Mikähän idea näissä G mersuissa on?
Aivan karmean näköinen laatikko joka suuniteltu joskus 80-luvulla?
Ei ihan heti tulisi mieleen maksaa tuollasesti 100k€
Puolustusvoimat maksaa Vai onko ne vaihtanut jo ne johtoautot joihinkin muihin?
Mikähän idea näissä G mersuissa on?
Aivan karmean näköinen laatikko joka suuniteltu joskus 80-luvulla?
Ei ihan heti tulisi mieleen maksaa tuollasesti 100k€
Meikäläisen vanha e39 joka meni lunastukseen tässä kunnossa! Kummatkin runkopalkit solmuun, kummatkin iskaritolpat siirtyi paikoiltaan yms! Korjausarvioksi tuli 13900€. Joten lunastukseen meni!
Eikös tässä sitten periaatteessa hanki kun pyynti on alle korjausarvion :think
Ei kai tuossa mitään jos on ammattilainen korjannut
Meikäläisen vanha e39 joka meni lunastukseen tässä kunnossa! Kummatkin runkopalkit solmuun, kummatkin iskaritolpat siirtyi paikoiltaan yms! Korjausarvioksi tuli 13900€. Joten lunastukseen meni!
onkos tästä e36 m3sta kenelläkää mitään tietoa/mietteitä? :think
Jeps, meikäläisen auto on. Oli ihan siisti kun ostin sen, nyt on vielä parempi. Korjattu nuo ilmoituksessa mainitut asiat minulla ollessa Schmiedmannilla (voin suosittaa heitä kyllä muillekin, varsin asiantuntevia ja omistautuneita). Itse olen tehnyt pienempiä siistimisiä. Seisoo nyt hallilla (niin kuin lähes aina, en tykkää pitää sitä ulkona edes kesäisin öisin tai sateella). On periaatteessa vielä ajossa, vaikken olekaan pariin viikkoon hallilta liikutellut. Jos kiinnostusta oikeasti löytyy, niin katsomaan saa toki tulla. Ulkoiluttaakin sitä tosiostajan kanssa voidaan, jos kelit vielä sallivat (minulla on vain kesärenkaat, ja kuten sanottua en hirveän mielelläni ulkoiluta sitä sateellakaan, tiedän, olen vainoharhaisen tarkka ).
Ei se toki täydellinen ole, onhan sillä jo ikääkin. Ei ole mitään semmoisia vikoja, jotka vaatisivat välittömiä toimenpiteitä, ainakaan tiedossani (koskaanhan vanhasta autosta ei voi 100% varmuudella mennä sanomaan, jos nyt uudestakaan). Ei liioin huoltotoimenpiteitä. Mitä itse ajattelin tehdä, mikäli auto jää minulle:
- vaihdan vanteet. Nykyisissä offset ei ole oikein optimaalinen tuohon. Ajattelin hakea joko alkuperäiset tai semmoiset, joissa ET on hyvin lähellä niitä. Parantaisi ajo-ominaisuuksia ja alustan osien kestävyyttä.
- Vaihdan tulpat ja ilmansuodattimen, nämä on jo hommattu, saa mukaan jos kaupat tulee (mitään ongelmia ei ole, ajattelin ennakoida)
- Vaihdan venttiilikopan kannen tiivisteen. Tämän voi helposti tehdä tulpanvaihdon yhteydessä. Vanha tihkuttaa ihan minimaalisen vähän öljyä (Schmiedmannilla huomasivat viime rempan yhteydessä). Vuoto niin pientä, ettei sille mitään tarvitsisi tässä vaiheessa tehdä (minun ajoillani ei varmaan vuosiin), mutta ajattelin vaihtaa kuitenkin. Jos kaupat tulee, tämänkin tiivisteet ym. tilpehööriä saa mukaan
- Pari pikkujuttua sisustassa vaatii pientä tuunausta, jotta olisi täydellinen. Pelkääjän puolelta ovipahvi repsottaa hieman koska pari muovitappia oli haurastunut ja tuli sieltä ulos. Uudet tapit on. Kahdesta kohti nahka on pikkuisen irronnut liimauksista (ei siis rikki), pitäisi liimata takaisin (ei näitä välttämättä heti edes huomaa).
- Etusivuikkunat ovat karmittomat ja niiden kanssa on suhinaongelmia. Tiivisteet näyttävät (ja tuntuvat) hyviltä, mutta voivat toki olla kovettuneet (onhan autolla jo ikää). Täytyy tutkia voisiko ikkunoita jotenkin säätää vai kannattaisiko harkita tiivisteiden vaihtoa (vai tehdä molemmat).
- Olen miettinyt josko vaihtaisin jouset ja iskarit uusiin alkuperäisiin, mutta tämä on vasta pohdinnassa.
Siinä nyt rehellisesti kaikki, mitä itse olen pohtinut. Kuten sanottua, ei näille välttämättä mitään tarvitsisi tehdä, ainakaan ihan lähiaikoina (tietenkin paljon riippuu aina paljonko meinaa ajaa yms.).
Japanintuonti, myyjä ostanut muutaman tuhatta ajettuna Japanissa ollessaan työkomennuksella ja tuonut muuttoautona. Autossa on huoltokirja mutta ei sitä ymmärrä jollei osaa lukea Japania Mittarissa kaikki mitä sillä on ajettu.
Radio ei toimi Suomen taajuuksilla eikä sitä saa koodattua myöskään joten sen joutuu vaihtamaan euroversioon...oikeastaan ainoa "vika" autossa. Muuten ihan ok peli pienillä kilsoilla.
Ethän sinä nyt voi tuollaista koppimopoa likaisilla penkeillä ostaa ?
Vanhukselle pitää löytyä joku pikkuauto millä istuu hieman korkeamalla (polvet huonossa hapessa) Ja toki itse kehtäisi ajaa..ja saahan ratit vaihdettu/maalattu ja istuimet puhdistettu.
Olisko muita ehdotuksia?
OT: coupe z3 (avk jonkun mukaan) siirtyi yksityiseltä jobbarille ja kas 2t tuli lisää hintaan.
Leave a comment: