ostin tuon bemun pari viikkoa sitten.
siis ostin Kurikasta. Mun mielestä aika hassua, että kun menin katsastaan autoa, niin jäi kiinni tuosta airbag-valosta ja alapallosta. En huomannu valoa, kun se oli poistettua ja tungettu täyteen vessapaperia. Toi uuden veronen rättikatto on kans niinku morjens... vaijerit poikki, kaikki repsottaa sisältä ja siirtokilpitarra kaikenlisäks vielä ihan "sattumalta" liimattu reiän päälle takaikkunassa.
Lähestyin viestillä myyjää katsastuksen jälkeen ja ajattelin kysyä, että tietäisikö mistä etsiä vikaa airbag valoon. Ei ollut kuulemma huomannut asiaa, mutta mun mielestä melko outoa, koska muutamaa päivää aiemmin itse tuota ostaessaan oli saanut lukea myynti-ilmosta, että airbagvalo palaa??? Kun tuo eka myyjä kerran kertoo myydessä valo palaa, niin tuskin on vaivautunut poistaan lamppua ja tunkeen paskapaperia reikään...
Otin tyhmyyttäni vastaa törkeetä kusetusta kusipäältä, mutta kun mun vanha punainen e30 m10 ahdettu tulee myyntiin Kurikan suunnalla, niin olkaahan tarkkana.
En löytänyt sopivampaa topiccia, mut jos vastaaville on oma, niin siirtäkää.
Ja jos jollain on tietoa tuosta mun ske-788 valkosesta e36 avosta, niin laita mailia tahtola ääätttt gmail, com, koska tuo Kurikan mies myös kertoi sähköpostilla, että on kone remontoitu, kuten männänrenkaat, hoonaus, jne. eli jos edellinen omista Tuusulasta näkee tämän, niin laita viestiä, et tiedän, oliko toi remppa samaa skeidan jauhantaa...
Comment