitse kun takaluukku romiksesta ja joku tarvikke msport takapuskuri, niin voi kiertää takakauttakin ilman huonoa vointia...
mun ex jonka vaihdoin pois tuossa 2012 syksyllä, silloin oli vastikään tehty vanos remppaa koneeseen ja muutenkin laitettu kaikki kuntoon mikä oli hajalla
poppilaitteet näyttää kadonneen mitä itse oli tullu laitettua
"Eli ko. loota on kestävämpi kuin manuaali eikä manuaaliin näin paljon tehoa saisikaan!"
Onko näin? :think
Senhän sanoo järkikin, että tehoa saa tasan yhtä paljon manuaaliin, DCT:n tai steppiin. Sama moottorihan niissä kaikissa on. Se nyt on tietysti, että manuaalissa tulee jossain vaiheessa raja vastaan siinä mitä kytkin kestää. Mutta se on toki myös käytöstä kiinni.
Ymmärtääkseni kuitenkin ihan oikeasti tuollaiset yli 400hv:n tehot pyöriltä kestää vielä vakiokytkinkin järkevässä käytössä.
Mutta se mua ärsyttää, että mistä ihmeestä noi tehot on oikein keksitty. Mitä tuosta ei ole kerrottu? Joskus kysyinkin silloiselta myyjältä, mutta en saanut mitään vastausta. Kai se on dynottu vaan tosi reilulla etanoliseoksella? Mutta irtooko silti 0,84 barin ahdoilla noin paljon vaikka oliskin reilusti etanolia? Mulla on kuitenkin ahtoja 1,17 baria 98:lla ja uskoisin itse että tehoja on se 360-380hv moottorista jos tolkulliseen dynoon työntää.
430hv:n rengastehoilla ajetaan manuaalilla ja huonoilla katurenkailla matalia 12 sekunnin aikoja...
Olin autosta kiinnostunut ja myyjä - joka ei ole auton omistaja - sanoi että pikku kolari jossa etupää meni uusiksi. Muualta tosin kuulin että olisi mennyt lunastuskuntoon, mutta halusivat jostain syystä kunnostaa itse. Sanoivat että kuntotarkastus sopii hyvin, mutta varmaankin juuri tästä syystä ei loppujen lopuksi minulle halunnutkaan myydä. Kiertäisin kaukaa...
OMG!! Tässä se pinkki Mika Salonkin "kehuma" Kadetti. Kuka kerkee ekana? Ois nimittäin hyvä sijoitus, sillä rahaa laitettu 15k ja nyt lähtee 2500e:lla tosin ei ajokuntoinen koska virranjakaja (30e) ei toimi. Katsastuksestakin meni melkein läpi, vain päästöistä jäi kiinni. Huono bensa, vanhat tulpat ja rikas seos syypäänä vain.
Onneks on kuppipenkit ja nelipistevyöt, sillä tuo koneistettu, hoonattu ja uudelleenrakennettu kone antaa yli 100 heppaa! Tosin subbareiden painon vuoksi ei taida olla liian kiire tuolla autolla. Oi miksi, oi miksi....
Ps. Oiskohan tämä lääke minun 335-kuumeeseen? Ainakin Veeksin avon pesis mennen tullen...
Niinpä,mielenkiintoisin osa tuossa taitaa olla tyyppikilpi.:think
e21 CKD (tai KD,SKD tai joku muu) Belgiasta??? Ei ole kyllä tullut vastaan tuollaisesta tietoakaan. Vai jostain muusta syystä tuollainen kilpi?
Saako nykyään 2000-2500e hintaluokassa järkevää käyttöautoa E34:sta? Nettiauton tarjonta ei ainakaan päätä huimaa potentiaalisissa.
Tiukassa on. Itse olen suunnannut katseet E39 suuntaan koska samalla rahalla saa niitäkin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment