Tämä oli liikkeeseen tänään tulossa, mutta jäi ottamatta kun koneestä lähti dieselin meteli, eli vanokset tai laahaimet loppu sekä koeajolla savua alkoi nousta kahteen kertaan hanskalokeron takaa eli ilmastoinnin siili päätti antautua koeajolla ja sähkö haisi, muuten siisti! Öljyä valskasi moottorin keskeltä imusarjan jostain? Onko alan miehihä tekee tota laahain-remppaa ja mitä se maksaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta Bongailtua XIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tämä oli liikkeeseen tänään tulossa, mutta jäi ottamatta kun koneestä lähti dieselin meteli, eli vanokset tai laahaimet loppu sekä koeajolla savua alkoi nousta kahteen kertaan hanskalokeron takaa eli ilmastoinnin siili päätti antautua koeajolla ja sähkö haisi, muuten siisti! Öljyä valskasi moottorin keskeltä imusarjan jostain? Onko alan miehihä tekee tota laahain-remppaa ja mitä se maksaa?
-
-
Originally posted by Kanerv4 View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/540/5896171
Tämä oli liikkeeseen tänään tulossa, mutta jäi ottamatta kun koneestä lähti dieselin meteli, eli vanokset tai laahaimet loppu sekä koeajolla savua alkoi nousta kahteen kertaan hanskalokeron takaa eli ilmastoinnin siili päätti antautua koeajolla ja sähkö haisi, muuten siisti! Öljyä valskasi moottorin keskeltä imusarjan jostain? Onko alan miehihä tekee tota laahain-remppaa ja mitä se maksaa?
Eli olihan sille edulliselle hinnalle järkevä selitys.
Jos kaikki eli vanokset, ketju, laahaimet jne tekee niin äkkiä useampi tonni menee. Lie osat jo pitkälti toista tonnia ja töitä jotain 20 tuntia päälle :thinkE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by kovaluu330Ci View PostKellään tietoa tästä? http://www.nettiauto.com/bmw/740/5834103LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by bemwe View PostSiitä jollekkin hyvä tds http://www.nettiauto.com/bmw/525/5938431
Siistin oloinen Compact, kova pyynti tosin:
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/540/5896171
Tämä oli liikkeeseen tänään tulossa, mutta jäi ottamatta kun koneestä lähti dieselin meteli, eli vanokset tai laahaimet loppu sekä koeajolla savua alkoi nousta kahteen kertaan hanskalokeron takaa eli ilmastoinnin siili päätti antautua koeajolla ja sähkö haisi, muuten siisti! Öljyä valskasi moottorin keskeltä imusarjan jostain? Onko alan miehihä tekee tota laahain-remppaa ja mitä se maksaa?Originally posted by _nixu_ View PostEli olihan sille edulliselle hinnalle järkevä selitys.
Jos kaikki eli vanokset, ketju, laahaimet jne tekee niin äkkiä useampi tonni menee. Lie osat jo pitkälti toista tonnia ja töitä jotain 20 tuntia päälle :think
Öljyjen osalta on varmaankin syypää nimellä "valley pan gasket" eli siellä lohkojen välissä oleva tiiviste. Sen verran pientä on tihkuminen ollut ettei ole tullut laiteltua vielä.
Tuo siili pitää tosiaan tsekata seuraavaksi, noh onpahan harrastamista, eikös tämä sitäkin oleEx
F11 530d m-sport
E46 325i cabriolet m-sport
E39 540iA m-sport
E39 523iA
E46 316i
Comment
-
-
Originally posted by Rise View PostTähän pitää vielä kommentoida, että tästä kiinnostuneena tutkiskelin asiaa, kun aiemmin tuohon ääneen en ollut juurikaan kiinnittänyt huomiota. Kylmänä ei kuulu napinaa, eli kyllähän se vanos silloin alkaa lämpöjen noustessa rallattaa. Toki se on totta, että jos Vanoksen haluaisi uusia niin samallahan tuon jakopään tekisi kun motti on auki. Vanoshan ei kuitenkaan pahene sen kummemmin, tehoja voi hukata, mutta tuntuvat kuitenkin löytyvän.
Öljyjen osalta on varmaankin syypää nimellä "valley pan gasket" eli siellä lohkojen välissä oleva tiiviste. Sen verran pientä on tihkuminen ollut ettei ole tullut laiteltua vielä.
Tuo siili pitää tosiaan tsekata seuraavaksi, noh onpahan harrastamista, eikös tämä sitäkin oleMutta tosiaan se ääni pistää monen miehen matalaksi ja vaikka se johtuisikin pelkistä vanoksista niin kyllä se sillä metelillä olisi hyvä laittaa kuntoon jokatapauksessa.
Comment
-
-
Siitä siisti ja hyvin pidetty. Tuskinpa öljyjäkään vaihdettu jos ei kerta pelti lähde aukiJa se HINTA!
e60 535d -07 Monacoblau, e46 325ia cab -01, VW Golf 1.9tdie39 540i -99, e34 540iA -93, e34 525i luxorbeige -89, talvipommi saab 9000cd 2.0t, e36 320i Bmw-Schwarz -91, e34 525i -91 Sterlingsilber metallic, e34 518i -90 Alpinweiß II, e21 315 -83 Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by Hartzi View Post
Näyttänyt vaihtavan omistajaa melko usein ja nykyinen omistajakin myy jo parin kuukauden pidon jälkeen. Mahtaakohan olla isompi remppa tulossa? :thinkE39 540iA -01
Comment
-
Comment