memebuy23buy

Nettiautosta Bongailtua XIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • juBz
    replied
    Originally posted by mikkis View Post
    Tästä jos löytyy tietoa niin privalla tai muutenkin voi kertoa, näkyy olevan Btcf member tarra takalasissa, etenkin tuo Smg laatikon toimivuus hiukan arvelluttaa www.nettiauto.com/bmw/325/6001510
    RobiV entinen

    Leave a comment:


  • Jube
    replied
    Originally posted by mikkis View Post
    Itselläni ei henkilökohtaista kokemusta clk:sta ole mutta kahdella frendilläni oli vuosia sitten lähes uutena tommoiset ja kummassakin aivan tolkuttomasti noita sähkövikoja vaihdatti mittaristonkin toiseen ainakin kaksi kertaa.
    Alkupään mallien mittaristoissa on niinkin iso vika kun että viisareista lähtee jotain tahmeaa "pa*kaa" joka sitten tarttuu rajoitintappeihin kiinni ja mittarit makaavat pohjassa
    Aika monta tuommosta on tullu korjattua w202:sta, rapsuttaa mattoveitsen terällä viisarin pinta tasaiseksi, sopivan paksuisen sähköjohdon kuoresta pala jonka uittaa silikonissa ja laittaa ikäänkuin kortsuksi rajoitintapin päälle niin
    Originally posted by ruupanen View Post
    Tästä oon kauppaa tekemässä. Tällä hetkellä siinä tilanteessa, että leimaa eka ja meen sit kahtomaan. Prkl kun ei ole huoltohistoriaa minkäänlaista, niin vähä jännittää 540i:n kohalla. Se palaa helposti tonni ja vähä toista kun uusii noille kilsoille perinteiset paikat ennenku uskaltaa kunnolla ajaa...
    Noh, itse ostin vastaavan pari vuotta sitten ja olin kans varautunut tonniin!
    Kolme kuitenkin meni mutta nyt on teknisesti kunnossa eli kerro kahdella tuo budjetti niin ei tule suuria yllätyksiä
    Esim: Pelkät OEM hihnankiristin mekanismit rullineen on ihanan kalliita
    Last edited by Jube; 27-10-2013, 14:10.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Tästä oon kauppaa tekemässä. Tällä hetkellä siinä tilanteessa, että leimaa eka ja meen sit kahtomaan. Prkl kun ei ole huoltohistoriaa minkäänlaista, niin vähä jännittää 540i:n kohalla. Se palaa helposti tonni ja vähä toista kun uusii noille kilsoille perinteiset paikat ennenku uskaltaa kunnolla ajaa...
    Mikään muuhan noissa ei jännitä ku tuo jakopää vähän. Ei muuten, mutta ei oo ajoitustyökaluja, niin nekin joutus sitte ostaa ja remontille jo kertyy hintaa. Silti hiukan kiinnostaisi tuollainen manuaalina kokeilla.

    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Paabo View Post
    http://www.nettiauto.com/bmw/m5/6013800

    Miksihän tämä tuli lähes heti uudestaan myyntiin? Pienen tilin tekoa yritetään?:think
    Samalla ajatuksella kuin saman kaverin M535i ja 745ia.. kaikki ostanut kesän jälkeen..

    Leave a comment:


  • Paabo
    replied


    Miksihän tämä tuli lähes heti uudestaan myyntiin? Pienen tilin tekoa yritetään?:think

    Leave a comment:


  • Topi08
    replied
    Originally posted by dumppi View Post
    No on kyllä nämäkin hinnoissaan jos e30 on


    Tuo siis halvin ketjukoneinen

    Pitäiskö oma vasta maalattu laittaa myyntiin kun näistä kerran näin poskettomia voi pyytää.. Tiedä sitten maksaako ne jotkut nuita pyyntejä:think
    haha, itse en kehtaisi tuosta käyttis pommista pyytää edes noin paljoa, vaikka olisi juuri leimattu.

    pitääkö se prkl e30 sitten myydä kun niissä on hinnat hyvin ylhäällä? :think

    Leave a comment:


  • dumppi
    replied
    No on kyllä nämäkin hinnoissaan jos e30 on


    Tuo siis halvin ketjukoneinen

    Pitäiskö oma vasta maalattu laittaa myyntiin kun näistä kerran näin poskettomia voi pyytää.. Tiedä sitten maksaako ne jotkut nuita pyyntejä:think

    Leave a comment:


  • rocroc
    replied
    Liekkö nuo viat sitten noitten alkupään mallien juttuja?, oma on -00 facelift ja ainoana vikana sähköissä on ollut ajovalokytkimen taustavalon sammuminen.

    Ainakin alkupään C-malleissa mittaristovikoja oli paljon, neulat liimautui toppareihin kiinni jne. Voi olla että noissa vanhemmissa on ollut vielä niitä "biohajoavia" johtosarjoakin käytössä, sillon voi sattua mitä vaan.

    Muutenhan nuo on tehty kuten jubekin jo sanoi w202:n pohjalle, eli perusosat alustaan jne on todella halpoja, ajettavuus ok, kun alusta kunnossa, on tarkka renkaista. Ruostetilanne kannattaa tsekata tarkkaan, listojen aluset, takaluukun lukon ympärys pahimmat. Ja jos pelimerkkejä riittää panostaisin facelift malliin 99-> manuaalina en huolis millään tuollaista.




    Originally posted by mikkis View Post
    Itselläni ei henkilökohtaista kokemusta clk:sta ole mutta kahdella frendilläni oli vuosia sitten lähes uutena tommoiset ja kummassakin aivan tolkuttomasti noita sähkövikoja vaihdatti mittaristonkin toiseen ainakin kaksi kertaa ym kunnes molemmat clk:t lähti kiertoon..kun sähköviat vaan jatkui ja jatkui..

    Taisi molemmat olla tosiaan noita alkupään malleja.

    Itsekkin noista clk meseistä aina tykännyt ulkonäöllisesti mutta muistuu vaan tutun sanat mieleen "älä koskaan lankea clk meseen".

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by Gemmi View Post
    On muute e30:ien hinnat taas noussu
    Samaa ihmetellyt. Yrittänyt pitää silmät auki jos tulisi vastaan ostamisen arvoinen talviliukuri. Ei mitenkään pakko ole saada mutta jos osuu kriteereiltään sopiva kohdalle.

    Jotain tollasta, ehkäpä? http://www.nettiauto.com/bmw/318/5915872

    Leave a comment:


  • Robi
    replied
    Originally posted by sonikk View Post
    Parissa ekassa kuvassa on pre-facelift valot, lopuissa faceliftit. Jälkimmäiset aika paljon arvokkaammat.
    Takana Hellan valot jotka on jonkun arvoiset, edessä DEPO:t joita en pidä minkään arvoisina.

    Leave a comment:


  • Gemmi
    replied
    Originally posted by Tourister View Post
    Eikös se kumminki mene niin päin, että gallardossa on R8:sta lainattu kone audihan osti lamborghinin tuossa taannoin..
    Tai sitten ei, R8 tuli alkujaan V8 koneella markkinoille, kun gallardossa on alkujaankin V10, myöhemmin sitten V10 tuli R8:siin myös. menee vähän pilkku nus nusin puolelle taas. On muute e30:ien hinnat taas noussu

    Leave a comment:


  • ruupanen
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Tästä oon kauppaa tekemässä. Tällä hetkellä siinä tilanteessa, että leimaa eka ja meen sit kahtomaan. Prkl kun ei ole huoltohistoriaa minkäänlaista, niin vähä jännittää 540i:n kohalla. Se palaa helposti tonni ja vähä toista kun uusii noille kilsoille perinteiset paikat ennenku uskaltaa kunnolla ajaa...



    Leave a comment:


  • BmwPunisher
    replied
    Originally posted by Yltti View Post
    http://www.nettiauto.com/bmw/m5/6005440

    Tästä kaikki tieto tervetullutta
    M3Cabrio entinen..

    Leave a comment:


  • mikkis
    replied
    Tästä jos löytyy tietoa niin privalla tai muutenkin voi kertoa, näkyy olevan Btcf member tarra takalasissa, etenkin tuo Smg laatikon toimivuus hiukan arvelluttaa www.nettiauto.com/bmw/325/6001510

    Leave a comment:


  • mikkis
    replied
    Originally posted by Homer View Post
    Lisätietoja saa kertoa noitten vioista. Jube varsinkin vois mielipiteensä kertoa. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/clk/5936731
    Originally posted by Jube View Post
    -Sähkövikoja ym. pientä lastentautia alkupään malleissa.
    Itselläni ei henkilökohtaista kokemusta clk:sta ole mutta kahdella frendilläni oli vuosia sitten lähes uutena tommoiset ja kummassakin aivan tolkuttomasti noita sähkövikoja vaihdatti mittaristonkin toiseen ainakin kaksi kertaa ym kunnes molemmat clk:t lähti kiertoon..kun sähköviat vaan jatkui ja jatkui..

    Taisi molemmat olla tosiaan noita alkupään malleja.

    Itsekkin noista clk meseistä aina tykännyt ulkonäöllisesti mutta muistuu vaan tutun sanat mieleen "älä koskaan lankea clk meseen".

    Leave a comment:

Working...
X