Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Moi! Onko kenelläkään tästä autosta tietoa? Onko hinta kohdallaan teidän mielestä ja tuleeko jotain muuta mieleen mitä kannattee mainita? Autossa ei ainakaan vakionopeudensäädintä ole mutta kuuleman mukaan helpohko ja halpa modaus?
Kyllähän tuo kilometreihin, varusteihin ja pariin "ylempään" ilmotukseen nähden on ihan järkevästi hinnoiteltu. Tuosta viel tonnin tai kaks tinkaa, niin varmasti ihan järki ostos kuhan on vaan teknillisesti kunnossa.
Moi! Onko kenelläkään tästä autosta tietoa? Onko hinta kohdallaan teidän mielestä ja tuleeko jotain muuta mieleen mitä kannattee mainita? Autossa ei ainakaan vakionopeudensäädintä ole mutta kuuleman mukaan helpohko ja halpa modaus?
Myyjän mukaanhan kaikki on aina helppo ja halpa asentaa. Varmista vielä tuo vakkarin asennus itse vaikka merkkiliikkeestä. Muistaakseni 320d-malleihin helppo asentaa, mutta 6-sylinteriset vaatii uuden mittarikehän joka on kallis. Näin siis ainakin merkkiliikkeessä asennettuna, en tiedä saako taitavat koodattua pelkällä viiksellä toimimaan. Siinä ois hyvä tinkipaikka jos asennus on kallista...
Jostakin muistelen, että noihin 6-mukisiin sai vain "adaptiivisen"? vakkarin ja silloin piti vaihdella mittaristo sun muuta. Korjatkaa jos olen väärässä... Niin ja tuo halpahan onkin aina liukuva käsite
Myyjän mukaanhan kaikki on aina helppo ja halpa asentaa. Varmista vielä tuo vakkarin asennus itse vaikka merkkiliikkeestä. Muistaakseni 320d-malleihin helppo asentaa, mutta 6-sylinteriset vaatii uuden mittarikehän joka on kallis. Näin siis ainakin merkkiliikkeessä asennettuna, en tiedä saako taitavat koodattua pelkällä viiksellä toimimaan. Siinä ois hyvä tinkipaikka jos asennus on kallista...
mittaristossa taitaa olla vain Se asetetun nopeuden osoitin. Jos ilman sitä pärjää niin sitten pitäis riittää viiksen ja muovien osto:think
kuutoskoneisissa on lisäksi jarrutoiminto, mutta sen saa käsittääkseni käyttöön samalla kun koodaa sen vakkarin käyttöön.
adaptiivinen vakkari on sitten vielä erikseen, Se vaatii sitten jo silmän etupuskuriin, johtosarjaa jne.
Näyttäis olevan muutama "260" heppanen preface e46 myytävänä... Taitaa olla hattiwatteja kyseessä, ei kai näistä sitä 220-230 kaakkia enempää saa ohjelmoimalla?
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Jostakin muistelen, että noihin 6-mukisiin sai vain "adaptiivisen"? vakkarin ja silloin piti vaihdella mittaristo sun muuta. Korjatkaa jos olen väärässä... Niin ja tuo halpahan onkin aina liukuva käsite
True dat. Mittaristo, viiksipaketti ja tietty ratin alamuovi.
Comment